بهترین آموزشگاه آرایشگری در تهرانپارس

همان گونه که می دانید این روز ها تنوع بسیار زیادی در خدمات آرایشگری وجود دارد و متقاضی برای دریافت این نوع خدمات نیز بسیار بالا است به همین دلیل انجام خدمات آرایشگری درآمد بسیار زیادی دارد چنان چه مایل هستید وارد این حرفه شوید ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما در یک آموزشگاه حرفه ای ثبت نام کنید و کار را به شکل اصولی یاد بگیرید.  اگر مایل هستید با تعدادی از بهترین آموزشگاه های آرایشگری در تهران پارس آشنا شوید ما را تا پایان این مقاله از کی برتره همراهی کنید.

آموزشگاه آرایشگری لیلا
1

آموزشگاه آرایشگری لیلا

آموزشگاه لیلا یکی از بهترین آموزشگاه های آرایشگری در تهران پارس است که می توانید صفر تا صد کار را زیر نظر مجرب ترین اساتید آموزش ببینید و با دست پر وارد بازار کار شوید. این آموزشگاه در تمامی لاین های آرایش و پیرایش هنر جو می پذیرد و پس از اتمام دوره نیز به هنرجویان خود مدرک معتبر ارائه می دهد.  اگر مایل هستید درباره آموزش و هم‌ چنین هزینه های موجود با خود پرسنل این آموزشگاه صحبت کنید می توانید با شماره ۰۲۱۷۷۸۶۰۹۰۷ تماس بگیرید.

آدرس آموزشگاه آرایشگری لیلا: تهران پارس،  فلکه اول، نبش خیابان ۱۴۴ شرقی، روبروی بانک مسکن پلاک ۴۱ طبقه سوم

آموزشگاه آرایشگری پیوند
2

آموزشگاه آرایشگری پیوند

آموزشگاه پیوند یکی از قدیمی ترین آموزشگاه های تهران پارس است که سالانه به آرایش گر های زیادی مدرک می دهد و دانسته های آن ها را به روز می کند. لازم به ذکر است که شما حتی اگر یک آرایش گر حرفه ای باشید باز هم نیاز دارید که حرفه ی خود را با توجه به مد روز انجام دهید و هر چند وقت یک بار باید در دوره های جدید شرکت کنید تا از دیگر رقبای خود عقب نمانید.  برای کسب اطلاعات بیش تر می توانید با شماره ی ۰۲۱۷۷۳۲۷۹۶۵ تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن عروس تهران پارس

آدرس آموزشگاه پیوند: تهران پارس ، فلکه سوم خیابان ۱۹۶ شرقی پلاک ۴۴۶

آموزشگاه آرایشگری گل گیس
3

آموزشگاه آرایشگری گل گیس

چنان چه به دنبال بهترین آموزشگاه آرایشگری در تهران پارس هستید بدون شک ما آموزشگاه گل گیس را به شما پیشنهاد می کنیم.  شما می توانید در تمامی لاین ها مثل میکاپ،  رنگ مو، کاشت مژه و ناخن، انواع شنیون و انواع بافت را در این آموزشگاه یاد بگیرید و خیلی فوری در یک سالن مشغول به کار شوید و به درآمد عالی برسید. دقت کنید که تمامی خدمات دک شده بار ها و بار ها برای شما تکرار خواهند شد تا شما بتوانید کار را به صورت حرفه ای انجام دهید.  اگر مایل هستید در آموزشگاه گل گیس ثبت نام کنید باید ابتدا با شماره ی ۰۲۱۷۷۷۲۹۶۸۲تماس بگیرید و سپس برای شرکت در کلاس ها نیز به آدرس تهران پارس، فلکه سوم، خیابان ۱۹۶ غربی، بین اتوبان باقری و آهنی آمینه پلاک ۶۴ طبقه دوم شرقی مراجعه کنید.

آموزشگاه آرایشگری چیچک
4

آموزشگاه آرایشگری چیچک

آموزشگاه چیچیک با مدیریت خانم فرح زاده نیز می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد؛ شما می توانید به این آموزشگاه مراجعه کنید و با قسمت پذیرش آن در رابطه با کلاس ها و نحوه ی برگزاری آن ها سوال بپرسید و در صورت تمایل در این آموزشگاه ثبت نام کنید. مطمئن باشید که بعد از اتمام دوره در  این آموزشگاه می توانید کار خود را به درستی و حرفه ای انجام دهید.  برای هماهنگی های لازم می توانید با شماره  های ۰۹۰۳۴۳۳۶۳۲۲ یا ۰۹۱۲۴۶۷۱۱۹۲ تماس بگیرید.

آموزشگاه آرایشگری نقره نگار
5

آموزشگاه آرایشگری نقره نگار

آموزشگاه نقره نگار نیز از دیگر آموزشگاه های مطرح در این منطقه است که برای هر لاین تعدادی مربی متخصص دارد که از صفر تا صد در کنار شما خواهند بود. مدرسان این آموزشگاه چندین سال تجربه ی خود را به طور فشرده به شما آموزش می دهند و شما با پشتکار و تلاش خود بعد ها نیز می توانید به عنوان همکار این عزیزان قرار بگیرید. برای اطلاع از قیمت ها و اطلاعات بیش تر می توانید با شماره های ۰۲۱۷۷۲۹۸۵۲۶ یا ۰۲۱۷۷۷۴۵۲۳۹ تماس بگیرید و برای حضور در آموزشگاه نیز به آدرس تهران پارس،  فلکه اول،  خیابان ۱۴۲ شرقی بعد از پاساژ سپید کنار مدرسه پلاک ۶۰ مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه رنگ مو در سعادت آباد
آموزشگاه آرایشگری پرنسس
6

آموزشگاه آرایشگری پرنسس

آموزشگاه پرنسس نیز از آموزشگاه های معروف در منطقه ی تهران پارس است که سالن داران زیادی آن را تایید می کنند. دقت کنید که اگر می خواهید حرفه ای شوید باید زیر نظر حرفه ای ها کار کنید. این آموزشگاه نیز یک آموزشگاه عالی و مجهز است که شما می توانید آن را با خیال راحت انتخاب کنید؛ از آن جایی که تجهیزات این آموزشگاه به روز و عالی است هنرجویان کار خود را حرفه ای تر و بهتر یاد می گیرند و معمولا از آموزش های داده شده رضایت بیش تری دارند. برای کسب اطلاعات بیش تر می توانید با شماره ی ۰۹۱۲۴۴۵۱۹۸۲ تماس بگیرید و سپس به آدرس تهران پارس،  خیابان گیو، خیابان ۱۸۰ شرقی پلاک ۱۳ طبقه اول مراجعه کنید.

آموزشگاه خانم رفیعی
7

آموزشگاه خانم رفیعی

آموزشگاه خانم رفیعی نیز جز محبوب ترین آموزشگاه ها از نظر مراجعین است؛ این آموزشگاه تمام خدمات آرایش و پیرایش را به کارآموزان خود آموزش می دهد برای مثال شما بعد از گذراندن یک دوره در این آموزشگاه می توانید اکسیدان های مختلف را بشناسید، مش با کلاه، مش با فویل، دکاپاژ، تثبیت رنگ ، رنگ‌ کردن بدون دکلره ، کار با رنگ های سوپر پلاتینه، تبدیل رنگ سرد به گرم و برعکس ،پودر های رنگی را انجام دهید.  البته آموزش کاتولوگ خوانی و هم‌ چنین رنگ های مکمل، رنگ های فانتزی،  آشنایی با قانون رنگ ها از دیگر کار هایی است که در این آموزشگاه یاد می گیرید.خدمات میکاپ،کاشت ناخن، مژه و شنیون نیز به همین اندازه دقیق و حرفه ای به شما آموزش داده می شود. البته برای کسب اطلاعات بیش تر نیز می توانید با آموزشگاه تماس بگیرید و یا این که به صورت حضوری تشریف ببرید  و در دوره های مورد علاقه ی خود ثبت نام کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن به درآمد برسید . البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که هر از چند گاهی باید در دوره های جدید شرکت کنید تا بتوانید به روز ترین خدمات را به مشتری های خود ارائه دهید.

بیشتر بخوانید:   بهترین دکتر جراحی بینی در فرشته

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *