بهترین غذاهای ماهی گوپی

چنان چه مایل هستید با بهترین غذاهای ماهی گوپی آشنا شوید ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید زیرا ما در این مقاله قرار است تعدادی از این بهترین غذاهای ماهی گوپی را به شما معرفی کنیم و سپس شما با توجه به ویژگی هایی که این غذا ها دارند یکی از آن ها را انتخاب کنید.

غذای ماهی انرژی

یکی از بهترین غذاهای ماهی گوپی غذای ماهی انرژی است. این غذا برای ماهی های گوشت خوار و گیاه خوار مناسب است. از آن جایی که این غذا حاوی ۴۰ درصد پروتئین است می توانید به خوبی نیاز ماهی خود را تامین کنید. دقت کنید که این غذا باید در جای خشک و خنک نگه داری شود.

غذای ماهی کرامبل شده SF

قبل از هر چیزی باید خدمتتان عرض کنیم که این غذا برای بچه ماهی ها مناسب است. این غذا نه تنها موجب رشد بچه ماهی شده بلکه باعث تقویت رنگ آن ها می شود. البته می توانید از این غذا برای ماهی های زینتی کوچک نیز استفاده کنید. ماندگاری این ماهی یک سال است و وزن خالص آن ۱۰۰ گرم است.

غذای ماهی لوفاک

این غذای فوق العاده نیز برای ماهی های گیاه خواری مثل گوپی، گلدفیش و کوی و هم جنین تمام ماهی های گوشت خوار مناسب است . ماندگاری این غذای خشک نیز یک سال است و حتما باید در یک محیط خشک و خنک نگه داری شود.  وزن خالص این غذا ۸۰ گرم است.

بهترین غذاهای ماهی گوپی

غذای ماهی دو رنگ

یکی دیگر از بهترین غذاهای ماهی گوپی غذای دو رنگ است . این غذا از بهترین مواد و متریال تولید شده و مهم ترین ویژگی آن شناور ماندن آن روی آب است. لازم به ذکر است که رنگ قرمز این غذا موجب ترغیب بیش تر ماهی برای خوردن غذا می شود. یک ویژگی خیلی مثبتی که این غذا دارد این است که بوی خیلی ملایم تری نسبت به دیگر غذا ها دارد و شما با خیال راحت می توانید به ماهی های دوست داشتنی خود غذا بدهید و حس خوبی از انجام این کار بگیرید.

بیشتر بخوانید:   بهترین مولتی ویتامین ها برای سگ

از همه مهم تر دیگر لازم نیست نگران رنگ غذا و کثیف شدن آب آکواریوم باشید زیرا رنگ این غذا آب آکواریوم را کثیف نمی کند. وزن این غذا نیز ۵ کیلو گرم است.

غذا ماهی شاه میگو

غذای ماهی شاه میگو نیز برای همه ی ماهی های زینتی گوشت خوار و گیاه خوار و ماهی های خوراکی نیز مناسب است ‌. همان گونه که از نام این غذا مشخص است این غذا از میگو های درشت تهیه شده است. مدت ماندگاری این غذا ۶ ماه تا یک سال است و وزن خالص آن بدون بسته بندی ۷۰ گرم است.

غذای ماهی GFC2_ A

شما می توانید از این غذا برای ماهی های گوپی، کوی، کپورسانان و دیگر ماهی های گیاه خوار بزرگ استفاده کنید. چنان چه ماهی  های کمی در آکواریوم خود دارید این غذا می تواند بهترین گزینه برای انتخاب باشد. زمان ماندگاری این غذای فوق العاده ۶ ماه تا یک سال است و وزن آن بدون احتساب بسته بندی ۵۰۰ گرم است.

غذای ماهی تخم آرتیما

چنان چه به دنبال یک غذای عالی برای ماهی های مولد و هم چنین ماهی های کوچک گیاه خوار و گوشت خوار هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما غذای ماهی تخم آرتیما یا همان دکپسوله را تهیه کنید که از بهترین غذاهای ماهی گوپی است. این غذا نیز مثل اکثر غذاهای ذکر شده ۶ ماه تا یک سال ماندگاری دارد اما اگر آن را در جای خشک و خنکی مثل یخچال نگه دارید می توانید آن را مدت بیش تری نگه دارید.  وزن خالص این غذا تنها ۱۰ گرم است.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذاهای مرغ مینا

بهترین غذاهای ماهی گوپی

غذای ماهی

اگر به دنبال یک غذای با کیفیت و عالی هستید می توانید برای ماهی های زیبای خود غذای ماهی تهیه کنید. این غذای پفکی مخلوط برای ماهی هایی که از ه بند انگشت بزرگ تر هستند طراحی شده است البته می توانید آن را برای ماهی گلفیش و کوی نیز تهیه کنید. وزن خالص این غذا ۷۰ گرم است.

غذای ماهی زینتی SFC

غذای ماهی زینتی SFC  یکی از بهترین غذاهای ماهی گوپی ست و برای ماهی های گیاه خوار ۳ بندی و هم چنین ماهی هایی مثل کپورسانان و کوی که وزنی کم تر از ۲۰ گرم دارند و دیگر ماهی ها طراحی شده است. سعی کنید که این غذا را در یک محیط خشک و خنک و دور از تابش مستقیم آفتاب نگه دارید. مدت ماندگاری این غذا نیز ۶ ماه تا یک سال است.

وزن خالص  این غذا یک کیلو گرم است اما اگر به دنبال یک غذای مقرون به صرفه تر هستید ما به شما توصیه می کنیم که بسته های ۴ کیلویی این غذا را تهیه کنید و مدت زمان بیش تری آن را داشته باشید. غذا های زیاد دیگر در بازار موجود است که در ادامه آن ها را نام می بریم.

  • غذای ماهی مستر فیش مدل بیومار
  • غذای ماهی مدل سوپرورم
  • غذای ماهی امروز کد L105
  • غذای ماهی کد ۳۰۰
  • و غیره

نکات مهم در رابطه با تغذیه ماهی های گوپی

دقت کنید که برای سرعت بخشیدن به روند بلوغ ماهی ها باید به میزان ویتامین و پروتئین های دریافتی ماهی ها توجه کنید  شایان به ذکر است که ماهی های بزرگ تر از دو ماه باید ۴۰  درصد پروتئین مصرف کنند و از ماه سوم نیز بهتر است از قطره های ویتامین که به شکل محلول هستید استفاده کنید. شما می توانید از غذا های زنده مثل کرم خونی،  کرم توبیفکس و آرتمیای بالغ نیز به ماهی های خود بدهید.

بیشتر بخوانید:   بهترین پوچ سگ

برای تغییر رنگ ماهی های خود نیز می توانید از غذا های رنگدانه دار و زنده استفاده کنید و یا این که از غذا هایی که ترکیب هویج دارند استفاده کنید.  اگر بچه ماهی در آکواریوم خود دارید نباید بیش تر از سه وعده به او غذا بدهید اما اگر ماهی تان جوان و یا بالغ است باید دفعات بیش تری به آن یا آن ها غذا بدهید تا ماهی ها به خوبی رشد کنند و قدرت تولید مثل پیدا کنند.راستی ما بهترین غذاهای ماهی دیسکس را هم در یک مقاله گردآوری کرده ایم که می توانید با مراجعه به آن اطلاعات خوبی بدست آورید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *