بهترین مارک های اسکراب

لازم به ذکر است که همه ی ما ساعات زیادی از روز ها در بیرون از خانه می گذرانیم و یا این که آشپزی می کنیم و پوستمان آلوده می شود به همین خاطر استفاده از اسکراب و پاک سازی پوست باید هر چند وقت یک بار انجام شود تا سلول های مرده پوست و آلودگی ها از بین بروند. ما امروز این جا هستیم تا شما را با بهترین مارک های اسکراب برای پوست چرب و جوش دار آشنا کنیم اگر مایل هستید با اسکراب های مختلف آشنا شوید ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

 اسکراب صورت سودا مدل Apricot

اسکراب صورت سودا مدل Apricot یک محصول آرایشی و بهداشتی است که برای پاکسازی و تمیز کردن پوست صورت مخصوصا پوست چرب استفاده می‌شود. این اسکراب با داشتن ذرات ریز زردآلو به راحتی لایه‌های مرده پوست را از بین می‌ برد و باعث تقویت خونرسانی و تغذیه پوست می‌ شود. مزیت های استفاده از اسکراب شامل موارد زیر است.

  • پاک سازی عمقی پوست صورت
  • حذف لایه‌های مرده پوست
  • تقویت خونرسانی و تغذیه پوست
  • حفظ نرم و شاداب بودن پوست

روش استفاده از این اسکراب به این گونه است که ابتدا باید صورت خود را با آب گرم شست و شو داده و خشک کنید و سپس گلوله‌های کافئین را در دستان خود قرار داده و با حرکات دایره ای به آرامی روی پوست صورت خود ماساژ دهید و بعد از حدود ۲-۳ دقیقه  صورت خود را با آب گرم بشویید و به خوبی  خشک کنید. باید توجه کنید که استفاده از این اسکراب بیش از ۲-۳ بار در هفته توصیه نمی‌ شود و در صورت بروز حساسیت استفاده از آن را متوقف کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین کرم پودر های مخملی

بهترین مارک های اسکراب

 اسکراب لایه بردار رینوزیت برای پوست چرب

اسکراب لایه بردار رینوزیت یک محصول پوستی است که برای پوست چرب و مستعد جوش و آکنه بسیار  مناسب است البته باید اضافه کنیم که افراد با پوست معمولی نیز می توانند از آن استفاده کنند. این اسکراب با داشتن ذرات ریز و نرم، لایه های مرده پوست را به طور کامل از بین می‌ برد و موجب تمیز شدن پوست می‌ شود. اسکراب لایه بردار رینوزیت حاوی عصاره‌های گیاهی، مانند عصاره آلوئه ورا، چای سبز و نعناع است که باعث تسکین پوست و کاهش التهابات آن می‌ شود.

هم چنین این اسکراب حاوی اسید سالیسیلیک است که به عنوان یک عامل ضد جوش شناخته شده است و بعد از استفاده از آن آرایش خیلی بهتری خواهید داشت. برای استفاده از این اسکراب پس از شستشو با صابون مناسب آن را  به صورت دورانی روی صورت ماساژ دهید و سپس با آب گرم صورت خود را بشویید. تکرار این فرآیند یک یا دو بار در هفته کافی است.

اسکراب لایه بردار  لورآل مدل Eclat Sublime

اسکراب لورآل مدل Eclat Sublime یکی دیگر از بهترین مارک های اسکراب برای پوست چرب و جوش دار است. این محصول پاک کننده و هم چنین روشن کننده پوست است. این اسکراب با داشتن دانه های ریز آلژینات، شکلات و عصاره گیاهی آلوئه ورا به پوست شما نرمی و لطافت می بخشد. هم چنین با حذف سلول های مرده پوست شما روشن تر و جوان تر خواهد شد.

شما می تواتبد از این محصول برای صورت گردن و دست های خود استفاده کنید. بعد از استفاده از این محصول پوست شما آماده جذب کرم های مرطوب کننده خواهد بود.

بیشتر بخوانید:   بهترین کرم پودر های خارجی

ماسک لایه بردار سینره مخصوص پوست چرب

این ماسک برای افرادی که پوست چربی دارند بهترین انتخاب است. این اسکراب از کلسیم بنتونیت، عصاره کیوی، نارون کوهی، گل خاکستری و روغن درخت چای ساخته شده است. این ترکیبات باعث جذب چربی ها و آلودگی های پوست می شود و به پوست شما کمک می کند تا پوست شما  نرم و صاف شود. علاوه بر این، این ماسک باعث تقویت پوست و جلوگیری از ظهور جای جوش ها و لک های پوست می شود.

این ماسک یکی از بهترین لوازم آرایشی برند سینره است. برای استفاده ماسک را به صورت یکنواخت روی پوست خود بمالید و حدود ۱۵ دقیقه بگذارید تا خشک شود، سپس با آب گرم بشویید.

بهترین مارک های اسکراب اسکراب لایه بردار ویشی مدل ۱×۳

اگر همچنان به دنبال بهترین مارک اسکراب برای پوست چرب و جوش دار هستید ما به شما توصیه می کنیم که اسکراب ویشی مدل 1×۳ را برای خود تهیه کنید. اسکراب لایه بردار ویشی مدل ۱×۳ به عنوان شوینده عمل می کند و برای پاک سازی صورت مناسب است که با استفاده از برس های نرم و الیاف طبیعی لایه های زائد پوست را برداشته و باعث تمیز و شفافیت پوست می شود.

این اسکراب دارای سه بخش مختلف است که هر کدام به منظور حذف لایه های مختلف پوست طراحی شده اند. بخش اول برای حذف سلول های مرده، بخش دوم برای تمیز کردن منافذ باز پوست و بخش سوم نیز به منظور تغذیه و نرم کنندگی پوست است. این اسکراب مناسب برای همه نوع پوست حتی پوست حساس است. این اسکراب چربی های اضافه پوست را کنترل می کند و از برق افتادن پوستتان جلوگیری می کند. ‌تنها کافی است هفته ای دو بار از آن استفاده کنید تا شاهد معجزه ی آن باشید.

بیشتر بخوانید:   بهترین رژگونه خارجی موجود در بازار

اسکراب لایه بردار گارنیه مخصوص پوست چرب

اسکراب لایه بردار گارنیه مخصوص پوست چرب نیز یک محصول سه در یک است که با استفاده از ذرات ریز و نرم لایه های مرده پوست را از صورت شما برداشته و باعث تمیز شدن پوست می شود و جوش های سر سیاه را نیز از بین می برد. این اسکراب حاوی عصاره گل ساعتی و  سالیسیلیک است که خاصیت ضد التهاب دارد و  هم چنین عصاره چای سبز است که موجب تقویت پوست و جلوگیری از تولید چربی بیش از حد می شود.

این لایه بردار حاوی عصاره روغن درخت چای است که خاصیت ضد باکتری دارد و باعث جلوگیری از تشکیل جوش و آکنه می شود. دقت کنید که استفاده بیش تر از دو یا سه بار در هفته را به هیچ عنوان توصیه نمی شود.  ما در این مقاله به  معرفی تعدادی از بهترین ماسک های لایه بردار پرداختیم شما می توانید با توجه به ویژگی این اسکراب ها و هم‌ چنین بودجه ای که در اختیار دارید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *