بهترین جراح بینی در ترکیه

رینوپلاستی با نام جراحی بینی در میان مردم شناخته شده است امروزه از عمل های جراحی بسیار پرطرفدار می باشد که افراد زیادی آن را انجام می دهند. امروزه بسیاری از افراد به خصوص خانم ها به دنبال انجام دادن جراحی بینی چه برای زیبایی به چه برای حل کردن مشکلات تنفسی هستند به همین دلیل است که  جز پرطرفدارترین جراحی ها شناخته شده است. ما در این مقاله از کی برتره برخی از بهترین جراح بینی در ترکیه را به شما معرفی خواهیم کرد.

دانشیار پروفسور دکتر seckin ulusoy
1

دانشیار پروفسور دکتر seckin ulusoy

این دکتر یکی از بهترین جراح بینی در ترکیه در شهر استانبول می باشد که جزء درجه یک ترین ها در جراحی بینی می باشد برای توریست های پزشکی که به دنبال جراحی بینی میباشند ترجیح داده میشود این پزشک متخصص گوش و حلق و بینی می باشد و در چندین کلینیک در اروپا مشغول به کار بوده است یکی از بهترین جراحان بینی در کشور ترکیه به حساب می آید بیشتر می توان گفت این دکتر یکی از حرفه‌ای‌ترین پزشکان در کشور ترکیه در زمینه انجام جراحی‌های پلاستیک و جراحی بینی می باشد.

دانشیار دکتر مهمت امره دینچ
2

دانشیار دکتر مهمت امره دینچ

این دکتر یکی از محبوب‌ترین و بهترین پزشکان در کشور ترکیه می باشد که در شهر استانبول هستند او در سال ۲۰۰۰ از دانشکده پزشکی فارغ التحصیل شد و پس از آن سال ۲۰۱۳ به عنوان متخصص در بخش خصوصی فعالیت انجام می‌داد و در جراحی زیبایی صورت تجربه های بسیار زیادی کسب کرد با انجام جراحی های زیاد موفق توانست تجربه های بسیار زیاد و خوبی به دست بیاورد و جزء بهترین پزشک ها در زمینه انجام جراحی های پلاستیک و زیبایی و جراحی بینی شود.

بیشتر بخوانید:   بهترین مکان تفریحی ترکیه
دکتر آیسه سزیم سافاک
3

دکتر آیسه سزیم سافاک

این دکتر یکی از بهترین و با تجربه ترین پزشکان در زمینه رینوپلاستی و سلامت و زیبای بینی می باشد و همچنین زیبایی شناسی غیر جراحی و درمان سلولهای بنیادی را به طور تخصصی انجام می دهد او پس از فارغ التحصیل شدن از دانشکده پزشکی در زمینه گوش و حلق و بینی شروع به کار کرد و توانست تجربه های بسیار زیادی را در این زمینه به دست بیاورد و جزء بهترین پزشکان جراح در کشور ترکیه شود. تو همین طور به عنوان مدرس پزشک در برخی از دانشگاه‌های استانبول مشغول به کار می باشد.

دکتر فاطما سویسورن
4

دکتر فاطما سویسورن

این پزشکی یکی از پزشکان محبوب و پرطرفدار متخصص در زیبایی بینی و صورت می باشد که در کلینیک های بین المللی هرمس است و در بیمارستان خصوصی از سلامت در ازمیر یکی از از مدرن ترین و جدیدترین و با تکنولوژی پیشرفته ترین بیمارستان ها در دریای اژه ترکیه عمل های زیبایی بینی را انجام میدهد این پزشک یک مدل جراحی بینی منحصر به فرد را انجام می‌دهد که تنها توسط جراحان معدودی در ترکیه انجام میشود و با این تکنیک به جای شکستن عناصر استخوانی و کاهش غضروف ها از بالای بینی پوسیدگی استخوان در قسمت های پایینی را کاهش می دهد.

دکتر شریف یاووز
5

دکتر شریف یاووز

رفتار یک جراح پلاستیک و زیبایی محبوب در کشور ترکیه می باشد که در شهر استانبول هستند و به بیماران خود در کلینیک زیبای خصوصی خود خدمات ویژه ای را ارائه می کنند در مرکز استانبول این دکتر عمل های جراحی پلاستیک و زیبایی را در بیمارستان های خصوصی کلاس a شهر انجام می دهد این دکتر یکی از بهترین و معروف ترین پزشکان در کشور ترکیه می باشد که توانسته از تجربه های زیادی را به دست بیاورد و در این زمینه به جایگاه خاصی برسد.

بیشتر بخوانید:   بهترین پارک های آبی ترکیه
dr. M. Serkan dinar
6

dr. M. Serkan dinar

این پزشک جراحی و درمان های زیبایی را به نحو احسن انجام می دهد این پزشک متخصص جراحی پلاستیک تحصیلات پزشکی خود را در دانشکده پزشکی دانشگاه دوکوز ایلول به پایان رساند و توانست پس از آن مشغول به کار شود و تجربه های بسیار زیادی را در زمینه جراحی های پلاستیک و جراحی زیبای بینی به دست آورد و توانست و بهترین جراحان بینی و زیبایی در کشور ترکیه شود که افراد بسیار زیادی برای انجام جراحی بینی به این پزشک مراجعه می کنند.

دکتر صالح اونور بساط
7

دکتر صالح اونور بساط

این پزشک یکی از بهترین و موفق ترین جراحان در شهر استانبول میباشد و جراحی‌های زیبایی صورت و جراحی بینی را انجام می دهند این پزشک خدمات پزشکی خود را در کلینیک پلاست استانبول انجام میدهد این کلینیک یک کلینیک جراحی زیبایی می باشد که توسط خود جراحان معتبر اروپایی و ملی که بیش از ۱۵ سال تجربه در زمینه جراحی های زیبای بینی و جراحی پلاستیک و ترمیمی و زیبایی دارند تاسیس شده است و توسط خود آنها مدیریت می شود این پزشک یکی از با تجربه ترین پزشکان در زمینه جراحی بینی می باشد و توانست در سری زمینه موفقیت‌های بسیار زیادی به دست بیاورد.

دکتر حسین کندلو
8

دکتر حسین کندلو

دکتر حسین کنج یکی از محبوب‌ترین و بهترین جراح بینی در ترکیه می باشد و توانسته است در این زمینه موفقیت های بسیاری کسب کند او در درمان‌های پلاستیک و زیبایی و کاشت مو در مراکز تخصصی کار می کند و جزء بهترین ها در این زمینه می باشد که افراد بسیار زیادی برای انجام این کار ها به ایشان مراجعه می کنند بی شک یکی از بهترین و باتجربه ترین جراحان بینی در کشور ترکیه می باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین هتل های میدان تکسیم

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *