بهترین پاک کننده های آرایش چشم

بهترین پاک کننده آرایش چشم سینره 

محلول پاک کننده سینره یکی از بهترین پاک کننده های آرایش چشم است که می توانید در بازار تهیه کنید. لازم به ذکر است که این محصول برای پوست اطراف چشم طراحی شده است و انواع پوست می توانند از آن استفاده کنند. جالب است بدانید که پاک نکردن خط چشم ، ریمل ، مداد چشم و سایه قبل از خواب نه‌ تنها موجب خستگی و سوزش چشم می شود بلکه پوست اطراف چشم شما را چروک می کند به همین خاطر ما به شما توصیه می کنیم که با کمک یک پد الکلی یا پنبه که به محلول سینره آغشته شده است آرایش خود را پاک کنید.

این محلول لوازم آرایشی ضد آب را نیز پاک می کند و بعد از استفاده نیازی به شست و شو ندارد. علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که این پاک کننده دارای عصاره های گیاهی است که موجب التیام و نرمی پوست می شود‌. از آن جایی که این محلول داراب خاصیت آنتی باکتریال است به خوبی می تواند پوست کنار چشم شما را در مقابل رادیکال های آزاد محافظت کند.

شامپوی مخصوص شست و شو پلک و مژه آیسول

این پاک کننده ی با کیفیت با فرمولاسیون آلمانی تهیه می شود و بسیار ملایم است و هیچ گونه حساسیت و آلرژی برای شما ایجاد نمی کند. شما نه‌ تنها می توانید با کمک این شامپو آرایش چشم خود را پاک کنید  بلکه می توانید قبل و بعد از جراحی، درمان دمودکس و در صورت استفاده از لنز از این شامپو استفاده کنید. شایان به ذکر است که این محصول دارای عصاره چای است و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند و شما با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین عطرهای صابونی مردانه

پاک کننده آرایش ژنوبایوتیک

میلاسر واتر ژنوبایوتیک یکی از بهترین پاک کننده های آرایش چشم است ؛ این پاک کننده الکل و پارابن ندارد و دارای عصاره های کاکتوس و کاهو دریای است. از ویتامین های موجود در این پاک کننده می توانیم به ویتامین های A , E  اشاره کنیم.  این آرایش پاک کن ضد حساسیت و ضد التهاب است و برای پاک کردن آرایش همه ی پوست ها مناسب است. این پاک کننده موجب نرم شدن پوست شما نیز می شود. این پاک کننده آنتی باکتریال است و یک انتخاب عالی برای پوست های حساس است.

بهترین پاک کننده های آرایش چشم

پاک کننده آرایش چشم اینلی

باید خدمتتان عرض کنیم که این پاک کننده دو فاز دارد؛ به عبارت ساده تر یعنی می توانید ترکیبات روغنی محصول را به چشم ببینید. از آن جایی که این پاک کننده روغن دارد قبل از مصرف حتما باید آن را به خوبی تکان دهید.  نکته ی خیلی مهمی که در رابطه با این پتک کننده وجود  دارد این است که روغن های مغذی موجود در آن اجازه ی چروک شدن به پوست اطراف چشمتان را نمی دهد.

اگر پوست خشکی دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما این محلول را برای پاک کردن آرایش چشم خود تهیه کنید. چنان چه این محصول را برای پاک کردن آرایش خود انتخاب کردید بعد از استفاده حتما باید صورت خود را با یک شوینده مناسب بشویید زیرا همان گونه که خدمتتان عرض کردیم این محصول حاوی ترکیبات روغنی است و باعث ایجاد  جوش در پوست افرادی که پوست چرب دارند می شود.

بیشتر بخوانید:   بهترین کرم های نرم کننده مو

همچپنین می توانید از بهترین ماسک های دور چشم  استفاده کنید که جوان کننده،  روشن کننده و آبرسان است و هم چنین از ایجاد چین و چروک در اطراف چشم جلوگیری می کند .

پاک کننده آرایش چشم شون

این پاک کننده به خاطر آلوئه ورایی که دارد علاوه بر پاک کردن باعث آبرسانی و هم چنین نرمی پوست می شود.  عصاره ی چایی از دیگر ترکیبات این محصول است که به خوبی چربی پوست را مهار می کند. شما با استفاده ی منظم این محلول می توانید از ایجاد چین و چروک در پوست خود جلوگیری کنید. به طور کلی محصولات شون از عصاره گیاهان و میوه ها تولید می شود و شما می توانید از طبیعی بودن آن مطمئن باشید و با کمک آن پوست خود را آب رسانی کنید و به جوان سازی آن کمک کنید.

بهترین پاک کننده های آرایش چشم

میسلار واتر کامان

اگر پوست چربی دارید که مستعد جوش و آکنه است بهتر است میسلار واتر کامان را برای خود تهیه کنید.  این میسلار دارای ویتامین و عصاره خیار است که التیام بخش و ضد التهاب و یکی از بهترین پاک کننده های آرایش چشم است. این محصول پوست شما را شفاف می کند و به خوبی آلودگی های پوست را از بین می برد.  علاوه بر این ها از خشکی پوست جلوگیری می کند.

پاک کننده آرایش درماتیپیک

برند درماتیپیک محصولات خود را بر چند اصل شناخت نیاز پوست،  برآورده کردن انتظار متخصص ها،  رعایت استاندارد جهانی و استفاده از دستاورد های تازه علمی تولید می کند.  این پاک کننده برای پوست های خشک و حساس توصیه می شود.  این محصول تمام آلودگی های روی پوست را از بین می برد،  التهابات پوست را تسکین می دهد و موجب آبرسانی پوست می شود.

بیشتر بخوانید:   بهترین اتو مو درجه دار

محلول پاک کننده آرایش بایودرما

پاک کننده چشم بایودرما محصول کشور فرانسه و یکی از بهترین پاک کننده های آرایش چشم است؛ این محلول کیفیت بسیار بالایی دارد و برای پوست های خشک، حساس و مستعد قرمزی بسیار عالی است. شما بعد از استفاده از این محلول به هیچ وجه احساس سوزش نخواهید داشت و مطمئنا به خاطر وجود عصاره خیار در آن احساس آرامش خواهید داشت. باید به این نکته نیز اشاره کنیم که این محلول فاقد الکل و پارابن است.  شما با کمک این محلول نه تنها آرایش چشمتان را بلکه آرایش کل صورتتان را پاک کنید.

پاک کننده آرایش چشم مای

به جرات می توان گفت که پاک کننده چشم مای یکی از بهترین پاک کننده های آرایش چشم است. این پاک کننده دارای ترکیبات روغنی است و آن را نیز حتما باید مثل پاک کننده اینلی به خوبی تکان دهید و مقداری از آن را روی پنبه بریزید و آرایش چشم خود را به خوبی پاک کنید. این پاک کننده ایرانی صابون و پارابن ندارد و به خاطر خاصیت رطوبت رسانی و پاک کنندگی که دارد مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است.

ما در این مقاله تعدادی از بهترین پاک کننده های آرایش چشم را به شما معرفی کردیم شما می توانید با توجه به نوع پوستتان و بودجه ای که در اختیار دارید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *