بهترین پارک های آبی ترکیه

ما در این مقاله از کی برتره برخی از بهترین پارک های آبی ترکیه را برای شما معرفی خواهیم کرد. کشور ترکیه یکی از کشورهایی می‌باشد که هر ساله مسافران بسیار زیادی به این کشور می روند به خصوص در فصل های تابستان و بهار. یکی از بهترین تفریحات ای که در فصل های گرم سال شما می توانید در کشور ترکیه انجام دهید و از آن لذت ببرید رفتن به پارک های آبی بسیار زیبا و جذاب کشور ترکیه می باشد.

کشور ترکیه دارای پارک های آبی بسیار بی نظیر و جذاب می باشد که مسافران بسیار زیادی برای رفتن به پارک های آبی به این کشور سفر می کنند به شما پیشنهاد می شود تا اگر میخواهید در فصل تابستان به کشور ترکیه سفر کنید حتماً پارکهای آبی ترکیه را امتحان کنید.

پارک آبی آکوا در آنتالیا
1

پارک آبی آکوا در آنتالیا

پارک آبی آکوا در آنتالیا یکی از بهترین پارک های آبی ترکیه می باشد پارک آبی آکوا را می‌توان یکی از بزرگترین مرکز های تفریحی و گردشگری در کشور ترکیه حساب کرد بی شک می توان گفت بسیاری از مسافرانی که به شهر آنتالیا سفر می‌کنند به خاطر بازدید از این پارک آبی می باشد. جالب است بدانید که این پارچه آبی بسیار زیبا و بزرگ در جنوب غربی آنتالیا و در سواحل دریای مدیترانه ساخته شده است امکانات تفریحی و سرگرمی های بسیاری در این پارک آبی وجود دارد مانند سرسره های آبی و جامپینگ در سرزمین دلفین ها و رستوران ها.

آکوا مارین استانبول ترکیه
2

آکوا مارین استانبول ترکیه

این پارک آبی یکی از بزرگترین وبهترین پارک های آبی ترکیه به حساب می آید که در شهر استانبول ترکیه واقع شده است این پارک آبی در دریای مرمره و خلیج بویوک چکمجه واقع شده است . این پارک آبی بی شک یکی از بهترین و عالی ترین و بزرگ ترین پارک های آبی ترکیه می باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین سینماهای ترکیه
آکوالند و دلفین لند آنتالیا ترکیه
3

آکوالند و دلفین لند آنتالیا ترکیه

در شهر آنتالیا می توانید پارک های آبی بسیار بزرگ و جذابی را پیدا کنید که بسیاری از مسافران برای رفتن به پارک های آبی به این شهر سفر می کند برای مثال آکوالند و دلفین لند آنتالیا ترکیه یکی از معروف ترین و بهترین و بزرگترین پارک های آبی در کشور ترکیه به حساب می آید که سالانه افراد بسیار زیادی برای رفتن به این پارک های آبی به این شهر می آیند.

ددمان آکوا پارک آنتالیا ترکیه
4

ددمان آکوا پارک آنتالیا ترکیه

این پارک آبی یکی از پارک های آبی در بسیار بزرگ و پرطرفدار و دارای امکانات بسیار عالی و جذاب در کشور ترکیه می باشد که جز بهترین پارک های آبی این کشور به حساب می‌آید با سفر کردن به شهر آنتالیا به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً یک بار به این پارک آبی بسیار پرطرفدار و جذاب و پرهیجان بروید و یک خاطره بسیار زیبا و به یاد ماندنی برای خود در این پارک آبی بسازید.

بدروم اکوا پارک بدروم ترکیه
5

بدروم اکوا پارک بدروم ترکیه

همانطور که گفتیم همه شهرهای کشور ترکیه دارای پارک های آبی بسیار جذاب و پرهیجان میباشد که افراد بسیار زیادی از کشورهای مختلف برای رفتن به این پارک های آبی به این کشور می آیند بدروم آکوا یکی از همین پارک های آبی و پرطرفدار می باشد که توانسته است به یکی از بهترین حالت های آبی کشور ترکیه تبدیل شود شما می توانید با رفتن به این پارک آبی خاطره ای به یاد ماندنی و زیبا را برای خود در مقام بیاورید این پارک آبی تفریحات بسیار مهیج و پر هیجانی را دارد.

بیشتر بخوانید:   بهترین هتل های میدان تکسیم
گراند اوجل آکوا پارک در شهر فتحیه
6

گراند اوجل آکوا پارک در شهر فتحیه

اگر می خواهید به شهر فتحیه در کشور ترکیه سفر کنید باید به شما گفته شود که این پارک آبی که در این شهر قرار دارد یکی از بهترین گزینه ها می باشد تا به آن بروید و از یک پارک آبی بسیار مهیج با تفریحات بسیار هیجان انگیز لذت ببرید این پارک آبی بزرگ در نزدیکی هتل گراند اوجل واقع شده است که در این شهر زیبا قرار دارد شما می توانید از فضای بسیار عالی و دل انگیز این پارک آبی لذت ببرید اگر به این شهر سفر می کنید هستند به شما پیشنهاد می شود تا این پارچه آبی را امتحان کنید.

اتلانتیس آکوا پارک در شهر مارماریس
7

اتلانتیس آکوا پارک در شهر مارماریس

پارک آبی آتلانتیس را میتوان به عنوان یکی از بهترین و محبوب ترین و همینطور پرطرفدارترین پارک های آبی کشور ترکیه به شمار آورد این پارک آبی بسیار زیبا و هیجان انگیز در شهر مارماریس ترکیه واقع شده است اگر شما قصد دارید به شهر مارماریس ترکیه سفر کنید به شما پیشنهاد می‌شود را به پارک آبی آتلانتیس بروید و یک خاطره بسیار زیبا را در این پارک آبی بسیار هیجان انگیز به ارمغان بیاورید.

دریم آکوا پارک در شهر مارماریس
8

دریم آکوا پارک در شهر مارماریس

می‌توان گفت که شهر مارماریس یکی از شهرهای ترکیه می‌باشد که دارای پارک های آبی بسیار عالی و بی نظیر می باشد یکی از مهمترین و بهترین پارک های آبی این شهر که بسیار پرهیجان میباشد دریم اکوا است دسترسی به این کار که آبی بسیار مهیج و هیجان انگیز از همه مناطق شهر مارماریس امکان پذیر می باشد این پارک آبی امکانات بسیار بی نظیری دارد و منظره های بسیار را دارا می باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین جراح بینی در ترکیه

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *