آموزشگاه رنگ مو در پاسداران

ما در این مقاله از کی برتره  بهترین آموزشگاه رنگ مو در پاسداران را برای شما معرفی می کنیم.

امروزه رنگ مو بسیار در بین خانم ها پرطرفدار می باشد این و از شغل های بسیار پر درآمد و عالی می باشد به همین دلیل است که بسیاری از افراد به یادگیری رنگ مو و انواع مدل های آن رو می‌آورند اما همیشه به دنبال آموزشگاه آرایشگری می گردند که بهترین اساتید  در آن مشغول به آموزش دادن باشند تا بتوانند به صورت کاملا حرفه ای  بعد از یادگیری وارد بازار کار بشوند .

آموزشگاه آرایشگری پریس
1

آموزشگاه آرایشگری پریس

متخصص رنگ و مش در سالن زیبایی پریس خانم صارمی باشد که با ۳۰ سال تجربه و آشنایی با آخرین متد رنگها و مش و بدون استفاده از واریاسیون و به کارگیری مواد بسیار عالی و اروپایی زیبایی را در کنار سلامت به شما می بخشد. اگر به دنبال آرایشگاه خوب بعنوان آموزشگاه رنگ مو در پاسداران هستید و می خواهید تمامی تکنیک های جدید رنگ و مش را آموزش ببینید سالن زیبایی پریس بهترین گزینه برای شما می باشد. شما می‌توانید در این سالن به صورت کاملاً حرفه ای تمامی خدمات رنگ را آموزش ببینید.

 

آدرس: خیابان پاسداران خیابان گل نبی خیابان ناطق نوری شمالی جنب بانک آینده پلاک ۳۳ طبقه دوم واحد ۴

آموزشگاه رنگ مو خانم عبداللهی
2

آموزشگاه رنگ مو خانم عبداللهی

خانم عبداللهی کارشناس و مدرس کار با مواد با ۱۲ سال سابقه کاری می باشند که در زمینه های زیبایی و رنگ شناسی و چهره شناسی و گریم تخصص دارند و در این زمینه ها فعالیت می کند در این آموزشگاه آموزش های فوق تخصصی رنگ و مش و ترکیب رنگ ها با متدهای جدید و آموزش انواع هایلایت و لولایت و سان لایت و سی لایت و دلایت و مو لایت را همراه با رنگهای فانتزی و ترکیب رنگ تا به شما آموزش می دهند. و همینطور آموزش ریموور و پاک کردن تخصصی رنگهای شرابی و مشکی و همینطور آموزش بالیاژ و آموزش سانتاژ را به شما به شما می‌دهند.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه رنگ مو در اقدسیه

 

آدرس: محدوده پاسداران

آموزشگاه تخصصی ناهید شعبانی
3

آموزشگاه تخصصی ناهید شعبانی

مرکز تخصصی رنگ و مش ناهید شعبانی با ایجاد محیطی پر انرژی همراه با کادری مجرب و متخصص در خدمت شما می باشد در این آموزشگاه انواع خدمات دکلره و کراتین و انواع هایلایت ها و مش ها را به شما یاد می دهد و همینطور آمبره و سامبره و آشنایی با تمام کاتالوگ های رنگ های مو و آشنایی با تمامی جنس های مو و مواردی که نیاز است برای پاک کردن برخی رنگ‌ها استفاده شود را به شما آموزش می دهد.

 

آدرس: تهران محدوده پاسداران

سالن زیبایی لاویسا
4

سالن زیبایی لاویسا

سالن زیبایی لاویسا با مدیریت خانم آرزو دولتی یکی از بهترین و لوکس ترین سالن های زیبایی تهران واقع در شمیران سنتر می باشد این مجموعه دارای بخش‌های مختلف خدمات رنگ مو مانند لایت و بالیاژ و سامبره و آمبره و بیبی لایت و انواع هایلایت ها و مش ها می باشد و تمامی این کارها را با به روز ترین روش های دنیا به شما آموزش می دهد و شما را با تمام برندهای مطرح رنگ مو آشنا میکند.

 

آدرس: تهران اتوبان ارتش مجتمع شمیران

آموزشگاه آرایشگری کلبه الهه
5

آموزشگاه آرایشگری کلبه الهه

آموزشگاه آرایشگری کلبه الهه یکی از بهترین آموزشگاه های زیبایی واقع در پاسداران میباشد که زیر نظر اساتید حرفه ای و مجرب مشغول به یادگیری خواهید شد و با ارائه مدارک بین المللی بهترین خدمات و آموزش ها را به شما می دهند و شما را با انواع رنگ های مو و انواع هایلایت ها و انواع مش ها و از بین بردن قرمزی و نارنجی بودن و زردی مو آشنا می کند و تمامی این موارد را به شما یاد میدهند. این آموزشگاه تمامی مواردی که نیاز است شما درباره رنگ مو و وسیله هایی که باید برای رنگ مو با آنها آشنا شوید را به شما آموزش می دهد.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی شهر زیبا

 

آدرس: چهارراه پاسداران خیابان دولت بین دیباجی و  بین جگرکی توچال و بانک ملت پلاک ۹۳ طبقه چهارم

آموزشگاه و آرایشگاه پیاژه
6

آموزشگاه و آرایشگاه پیاژه

این سالن و آموزشگاه زیبایی مجهزترین سالن رنگ و مش و همینطور گریم عروس در منطقه پاسداران می باشد و علاوه بر این ها تمامی مدل های رنگ مو و انواع مش و هایلایت و دکلره و آشنایی با تمامی وسیله هایی که برای رنگ مو لازم است و کاتالوگ خوانی و آشنایی با تمامی رنگ های مو را به شما آموزش میدهد و همینطور مواردی که نیاز است برای ریشه گیری و از بین بردن رنگ نارنجی و زردی و قرمزی مو بدانید را به شما آموزش می دهند.

 

آدرس: پاسداران خیابان ساقدوش نبش بوستان هفتم پلاک ۷ طبقه ۲ واحد ۴

آموزشگاه آرایشگری بانو اختری
7

آموزشگاه آرایشگری بانو اختری

آموزشگاه زیبایی بانو اختری در ۲۰ حرفه ای مراقبت زیبایی با ارائه مدرک رسمی و قابل ترجمه در کوتاه ترین زمان ممکن به صورت حرفه ای و تخصصی هنرجو می پذیرد این آموزشگاه با ارائه آلبوم کار حرفه ای و خدمات بسیار عالی یکی از بهترین آموزشگاه های واقع در پاسداران میباشد. در این آموزشگاه آموزش کار با مواد و لایت و فویل و کلاه برای مش و رنگ ها و لایت های فانتزی و آمبره و سامبره و کاتالوگ خوانی و دکلره به شما آموزش داده میشود.

 

آدرس: تهران محدوده پاسداران

آموزشگاه مراقبت زیبایی نسیم آرا
8

آموزشگاه مراقبت زیبایی نسیم آرا

این آموزشگاه فوق تخصصی یکی از بهترین آموزشگاه های واقع در شمال تهران می باشد که تمامی خدمات رنگ مو مانند مش و هایلایت و آمبره و سامبره و مش با فویل و مش با کلاه و انواع هایلایت ها و دکلره ها را به شما آموزش می دهد و شما را با تمامی رنگ های مو و جنس مو آشنا می کند و تمامی وسیله هایی که باید در آرایشگاه برای رنگ مو بشناسید را به شما معرفی می کند.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه کاشت ناخن در زعفرانیه

 

آدرس: پاسداران ضلع شمالی میدان اختیاریه خیابان تسلیمی

آموزشگاه و آرایشگاه قصر روشان
9

آموزشگاه و آرایشگاه قصر روشان

این آموزشگاه آرایشگری و زیبایی تمامی خدمات رنگ مو مانند ریشه گیری و از بین بردن زرد بودن و قرمز بودن شرابی و نارنجی بودن مو را به شما آموزش می دهد و شما را با انواع مش کلاهی و فویلی و انواع هایلایت ها آشنا می کند و کاتالوگ خوانی را به شما آموزش میدهد.

 

آدرس: تهران پاسداران دولت نبش مفاخری پلاک ۴۴

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *