آموزشگاه رنگ مو در چیذر

آموزش های صفر تا صد رنگ مو و مش در آموزشگاه رنگ مو در چیذر و با بهره گیری از آموزش های تخصصی و بهترین مربی های باتجربه و کار بلد در اختیار تمامی افراد باعلاقه و با استعداد در این زمینه آموزش داده می شود. با ما در کی برتره همراه باشید.

آموزشگاه وسالن زیبایی بهرنگ
1

آموزشگاه وسالن زیبایی بهرنگ

سالن زیبایی بهرنگ دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور، اعطای دیپلم رسمی از طرف سازمان فنی و حرفه ای کشور پس از اتمام دوره های جامع و تخصص آموزش کلیه رشته های مراقبتی و زیبایی است. که  شامل آموزش تخصصی ترکیب رنگ ها، لایت ها، انواع مش و دکلره، آموزش تخصصی انواع کوتاهی مو، انواع کوپ های فانتزی و ژورنال خوانی همراه با براشینگ حرفه ای، آموزشی تخصصی شنیون حرفه ای کلاسیک، فانتزی، طبق ژورنال با موی اضافه و پروتز امکان آماده نمودن آرایشگران برای دوره های حرفه ای، فوق تخصصی و دوره های مربیگری را انجام می دهد.

 

آدرس سالن(خیابان شریعتی، خیابان خواجه عبدالله انصاری، خیابان پنجم پلاک ۲ سالن زیبایی بهرنگ)

آموزشگاه و سالن زیبایی چیچک
2

آموزشگاه و سالن زیبایی چیچک

آموزشگاه چیچک در نظر دارد تا تمام لاین های زیبایی با ۵درصد تخفیف به همه عزیزان ارائه دهد. مجموعه چیچک با کمیته ی امداد و بهزیستی،  بنیاد شهید،  ایثارگران و سازمان هواپیمایی و فرهنگیان عزیز قرارداد دارد. تا به اعضای این سازمان ها و اورگان ها خدمات ویژه و تخفیفات بسیار خوب ارائه دهد. که با مدیریت خانم فرج زاده در زمینه ی آموزش و هم خدمات تمام لاین های زیبایی انجام می دهد.

 

آدرس آموزشگاه(فرمانیه چیذر، متروچیتگر، بلوار کوهک، روبه روی پاساژ طوبی، بلوار نسیم ۱۶غربی نبش ترگل دوم برج مسکونی هواپیمایی کشوری بلوک)

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن زیبایی غرب تهران
آموزشگاه الهام پویا
3

آموزشگاه الهام پویا

خدمات رنگ و لایت و درمان مو و کراتینه، بوتاکس مو، احیا و انواع تراپی مو، ابریشم سازی با لیاژ، امبره، مش، سامبره، رنگ های فشن و.. در سالن الهام پویا در دسترس شما عزیزان است. مدرس و متخصص کار با مواد، آموزش و اجرای تکنیک های  روز همراه با ارائه مدرک، تمامی این خدمات با مدیریت سرکار خانم الهام مهر پویا صورت می گیرید. که دارای سابقه کاری و باتجربه در این زمینه هستند.

 

آدرس آموزشگاه(فرمانیه چیذر، بلوار اصلی مرزداران بین آریا فر و ایثار، جنب بانک گردشگری ساختمان پزشکان پ ۱۲۲ط۱)

سالن زیبایی هستی
4

سالن زیبایی هستی

این سالن با تخصص در کلیه زمینه های آرایشی رنگ و مش و انواع تکنیک های آمبره و بالیاژ و پین بالیاژ آمبره، اکستنشن مو، ابرو و مژه، انواع هایلایت ها با جدیدترین متدهای روز اروپا، یک دست کردن موهای چند رنگ، فر دائم با جدیدترین متد، بدون کوچک ترین آسیب به مو، انواع تراپی ها از خدمات این سالن می باشد.  یکی از بهترین های سالن زیبایی در منطقه چیذر محسوب می شود. که کلیه خدمات را به طور فوق العاده ارائه می دهد. و همچنین دارای محیطی آرام و پاکیزه جهت خدمات رسانی خوب به مشتریان است.

 

آدرس سالن( تهران چیذر، بلوار قیطریه، خ شب تاب)

سالن آرایشی و زیبایی هلیا
5

سالن آرایشی و زیبایی هلیا

ای سالن در محله چیذر واقع شده است. میکاپ و شنیون حرفه ای و مطابق متد روز دنیا با میکاپ آرتیست حرفه ای، کراتینه مو با بهترین برندهای دنیا، رنگ ولایت به صورت حرفه ای میکروبلیدینگ با روش فیبروز در دسترس قرار دارد. همچنین در این سالن می توانید از تمامی آموزش های رنگ مو و مش استفاده کنید. این سالن تمای خدمات ویژه را با قیمت های مناسب در خدمت شما قرار داده است.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های کاشت ناخن در پاسداران

 

آدرس سالن( تهران چیذر، روبه روی امام زاده)

سالن زیبایی ناز آفرینان
6

سالن زیبایی ناز آفرینان

این سالن زیبایی شامل تمامی خدمات از جمله رنگ و مش و دکلره هایلایت و انواع شنیون های کلاسیک فانتزی دیزاین و طراحی های مدرن آرایش کلاسیک صورت توسط میکاپ آرتیست،پکیج های بی نظیر عروس، خدمات زیبایی پوست برای زیبایی صورت توسط بیاتی تراپیست از کشور فرانسه انجام می شود. کلی این خدمات با مجرب ترین مدرس های آموزشی و تخصصی در زمینه زیبایی در اختیار شما دوستان قرار گرفته که به بهترین شکل از آن استفاده کنید.

آدرس سالن(تهران میدان چیذر، سلیمانی شرقی، پلاک ۲۵)

سالن تخصصی آزیا فرد
7

سالن تخصصی آزیا فرد

میکاپ و گریم، شنیون و براشینگ، رنگ و هایلایت مو، کوپ( اصلاح و کوتاهی مو) در این سالن توسط بهترین پرسنل ها انجام می گیرد.

 

آدرس سالن(تهران چیذر، خ پاشا ظهری بین مریم و دژم جوپ۲۴)

آموزشگاه فوق تخصصی آراپاک
8

آموزشگاه فوق تخصصی آراپاک

یکی از آموزشگاه های برتر منطقه چیذر که کلیه خدمات را به طور حرفه ای و تخصصی به تمامی مشتریان و کارآموزان آموزش داده است. از کلیه خدمات این مجموعه آموزشی می توان به میکاپ و گریم، شنیون و براشینگ، اصلح و قرینه سازی ابرو اشاره کرد. و از مهم ترین خدمات آموزشی رنگ مو و هایلایت مو است. که با مراجعه کردن می توانید از تمامی خدمات استفاده کنید.

 

آدرس(فرمانیه چیذر، خیابان پارس، طبقه ۳واحد۱۱)

سالن تخصصی و آرایشی آروس
9

سالن تخصصی و آرایشی آروس

سالن آروس از مجموعه آرایشگاه های چیذر در خدمت شما مراجعین محترم است. و آماده ارائه خدمات زیبایی و آرایشی به شما عزیزان می باشد. ارائه خدمات زیبایی عروس، انواع رنگ و مش، بالیاژ، آمبره و رنگ های فانتزی است.  بهترین خدمات حرفه ای را در این سالن با مراجعه به آن می توانید مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین رستوران های تهران

 

آدرس سالن( تهران چیذر، بلوار اندرگو، خ طالقانی پلاک ۷)

سالن زیبایی و تخصصی ستوده
10

سالن زیبایی و تخصصی ستوده

یکی دیگر از بهترین سالن ها و  آموزشگاه رنگ مو در چیذر در خیابان خراسانی سالن تخصصی ستود است. این سالن تمامی خدمات زیبایی کار با مواد رنگ و مش کوپ و کوتاهی را به طور حرفه ای به شما عزیزان ارائه می دهد.

 

آدرس سالن( محله چیذر خیابان خراسانی)

آموزشگاه تخصصی و زیبایی ماکیاژ
11

آموزشگاه تخصصی و زیبایی ماکیاژ

این سالن زیبایی ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات آرایشی و زیبایی، خدمات تخصصی عروس، رنگ مو و مش است. و همچنین آموزش حرفه ای و تخصصی کلیه خدمات با ارائه مدرک بین الملی در این مرکز انجام می شود. سالن زیبایی ماکیاژ کار خود را در سال ۱۳۹۰به صورت کاملا حرفه ای آغاز نمود. و با بهره گیری از بهترین وسایل و تجهیزات و به روز ترین خدمات و متد ها بهترین خدمات را در اختیار مشتریان قرار می دهد. و در اولین مراجعه به این سالن می توانید ۲۰درصد تخفیف بگیرید.

 

آدرس سالن ماکیاژ (فرمانیه، روبه روی بیمارستان فرمانیه بعد از کوچه عسگریان پلاک ۲۹سالن ماکیاژ)

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *