آموزشگاه رنگ مو در اقدسیه

امروزه وجود آرایشگاه ها و آموزشگاه ها از نیازهای مهم بانوان میباشد و در صنعت جدید آرایشگری شاخه های بسیار جدید و تخصصی اضافه شده است که باعث کیفیت کار آرایشگرها و رشد درآمدشان  می شود در این مقاله از کی برتره قصد داریم لیستی از بهترین آموزشگاه رنگ مو در اقدسیه را به شما عزیزان معرفی کنیم.

آموزشگاه و آرایشگاه بانو
1

آموزشگاه و آرایشگاه بانو

این آموزشگاه خدماتی از قبیل اموزش آرایش و گریم مقدماتی ،آموزش رنگ و مو، آموزش انواع کوتاهی مو و هیرکات ، آموزش کاشت ناخن و مژه ، آموزش اکستنشن مو، آموزش گریم و میکاپ عروس ، آموزش پاکسازی پوست بانوان و آقایان ، آموزش میکاپ و کاشت موی موقت آقایان ، آموزش شینیون برگزار می  کند.

 

آدرس :تهران انتهای بلوار اوشان جنب مسکن جنت

آموزشگاه آرایش نشانه
2

آموزشگاه آرایش نشانه

آموزش های این آموزشگاه به این شرح می باشند. آموزش اکستنشن مو، آموزش انواع کوتاهی مو و هیرکات، آموزش رنگ و مش ، آموزش کاشت ناخن و مژه ، آموزش آرایش و گریم مقدماتی ، آموزش میکاپ و کاشت موی موقت برای آقایان  ، آموزش پاکسازی پوست بانوان و آقایان ، این آموزش ها مخصوص بانوان و آقایان از طرف دوره های تعیین شده فنی و حرفه ای آموزش داده می شود و افراد می توانند هر کدام از شاخه های آرایشگری را به صورت متفاوت و یا اینکه در تمامی دوره ها شرکت کنند.

 

ادرس: اقدسیه ،ابتدای اتوبان ارتش، خیابان اراج ،خیابان تیموری پلاک ۳۵ واحد ۱

آموزشگاه آرایشی بانو رعنا
3

آموزشگاه آرایشی بانو رعنا

آموزش اکستنشن مو، آموزش انواع کوتاهی مو و هیرکات، آموزش رنگ و مش ، آموزش کاشت ناخن و مژه ، آموزش آرایش و گریم مقدماتی ، آموزش میکاپ و کاشت موی موقت برای آقایان ، آموزش پاکسازی پوست بانوان و آقایان ، شامل آموزش های این آموزشگاه می باشد و تمامی این شاخه ها همراه با مدرک معتبر فنی و حرفه ای ارائه می گردد و افراد می توانند به صورت دلخواه هر کدام از این شاخه ها را برای آموزش دیدن انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید:   بهترین رستوران های تهران

 

ادرس؛ تهران اقدسیه خیابان موحد دانش روبروی مسجد جامع صادق علیه السلام

آموزشگاه آرایشگری آتور
4

آموزشگاه آرایشگری آتور

این آموزشگاه با مجوز رسمی و بین المللی سازمان فنی و حرفه ای کشور مشغول به فعالیت می باشد .و خدماتی که ارائه می دهد عبارت است از: آموزش متعادل سازی چهره، آرایش صورت، آرایش چشم  ، شخصیت سازی کارتونی و چهره پردازی کودک ، آموزش آرایشگری عروس ، آموزش انواع کوتاهی از مبتدی تا پیشرفته ، انواع حرکات با قیچی و پیتاژ و تیغ و ماشین ، آموزش انواع شینیون و آرایش مو از مبتدی تا پیشرفته  ، آموزش میکاپ از مبتدی تا پیشرفته ، آموزش  بافت های پایه و تخصصی در انواع مختلف ،

آموزش براشینگ حرفه ای برای هر نوع مو و براشینگ ژورنالی ،آموزش حرفه ای با اتو مو و بابلیس ، آموزش اپیلاسیون حرفه ای گیاهی و موقت ، آموزش کاشت ناخن به ۱۶ روش کاشت ناخن ، آموزش اصلاح صورت و ابرو ، آموزش کار با مواد و رنگ مو انواع رنگ ها و لایت های فانتزی و آمبره و سامبره، آموزش انواع  لیفت مژه  ، اکستنشن موی طبیعی و موی مصنوعی و ….

 

ادرس:تهران اقدسیه

آموزشگاه آرایشی ماه نقره ای
5

آموزشگاه آرایشی ماه نقره ای

آموزش اکستنشن مو، آموزش انواع کوتاهی مو و هیرکات، آموزش رنگ و مش ، آموزش کاشت ناخن و مژه ، آموزش آرایش و گریم مقدماتی ، آموزش میکاپ و کاشت موی موقت برای آقایان ، آموزش پاکسازی پوست بانوان و آقایان ، از جمله آموزش های این  آرایشگاه می باشد . و همراه با مدرک معتبر فنی و حرفه ‌ای است.

بیشتر بخوانید:   بهترین کلینیک های تزریق بوتاکس در نیاوران

 

ادرس : اقدسیه ازگل ، کوچه شریفی پلاک ۲ طبقه اول.

اموزشگاه وآرایشگاه زرین تاج اقدسیه
6

اموزشگاه وآرایشگاه زرین تاج اقدسیه

خدماتی که ایم آموزشگاه ارائه می دهد عبارت است از: آموزش اکستنشن مو، آموزش انواع کوتاهی مو و هیرکات، آموزش رنگ و مش ، آموزش کاشت ناخن و مژه ، آموزش آرایش و گریم مقدماتی ، آموزش میکاپ و کاشت موی موقت برای آقایان ، آموزش پاکسازی پوست بانوان و آقایان .

لازم به ذکراست تمامی آموزش ها همراه با مربیان خبره و مدرک فنی و حرفه اي ارائه می گردد.

 

ادرس :اقدسیه ازگل نرسیده به مسجد بن بست شریفی پلاک ۲ طبقه اول

آموزشگاه و مراقبت زیبایی محبوب خاتون
7

آموزشگاه و مراقبت زیبایی محبوب خاتون

اموزش های این مجموعه که بهترین آموزشگاه رنگ مو در اقدسیه نیز هست شامل :آموزش اکستنشن مو، آموزش انواع کوتاهی مو و هیرکات، آموزش رنگ و مش ، آموزش کاشت ناخن و مژه ، آموزش آرایش و گریم مقدماتی ، آموزش میکاپ و کاشت موی موقت برای آقایان ، آموزش پاکسازی پوست بانوان و آقایان  می باشد.

 

آدرس ازگل کوچه مدرسه خیابان قائم نبش کوچه آذر بالای سوپر مارکت اورانوس طبقه اول

آموزشگاه آرایش و زیبایی پریسا
8

آموزشگاه آرایش و زیبایی پریسا

آموزش اکستنشن مو، آموزش انواع کوتاهی مو و هیرکات، آموزش رنگ و مش ، آموزش کاشت ناخن و مژه ، آموزش آرایش و گریم مقدماتی ، آموزش میکاپ و کاشت موی موقت برای آقایان ، آموزش پاکسازی پوست بانوان و آقایان ،لیست آموزشی این سالن همراه با اعطای مدرک می باشد.

 

ادرس: اقدسیه نرسیده به مینی سیتی ساختمان میلاد واحد ۱

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه کاشت ناخن در جنت آباد
آموزشگاه آرایشگری بانو کلباسی
9

آموزشگاه آرایشگری بانو کلباسی

آموزش اکستنشن مو، آموزش انواع کوتاهی مو و هیرکات، آموزش رنگ و مش ، آموزش کاشت ناخن و مژه ، آموزش آرایش و گریم مقدماتی ، آموزش میکاپ و کاشت موی موقت برای آقایان ، آموزش پاکسازی پوست بانوان و آقایان ، از خدمات این آموزشگاه می باشد.

 

ادرس:تهران  بزرگراه ارتش ، جنب شهید محلاتی(مینی سیتی سابق)خط کند رو بزرگراه ارتش ، بین کوچه بهاران  و خسرو

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *