۱۰ سایت برتر فروش مبل

مواردی که در زیر می بینید ۱۰ سایت برتر فروش مبل است پس با ما در کی برتره همراه باشید.البته که تاکنون برای شما هم پیش آمده که بخواهید برای منزل یا محل کارتان مبل خریداری کنید چرا که هر مکانی نیازمند وجود مبل است  بنابراین افراد در لحظه خستگی یا هنگام نوشتن یا حتی استراحت می تواند بر روی مبل بنشیند علاوه بر آن برای تهیه جهیزیه انتخاب مبل و خریداری آن یکی دیگر از اقدامات مهم به نظر می رسد.

از این رو ما تصمیم گرفتیم به شما روش جدیدی برای خرید مبل ارائه دهیم و آن چیزی نیست جز خرید مبل به صورت آنلاین از سایت های فروش مبل چرا که این روش دیگر زمان و وقت شما را نخواهد گرفت کافیست از طریق سایت اقدام نموده و مدل و طرح مورد نظرتان را متناسب با قیمت انتخاب نمایید و سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به دستتان برسد.

سایت ایران چوب
1

سایت ایران چوب

یکی از بهترین سایت های فروش مبل در ایران سایت ایران چوب است که ابتدا کار خود را از سال ۱۳۷۸ آغاز نمود اما برای وسعت کار بیشتر در این زمینه سایت مناسبی راه ‌اندازی کرده است بنابراین شما می توانید انواع مبلمان مورد نظر خود را از این سایت سفارش دهید مطمئن باشید که با مراجعه به سایت ایران چوب از مزایای آن بهره مند خواهید شد که در زیر به آن ها اشاره شده است:

  • سایت ایران چوب دارای بالاترین تنوع در تولید و فروش مبلمان می باشد.
  • انواع مبلمان اداری و راحتی و سلطنتی و کلاسیک و نئوکلاسیک در سایت ایران چوب برای فروش قرار دارد.
  • شما می توانید انواع مبلمان را با انواع قیمت مقایسه نموده و بر اساس بودجه ای که دارید خرید خود را انجام دهید.

آدرس سایت :www.iran-choob.com

سایت مبل و صندلی
2

سایت تولیدی مبل و صندلی

فروشگاه تولیدی مبل صندلی با تولید و ارائه آن بسیار باکیفیت و مرغوب در ایران مشهور شده است و در این زمینه سایت فوق العاده منسجمی طراحی نموده و خرید را برای مشتریان خود آسان کرده است. بنابراین اگر شما هم یکی از افرادی هستید که می خواهید تغییر دکوراسیون دهید و به مبلمان جدیدی نیاز دارید بهتر است با مراجعه به سایت آن ها از ویژگی های آن بهره مند شوید:

  • سایت تولیدی مبل و صندلی کاملا واکنش گرا بوده و در ارائه خدمات به مشتریان کوتاهی نمی کند.
  • شما در این سایت با انواع مبلمان و رنگ بندی های مختلف به صورت تصویری آشنا خواهید شد و می توانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.
  • در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش شما حاضر شده و آماده تحویل خواهد بود.
بیشتر بخوانید:   10 سایت برتر گردشگری

آدرس سایت :www.moblosandali.com

سایت خوگر
3

سایت خوگر

از جمله بزرگترین سایت های فروش مبلمان در ایران سایت خوگر است که تا کنون توانسته رضایت مشتریان بسیار زیادی را به خود جلب کند از این رو افراد زیادی برای خرید به این سایت مراجعه می کنند اکنون اگر شما هم میخواهید مبلمان منزل یا محل کار خود را تعویض کنید یا مبلمان جدید خریداری نمایید با مراجعه به این ساعت از ویژگی های منحصر به فرد آن استفاده کنید که به شرح زیر است:

  • سایت خوگر برای مشتریان خود امکان خرید اقساطی را فراهم آورده است.
  • با مراجعه به سایت خوگر می توانید مدل و طراحی و پارچه و حتی رنگ مبل مورد نظرتان را انتخاب نموده و سفارش دهید.
  • البته که می توانید با مراجعه به سایت خوگر از مشاوره تخصصی برای خرید مبل بهره مند شوید.

آدرس سایت :www.khooger.com

سایت مبل 24
4

سایت مبل 24

تولید کنندگان مبل ۲۴ یکی دیگر از موفق ‌ترین تولیدکنندگان مبتلا هستند که فعالیت خود را از سال ۹۲ آغاز نموده و در سال های ۹۲ و ۹۳ و ۹۵ به عنوان تولید کننده مبل برتر در ایران شناخته شده اند بنابراین می توان به طور کامل به آن ها اعتماد کرد و با مراجعه به سایت مبل ۲۴ از ویژگی های فوق ‌العاده آن بهره برد که به شرح زیر است:

  • از افتخارات سایت مبل ۲۴ تولید و فروش مبلمان مدرن و تختخواب شو است.
  • پس از مراجعه به سایت مبل ۲۴ می توانید انواع مدل ها و طراحی های مبلمان تولید شده و موجود در تولیدی را به راحتی با وجود تصاویر ببینید.
  • هر زمان که سفارش خود را در سایت مودل ۲۴۱۰۰ کنید در کوتاه ترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید.

آدرس سایت :www.mobl24.com

سایت دیجی چوب
5

سایت دیجی چوب

از فروشگاه ها و سایت های پیشگام در زمینه فروش مبلمان مختلف و سرویس چوب می توان سایت دیجی چوب را نام برد که تاکنون توانسته یکی از بزرگترین غول های فروش مبلمان به نظر برسد زیرا هدف اصلی این سایت کسب رضایت مشتریان بوده و برای همین بالاترین کیفیت را در تولید مبلمان به کار گرفته است از این رو اگر شما برای خرید مبلمان مورد نظرتان به سایت دیجی چوب مراجعه کنید از مزایای که به صورت موارد زیر نام برده ایم مطلع خواهید شد:

  • سایت دیجی چوب انواع مبلمان اداری و سلطنتی و کلاسیک و راحتی را برای سلایق مختلف مشتریان در نظر گرفته است.
  • با خرید از سایت دیجی چوب از کیفیت بالای محصولات آن بهره مند خواهید شد.
  • در کوتاه ترین زمان ممکن با مراجعه به بخش های مختلف سایت دیجی چوب می توانید مدل های زیبایی را مشاهده نموده و به محض انتخاب سفارش خود را ثبت کنید.
بیشتر بخوانید:   ده سایت برتر خدمات زیبایی

آدرس سایت :www.digichoob.com

سایت چوبکده ایرانیان
6

سایت چوبکده ایرانیان

یکی از بزرگترین سایت های فروش مبلمان سایت چوبکده ایرانیان است این سایت انواع مبلمان مدرن و اداری و راحتی و سلطنتی و استیل و کلاسیک را به مشتریان خود ارائه می دهد علاوه بر آن این سایت در فروش انواع سرویس خواب و میز ناهار خوری و جلو مبلی و آینه و کنسول هم موفق عمل نموده است از این رو شما عزیزان با مراجعه به این سایت می توانید به ویژگی های مختلفی از جمله موارد زیر پی ببرید:

  • سایت چوبکده ایرانیان می تواند به صورت تلفنی یا آنلاین به شما برای خرید و مشاوره تخصصی رایگان دهد.
  • سایت چوبکده ایرانیان هدفی مطابق با ارائه محصولات چوبی با بالا ترین کیفیت و شیک ترین مدل ها دارد.
  • سایت چوبکده ایرانیان به راحتی قابل دسترس بوده و بدون معطلی می‌ توانید سفارش تان را ثبت کنید.

آدرس سایت :www.choubkade.com

سایت توکامارت
7

سایت توکامارت

از جمله سایت های برتر در فروش مبلمان می توان سایت توکامارت را معرفی کرد این سایت با در دست داشتن نیروی متخصص و هنرمند و حرفه ای در زمینه طراحی و تولید مبلمان توانسته مشتریان بسیار زیادی را داشته باشد از این رو قطعا این مشتریان رضایت کامل از خرید چنین محصولاتی به دست آورده اند چرا که با مراجعه به سایت و خرید مبلمان از توکامارت از مزایا و ویژگی های زیر بهره مند شده اند:

  • با خرید از سایت توکامارت مبلمان و نه مورد نظر خود را بدون واسطه خریداری کنید.
  • سایت توکامارت مشاوره لازم جهت خرید مبلمان مورد نظر را به شما ارائه خواهد داد.
  • البته که می توانید انواع مبلمان راحتی و سلطنتی و کلاسیک و مدرن را با پارچه ها و رنگ های مختلف مطابق با سلیقه و بودجه خود ثبت سفارش کنید.

آدرس سایت :www.asaschin.com

سایت اثاث چین
8

سایت اثاث چین

یکی دیگر از سایت های فروش مبلمان که به صورت گسترده در این حیطه فعالیت می ‌کند سایت اثاث چین است. سایت اثاث چین تاکنون در حیطه دکوراسیون داخلی و فروش مبلمان فعالیت نموده بنابراین رضایت زیادی را در جهت فروش مبلمان به ثبت رسانده است. با مراجعه به سایت اثاث چین می توانید خریدی امن و فوق العاده را با وجود ویژگی های زیر تجربه کنید:

  • سایت اثاث چین سعی دارد که راحت ترین شیوه خرید مبلمان را به صورت آنلاین برای مشتریان فراهم نماید.
  • تمام طراحی ها و مدل های مبلمان با تصویر در سایت اثاث چین وجود دارد که شما می توانید به آن ها مراجعه نموده و پس از انتخاب سفارش دهید.
  • امکان مقایسه قیمت مبلمان در سایت اثاث چین مبلمان موجود در بازار ساده است.
بیشتر بخوانید:   10 سایت برتر حسابداری

آدرس سایت :www.asaschin.com

سایت ایران میز
9

سایت ایران میز

حتماً با یکی دیگر از سایت های فروش مبلمان و دکوراسیون داخلی ایران نیز آشنایی دارید و می‌ دانید که این سایت در طراحی و تولید انواع مبلمان به صورت کاملا موفق فعالیت می نماید بنابراین شما با ورود به سایت می توانید هر طرحی که می پسندید را سفارش دهید. در ادامه این مطلب ویژگی های مراجعه به سایت ایران میز را خدمتتان عرض نموده ایم:

  • مراجعه به سایت ایران نیز باعث می شود که شما ثبت سفارش موفق و تحویل سریع را تجربه کنید.
  • ثبت سفارش در سایت ایرانی زیبا کامل کردن لیست سفارش و همچنین تماس تلفنی امکان پذیر خواهد بود.
  • قطعاً سایت ایران میز همانند دیگر تولیدی های مبلمان انواع مبلمان اداری و مدرن و سلطنتی و راحتی را برای سلایق مختلف تولید می کند.

آدرس سایت :www.iranmiz.com

سایت آف دکور
10

سایت آف دکور

از جمله سایت های موفق در فروش مبلمان سایت آف دکور می ‌باشد این سایت تاکنون انواع مدلهای مبلمان را برای مکان های مختلف و سلیقه های متفاوت در نظر گرفته بنابراین با داشتن تیمی هنرمند و طرف متخصص در این زمینه موفق عمل نموده است. البته که شما هم با ورود به این سایت می توانید سفارش خود را ثبت کنید و از ویژگی های زیر مطلع شوید:

  • یکی از ویژگیهای سایت آف دکور ارسال به انواع شهرها و روستاهای کشور است.
  • سایت آف دکور رضایت و کیفیت محصولات را در اولویت کار خود قرار داده.
  • در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش شما تولید و به محل مورد نظر ارسال خواهد شد.

آدرس سایت :www.offdecor.com

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *