آموزشگاه رنگ مو در پیروزی

  ما این مقاله از کی برتره بهترین آموزشگاه رنگ مو در پیروزی را برای شما معرفی خواهیم کرد.رنگ مو امروزه در میان خانم ها بسیار مهم میباشد و اکثر خانم ها موهای خود را رنگ میکنند هنگامی که موهای آنها ریشه میزند به سرعت به ریشه گیری موهای خود می‌پردازند .

همانطور که می دانید امروزه خانم ها بسیار به ظاهر خود اهمیت میدهند و به دنبال سالن های زیبایی و آرایشگاه هایی می گردند که بسیار حرفه ای و عالی عمل کنند تا بتوانند با اطمینان خاطر خدمات زیبایی را انجام دهند رنگ موی یکی از مواردی می باشد که بسیار حساس بوده و اغلب خانم ها برای رنگ کردن موهای خود مدت های طولانی به دنبال آرایشگاه های خوب می گردند تا بتوانند موهای خود را به بهترین نحو ممکن رنگ کنند و موهای آنها دچار آسیب دیدگی و سوختگی نشود.

به همین دلیل اگر می خواهید رنگ مو را یاد بگیرید باید در آموزشگاه های حرفه ای اقدام به یادگیری کنید تا بتوانید پس از آن به صورت حرفه ای وارد بازار کار شوید.

خدمات اموزش تخصصی رنگ مو سایا
1

خدمات اموزش تخصصی رنگ مو سایا

این آرایشگاه و آموزشگاه تخصصی خدمات تخصصی مو که شامل جدیدترین و شیک ترین مدلهای کوتاهی و همینطور خدمات رنگ و مش لایت آمبره بالیاژ سامبره هایلایت و انواع رنگهای روشن و لایت می باشد را آموزش میدهد ‌. مش موی کی از انواع رنگ مو می باشد که در سالن های زیبایی به دو روش مش کلاهی یا مش فویلی انجام مش مو فویلی به جداسازی تارهایی از لابلای مو با فویل های مستطیل شکل و پوشش دهی کامل آن با دکلره گفته می‌شود که این آرایشگاه تمامی این موارد را به صورت تخصصی به شما آموزش می دهد.

 

آدرس: پیروزی روبروی مترو ابن سینا نبش کوچه کوشافر پلاک ۹۲۴ واحد ۱ سالن زیبایی سایا

آموزش و خدمات رنگ مو خانم مریم رفیعی
2

آموزش و خدمات رنگ مو خانم مریم رفیعی

این آموزشگاه تخصصی انواع لایت ها مانند هایلایت و لولایت شعله ای ویدیو لایت پوشینگ سان لایت هاف لایت تکنیک های نود بژ و همینطور شناخت اکسیدان ها و آشنایی با علامت اختصاری رنگ را و شامپوهای ضد زردی و ضد نارنجی شدن مو و همینطور تثبیت رنگ و مش با کلاه و همینطور مش با فویل را به شما آموزش میدهد و از دیگر آموزش های این آموزشگاه تخصصی پایه دادن بدون دکلره و دکاپاژ می باشد و همینطور شما را با ابزارهای مورد نیاز برای کار با مواد آشنا می‌کند و کاربرد واریاسیون ها را به شما یاد می دهد و همینطور تبدیل رنگ گرم به سرد و برعکس را آموزش می دهد.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه رنگ مو در پاسداران

 

آدرس: تهران ، پیروزی

آموزشگاه آرایشگری رئوف نیا
3

آموزشگاه آرایشگری رئوف نیا

آموزشگاه آرایشگری رئوف نیا توسط سرکار خانوم رئوف نیا مدیریت می شود این سالن یکی از بهترین سالن های آموزش خدمات زیبایی می باشد و شما می توانید انواع رنگ مو را در این آرایشگاه به صورت تخصصی آموزش ببینید و با انواع روش های مش و هایلایت و با انواع رنگ های مو و دکلره ها آشنا شوید و همینطور شما را با انواع جنس های مو و رنگ هایی که باید برای آن موها به کار ببرید تا پاک نشوند و یا به قرمزی و زردی نخورند آشنا می کنند و انواع رنگهای گرم و رنگهای سرد را به شما آموزش می دهند و ریشه گیری موها و دکلره را به صورت تخصصی به شما آموزش می دهند.

 

آدرس: خیابان پیروزی پرستار جنوبی چهارراه صاحب الزمان ساختمان کاکتوس طبقه دوم

آموزشگاه آرایشگری ویدا
4

آموزشگاه آرایشگری ویدا

این آموزشگاه تخصصی با مدیریت سرکار خانم راستگو پسند انواع لایت های مو و هایلایت ها و همینطور پایه دادن مو بدون نیاز به دکلره و مواردی که لازم است برای از بین بردن زردی و نارنجی بودن مو استفاده شود و همینطور شامپو هایی که باید برای تثبیت رنگ مو به مشتری معرفی شود را به شما معرفی می کند و آموزش می دهد و شما را با پراکسید ها و اکسیدان ها و رنگ های دائم موقت نیمه دائم آشنا می‌کند و اصول کاتالوگ خوانی و رنگ های مکمل و رنگ های فانتزی و رنگهای اصلی را به شما آموزش می‌دهد و شما را با رنگ های سرد و گرم و رنگ های کمکی آشنا می کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های شنیون در فرمانیه

 

آدرس: خیابان پیروزی خیابان پنجم نیروی هوایی بالاتر از فلکه دوم بین فرعی کیهان نژاد و خوش دامن پلاک ۲۲۴

آموزشگاه آرایشگری سایه گیتی
5

آموزشگاه آرایشگری سایه گیتی

آموزشگاه آرایشگری سایه جی تی ای یکی از بهترین آموزشگاه های آرایشگری زیبایی در شرق تهران می باشد که تمامی خدمات زیبایی را زیر نظر اساتیدی مجرب و حرفه ای و با تجربه به شما آموزش میدهد. رنگ مو یکی از لاین های آموزشی این آرایشگاه زیبایی می باشد که تمامی مدل های رنگ مو مانند انواع هایلایت و انواع مش ها آشنایی با تمامی رنگ ها و رنگ های سرد و گرم و رنگ های فانتزی و همینطور رنگ های اصلی و رنگهای فرعی را به شما آموزش میدهد و شما را با شامپو هایی که باید برای تثبیت رنگ مو و از بین بردن رنگ زرد و نارنجی و قرمز مو استفاده شود آشنا می کند‌‌.

 

آدرس: تهران خیابان پیروزی چهارراه کوکا خیابان ۲۱ متری دهقان بین کوچه عباس زاده و مهاجرانی پلاک ۱۸۰ طبقه دوم

آموزشگاه آرایشگری زنانه سیکاس
6

آموزشگاه آرایشگری زنانه سیکاس

همانطور که می دانید امروزه رنگ مو بسیار محبوب می باشد و اکثر افراد به دنبال سالن های زیبایی می گردند که بهترین روشها را برای رنگ مو استفاده کنند و همینطور از بهترین مواد استفاده کنند و این کار بسیار درآمد بالایی دارد به همین دلیل افراد زیادی آموزش این کار رو می آورند آرایشگاه سیکاس یکی از بهترین آموزشگاه های آرایشگری میباشد که خدمات رنگ مو را زیر نظر اساتید حرفه ای و با تجربه به شما آموزش می دهد و شما را با انواع رنگ ها و وسیله هایی که باید برای رنگ مو از آنها استفاده کنید آشنا می کنند و شما را به صورت کاملاً حرفه ای وارد بازار کار می کنند.

بیشتر بخوانید:   بهترین کلینیک های تزریق بوتاکس در نیاوران

در این آموزشگاه رنگ مو در پیروزی به شما آموزش داده می‌شود تا چگونه انواع هایلایت ها و مش و دکلره ها و رنگ های سرد و گرم و غیره را به به روز ترین روش های دنیا یاد بگیرید و انجام دهید.

 

آدرس: خیابان پیروزی خیابان پنجم نیروی هوایی بالاتر از فلکه دوم بین فرعی کیهان نژاد و خوش دامن  ۲۱ متری دهقان

آموزشگاه آرایشگری بانو روشنایی
7

آموزشگاه آرایشگری بانو روشنایی

این آرایشگاه یکی از بهترین آموزشگاه های تخصصی زیبایی می باشد که تمامی خدمات ناخن و میکاپ عروس و شینیون و رنگ مو را به صورت تخصصی به شما آموزش می دهد آموزش کراتینه برزیلی اولاپلکس و بوتاکس مو و رنگ های فانتزی و هایلایت ها و لولایت ها و آمبره و سامبره همینطور آموزش انواع مش ها و آموزش انواع هایلایت ها و دکلره ها و آشنایی با تمامی رنگ ها و کاتالوگ های رنگ های مو را به شما آموزش میدهد.

 

آدرس: محدوده پیروزی

آموزشگاه آرایشگری ویونا
8

آموزشگاه آرایشگری ویونا

آموزش های ارائه شده در این مرکز از سطح مبتدی تا فوق تخصصی را شامل می شود در این آموزشگاه رنگ مو در پیروزی به هنرجویان در آخر دوره آموزشی مدارک بین المللی مورد تایید توسط ۶۴ کشور داده میشود در این مجموعه شرایطی فراهم شده که هنر و میزان بتوانند در آزمون های مربوط به صورت مجازی هم شرکت کنند به همین طور در این آموزشگاه مشاورانی حضور دارند که در صورت هرگونه سوال و راهنمایی به علاقمندان با صبر و گاهی بهترین پاسخ را میدهند و شما را در زمینه هایی که می خواهید فعالیت کنید مانند رنگ مو راهنمایی می کنند.

 

آدرس: خیابان پیروزی چهارراه کوکاکولا انتهای ۲۱ متری دهقان کوچه رضاعلی پلاک ۸۶

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *