آموزشگاه و مراکز کاشت ناخن در اقدسیه

امروزه بانوان عزیز برای خوشگل تر و بهتر جلوه کردن ناخن هایتان می توانید به مراکز متخصص در خدمات ناخن مراجعه داشته باشید و با انتخاب طرح و رنگ لاک مورد نظرتان به خواسته خود برسید. ما در اینجا شما را با آموزشگاه و مراکز کاشت ناخن در اقدسیه اشنا می کنیم.

 

مطالعه بیشتر: بهترین سالن های کاشت ناخن در تهران

آموزشگاه و سالن زیبایی لاویسا
1

آموزشگاه و سالن زیبایی لاویسا

اولین آموزشگاه و مرکز ارائه خدمات در حیطه ناخن به نام لاویسا می باشد. این مرکز با رعایت بهداشت، پارکینگ، اینترنت رایگان و امکان رزرو آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان گرامی می باشند. تا ساعت 18 عصر درب آن برروی شما عزیزان باز می باشد. با مدیریت سرکار خانم آرزو دولتی یکی از بهترین مراکز آموزش خدمات ارایشی و ناخن است.

 

آدرس: تهران، اقدسیه، بزرگراه ارتش مجتمع  تجاری شمیران سنتر، طبقه 7، واحد714 می باشد.

آموزشگاه و مرکز تخصصی الهه ثابت
2

آموزشگاه و مرکز تخصصی الهه ثابت

سابقه ای نزدیک به 10 سال خدمات رسانی را نیز دارد و از سال 1385 با کسب جواز صنفی اتحادیه آرایشگران زنانه فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرده است. ارائه خدمات بالاترین کیفیت وبر طبق جدیدترین متدهای روز دنیا و با دارا بودن محیطی بهداشتی و مدرن ومهم تر از همه کادری کاملا مجرب و کارآزموده را در مرکز تخصصی خود گرد هم آورده تا خدمات کاشت و ترمیم ناخن، لمینت ناخن، ژلیش و انواع طرح ها را برای دوستداران زیبایی در معرض مشاهده و اجرا گذاشته است.

از ساعت 9.00 صبح تا 17.30 و کل روزهای هفته و حتی جمعه نیزآماده خدمات رسانی می باشند. از امکانات این مرکز به دارا بودن پارکینگ ، مشاوره رایگان و کارت خوان می توان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه های کاشت ناخن در پاسداران

 

آدرس: سه راه اقدسیه، منتهی به پاسدارن،میدان هروی،روبروی مرکز خرید گلستان، ساختمان سئول، پلاک82، واحد 12 و 13 واقع شده است.

آموزشگاه ومرکز تخصصی وانیا
3

آموزشگاه ومرکز تخصصی وانیا

این مرکز زیبایی به مدیریت سرکار خانم “بهاره برومندان” و با تخصص واعتبار 30 ساله در حوزه خدمات وآموزش به شما عزیزان می باشد. کلیه خدمات مربوط به ناخن را به صورت کاملا حرفه ای به مرحله اجرا می گذارند. در ثبت نظرات مشتری های خود به رتبه عالی دست پیدا کرده است. ساعت کاری این مرکز از 10 تا 18 عصر می باشد.

 

آدرس، نیاوران، اقدسیه (آجودانیه)، کوچه سپهری، پلاک 30، واحد 1.

آموزشگاه و مرکز تخصصی سارا
4

آموزشگاه و مرکز تخصصی سارا

می خواهیم شما را با یکی از بهترین آموزشگاه و مراکز کاشت ناخن در اقدسیه آشنا کنیم. بهترین مرکز متخصص در حوزه ناخن و خدمات مربوط به آن د رسالن زیبایی سارا مهر آبادی انجام می گیرد.

 

آدرس: تهران، اقدسیه، خیابان موحد دانش، مجتمع پلاتین صاحبقرانیه مراجعه بفرمایید.

آموزشگاه و مرکزتخصصی سیندال
5

آموزشگاه و مرکزتخصصی سیندال

برای آنکه خدمات به شما در حوزه ناخن که شامل پدیکور و کاشت و ترمیم ناخن می باشد ارائه داده شود به مرکز و سالن زیبایی کاشت ناخن به نام سیندال یک سر بزنید تا با محیط و کادر مجرب آن از نزدیک آشنا شوید.

 

آدرس: تهران، اقدسیه، کوچه پارک چهارم، پلاک 1

آموزشگاه و مرکز تی تی گل
6

آموزشگاه و مرکز تی تی گل

بهترین و به روزترین متد های روز دنیا را  در مرکز سالن زیبایی تی تی گل خود به کار گرفته است تا در یک محیط دوستانه بالاترین کارایی را برای شما عزیزان داشته باشند. مرکز متخصص در کار کاشت ناخن و خدمات مربوط به ناخن را به صورت یک مجموعه کامل در اختیار شما می گذارد.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه های کاشت ناخن نیاوران

 

آدرس این آموزشگاه ومرکززیبایی کاشت ناخن در تهران، اقدسیه، شهرک شهید محلاتی، خیابان بسیج شرقی، خیابان ایثار، پلاک 29

آموزشگاه و مرکز زیبایی شبنم رضایی
7

آموزشگاه و مرکز زیبایی شبنم رضایی

این آموزشگاه به نام  شبنم رضایی همیشه آکادمی های برای شما دوست داران خدمات ناخن به مرحله اجرا در می آورد.

 

برای مراجعه به این مرکز به آدرس: تهران ،اقدسیه، خیابان گلچین

آموزشگاه و مرکز زیبایی سرمه
8

آموزشگاه و مرکز زیبایی سرمه

این مرکز ازبهترین متریال روز و با نظرات مثبت بالای که دارا می باشد. مرکز تخصصی در کاشت ناخن به نام سرمه بیشترین خدمات را برای شما در نظر گرفته است.

 

آدرس: تهران، اقدسیه، خیابان گلچین، تقاطع صدرنژاد، ساختمان اجلاس، طبقه ششم، واحد 63

آموزشگاه و سالن زیبایی هامیا
9

آموزشگاه و سالن زیبایی هامیا

نام آشنا برهمگان در ارائه خدمات رسانی در حوزه کاشت ناخن و کارهای مربوط به ناخن که توانایی بالایی دارا می باشند.

 

آدرس این مرکز به نام هاملیا درتهران، اقدسیه، موحد دانش، بعد از گلستان جنوبی، پلاک 126، طبقه 3، واحد 303 قرار دارد و خدمات وآموزش به کسانی که به این حرفه علاقه دارند یعنی کاشت ناخن آمادگی کامل را دارا می باشند.

آموزشگاه سالن زیبایی شایسته نو
10

آموزشگاه سالن زیبایی شایسته نو

با مدیریت خانم حسنی مرکز متخصص در کاشت ناخن اداره می شود. در بین نظرات 80 در صد مقبولیت داشته است ودر اینترنت 5904  بازدید کننده داشته است. دارای چندین شعبه می باشد که ما در اینجا شعبه پاسداران  و نیز اقدسیه آن را معرفی کرده ایم به علت آنکه هر دو از مسیر اقدسیه آغاز می شود.

بیشتر بخوانید:   بهترین درمانگاه شبانه روزی غرب تهران

 

شعبه پاسداران: بعد از سه راه اقدسیه، بن بست بهارساختمان ویکتوریا، واحد 4 / شعبه اقدسیه: خیابان موحد دانش، کوچه پارک چهارم، پلاک 1می باشد

کلام آخر

درآغاز و شروع هر کاری با دید باز جلو بروید به نتیجه مورد قبول نیز می رسید. در امور مربوط به ناخن و خدمات آن نیز از این امر مستثنی نمی باشند. با یک انتخاب مناسب  برای آموزش به یک ناخن کار حرفه ای تبدیل می شوید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *