مولتی ویتامین های عروس هلندی

ما امروز در این مقاله از کی برتره در خدمتتان هستیم تا شما را با بهترین مولتی ویتامین های عروس هلندی آشنا کنیم؛ مولتی ویتامین نکتون اس یکی از بهترین مولتی ویتامین های پرندگان است. این مولتی ویتامین سرشار از آنتی اکسیدان،  انواع ویتامین و اسید آمینه است. اگر پرنده تان مسن است این مولتی ویتامین می تواند بهترین انتخاب است. این مولتی ویتامین موجب جذب بیش تر مواد مغذی می شود و می تواند عملکرد و هم چنین قدرت دفاعی پرنده را بیش تر می کند.

مولتی ویتامین نکتون آر بتا

 نکتون آر بتا یکی دیگر از بهترین مولتی ویتامین های عروس هلندی است که تمام مواد معدنی، ویتامین های مورد نیاز، عناصر کمیاب و بتاکاروتن را دارد. نکته ی خیلی مهمی که در رابطه با این مولتی ویتامین وجود دارد این است که از پاک و یا کم رنگ شدن رنگ پر پرنده تان جلوگیری می کند و هم‌ چنین موجب براق شدن و درخشندگی عالی پر ها می شود.

ویتامین نکتون کیو

لازم به ذکر است که نکتون کیو در مقابل تاثیرات درمان های دارویی مخصوصا درمان های تزریقی است. علاوه بر این یک حامی و محافظ عالی در مقابل خون ریزی بافت ها و اندام های مختلف عروس هلندی و یا هر پرنده ی دیگری است. در اصل باید به این نکته اشاره کنیم که این مولتی ویتامین موجب افزایش ایجاد آنتی بادی، انتقال خون و هم چنین گردش خون در پرنده می شود.

نکتون کیو دارای ویتامین آ است که این ویتامین تشکیل آنتی بادی را بیش تر می کند در نتیجه بدن پرنده عملکرد و دفاع خیلی بهتری در مقابل عفونت های سلولی از خود نشان می دهد. ویتامین E موجود در این مولتی ویتامین هم به تقویت سیستم ایمنی بدن و محافظت از غشای سلولی کمک می کند. دقت کنید که این مولتی ویتامین تنها در زمان بیماری پرنده باید استفاده شود و هیچ دارد و ویتامین دیگری نباید استفاده شود.راستی شما می توانید دراین مقاله از کی برتره با بهترین غذاهای عروس هلندی هم آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذاهای خشک برای سگ

مولتی ویتامین My beau

اگر به دنبال یک مولتی ویتامین با کیفیت هستید ما مولتی ویتامین my beau را به شما پیشنهاد می کنیم که یکی دیگر از بهترین مولتی ویتامین های عروس هلندی است؛ mybeau avian متعلق به کشور نیوزلند است و کیفیت بسیار بالایی دارد. این مکمل امگا و ویتامین مایع است که امکان استفاده نه تنها برای عروس هلندی بلکه برای تمام پرندگان را دارد و شما می توانید از آن برای هر پرنده ای استفاده کنید.

این مکمل موجب بهتر کردن سلامت پرنده ها و هم چنین هضم بهتر غذا ها می شود. نکته ی خیلی جالبی که در رابطه با این مکمل وجود دارد بهتر کردن وضعیت پوست و پر پرنده است.

مولتی ویتامین های عروس هلندی

مولتی ویتامین Hagen hari prime

چنانچه به دنبال یک مکمل همه چیز تمام هستید می توانید مولتی ویتامین Hagen hari prime می تواند بهترین گزینه باشد زیرا این محصول یک پک کامل از مواد معدنی و ویتامین ها است که معمولا در رژیم غذایی ایت حیوانات قرار نمی گیرند. این مولتی ویتامین به شکل پودر است که طعم بسیار عالی دارد و به راحتی در آب و یا سرلاک نفوذ می کند و پرنده به راحتی می تواند آن را بخورد.

ویژگی مثبتی که این محصول دارد این است که موجب هضم بهتر غذا می شود و این گونه پرنده ی شنا دیگر مشکل گوارشی پیدا نمی کند. این مولتی ویتامین علاوه بر عروس هلندی برای طوطی آمازون،  طوطی خاکستری ، مرغ عشق، کاکادو، ماکوس بزرگ و کوچک نیز مناسب است.

مولتی ویتامین تابرنیل توتال

این محصول تیز شامل اسید آمینه ها و ویتامین های مختلف است که می تواند یک مکمل عالی برای پرنده ها از زمان بدو تولد آن ها باشد تا به آن ها در رویش پر، در زمان بیماری های مختلفی مثل بیماری های عفونی، انگل و غیره و تولید مثل کمک کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین بستنی گربه

مولتی ویتامین ویتا کامبکس

Vitacombex_ v  در پیش گیری و درمان پرندگان نقش بسیار پر رنگی دارد. علاوه بر این به رشد بهتر و هم چنین توان تولید مثل پرنده ها نیز کمک می کند.  اگر در چند وقت اخیر عروس هلندی خود را به مسافرت برده اید و مسافت طولانی و یا بیماری های عفونی و میکروبی او را ناراحت و بیمار کرده است این مکمل می تواند یک گزینه ی عالی برای او باشد.

مولتی ویتامین AVI_ VIT

به جرات می توان گفت که یکی از بهترین مولتی ویتامین های عروس هلندی همین مکمل AVI_ VIT  است که ساخت کشور ترکیه است. این مولتی ویتامین حاوی ضروری ترین ویتامین ها مثل K, B , A, C, D ، کلسیم و غیره است. اگر این مکمل را تهیه کردید تنها کافی است در ظرف آب عروس هلندی تان یک ربع پیمانه یا یک عدس از این پودر بریزید تا پودر خود به خود حل شود.

مولتی ویتامین های عروس هلندی

مولتی ویتامین AVI_ mineral

Avi mineral نیز دارای مواد معدنی و املاح است که برای عروس هلندی و مرغ عشق ساخته شده است. این ویتامین برای تقویت بال عروس هلندی و هم جنین دوران تخم سازی آن استفاده می شود و یکی از بهترین مولتی ویتامین های عروس هلندی است. طرز استفاده از این پودر نیز این گونه است که شما باید به اندازه ی ۲ عدس پودر را در ۲۵۰ سی سی اب بریزید . فقط حواستان باشد که باید بعد از ۲۴ ساعت ظرف آب را عوض کنید.

ویتامین AD3EC

این محصول شامل ۴ ویتامین ضروری است که به دو شکل پودر و قطره تولید می شود و شما می توانید از آن در دوران تخم گذاری عروس هلندی استفاده می شود. اگر قطره این ویتامین را تهیه کردید سه قطره از آن را در ظرف آب بریزید و برای چند ساعت اجازه دهید که پرنده تان از آب بنوشد و ۸ ساعت بعد طرف آب را عوض کنید. بهتر است بدانید که باید ۱۵ روز از این قطره به پرنده بدهید و ۱۵ روز بعد را به او استراحت دهید تا نتیجه ی بهتری را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین تشویقی سگ

Quikon V

این مولتی ویتامین یکی دیگر از بهترین مولتی ویتامین های عروس هلندی است و برای قناری ها و عروس هلندی ها مناسب است. این مکمل در واقع تقویت کننده ی تغذیه ی پرندگان است و در طول روز می توانید دو قطره از آن را به آب آشامیدنی ان اضافه کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *