آموزشگاه کاشت ناخن در امیر آباد

امروز چند آموزشگاه کاشت ناخن در امیر آباد را به شما معرفی خواهیم کرد.در آموزشگاه های کاشت ناخن انواع مختلفی از کاشت به شما آموزش داده می شود که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند که شما باید از قبل با آن آشنا باشید و بهترین روش را انتخاب کنید .

و کاشت ناخن امروزه  به یکی از نیاز های مهم بعضی بانوان تبدیل شده است و با توجه به درخواست بالا و تمایل زیادی که بانوان به این امر دارند میتواند شغل مناسبی برای شما از جهت درآمدی باشد و این نکته را در نظر داشته باشید که برای فعالیت در هر شغلی علاقه لازمه آن کار است.

 

مطالعه بیشتر: بهترین سالن های کاشت ناخن در تهران

سالن زیبایی آموزشگاه آرایشگری هنر آموزان
1

سالن زیبایی آموزشگاه آرایشگری هنر آموزان

این آموزشگاه کلیه خدمات زیبایی و آموزشی در زمینه های کاشت ناخن، پاکسازی پوست اکستنشن مژه، رنگ مو، کراتین مو، آرایش و پیرایش، شینیون، میکاپ ، کفسابی را ارائه می دهد. افراد پس از گذراندن آموزش تخصصی کاشت و طراحی ناخن از این مجموعه مدرک فنی حرفه ای دریافت می کنند و تا شش ماه از سمت آموزشگاه پشتیبانی می شوند و مدرس بخش کاشت و طراحی ناخن سرکار خانم آرزو مهرابی حقیقی ثابت می باشد.

 

آدرس: تهران، میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، کوچه استاد بدیع الزمان فروزانفر پلاک ۲  واحد ۳

سالن زیبایی و آموزشگاه راحیل امانی
2

سالن زیبایی و آموزشگاه راحیل امانی

خانم راحیل امانی در این زمینه ۱۳ سال سابقه دارد و در کلیه لاین های آرایشی و زیبایی دوره های آموزشی با ارائه مدرک از سازمان فنی و حرفه ای برگزار میکند .خدمات این مجموعه عبارت است از: آموزش مژه ،خدمات پوست ،آموزش و خدمات انواع رنگ ها، خدمات تخصصی ناخن ، آموزش انواع تاتو آموزش گریم و میکاپ عروس ها و…  در این مجموعه برای شما عزیزان امکان پذیرایی رایگان نیز در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه رنگ مو در زعفرانیه

 

ادرس: تهران، یوسف آباد ،خیابان اسد آبادی،  نبش کوچه ۳۷ پلاک ۳۰۱ واحد ۱ زنگ ۱

آموزشگاه آرایشگری بانو نهال
3

آموزشگاه آرایشگری بانو نهال

این آموزشگاه با مدیریت سرکار خانم گرشاسبی اداره می شود  و بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در امیر آباد نیز هست و کلیه دروس آرایشگری در این مجموعه تدریس می شود. کاشت ناخن، اکستنشن مژه ،پاکسازی پوست و فیبروز، کراتین و احیای مو آموزش پزشکی و لاغری و خیلی از آموزش های دیگر در این مجموعه انجام می شود.

 

ادرس؛ تهران میدان انقلاب ابتدای کارگر شمالی امیر آباد شمالی بلاک ۱۱۰۰

سالن خدمات ناخن و آموزش رزیا
4

سالن خدمات ناخن و آموزش رزیا

این سالن تمام خدمات ناخن را با متریال ژل و پودر انجام می دهد که شامل: مانیکور روسی ،کاشت ناخن ،ترمیم ناخن، ژلپلیش ،لمینت ( حجیم سازی و مقاوم سازی ناخن طبیعی)و آموزش کاشت ناخن با متریال پودری در این سالن خدمت شما عزیزان ارائه می شود. برای دریافت نوبت از این سالن میتوانید با شماره تماس درج شده ارتباط برقرار کنید. و دسترسی به این سالن بسیار آسان است و با مترو و بی آر تی نیز امکان پذیر  می باشد.

 

ادرس: تهران خیابان ولیعصر تقاطع فاطمی کوچه عبده

سالن زیبایی و آموزشگاه بانو فرجی
5

سالن زیبایی و آموزشگاه بانو فرجی

سالن زیبایی فرجی سابقه درخشانی دارد وخدمات زیبایی این سالن شامل آرایش صورت ، آرایش مو رنگ و هایلایت، خدمات ناخن، میکاپ عروس ،خدمات ابرو، خدمات مژه و غیره می باشد و آموزش تمامی لاین های آرایش و زیبایی همراه با مدرک فنی و حرفه ‌ای می‌باشد.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه کاشت ناخن در شهرک غرب

 

ادرس؛ تهران، خیابان ولیعصر سه راه فاطمی روبه روی مترو جهاد(مترو فاطمی) کوچه عبده پلاک ۵۷ واحد ۱

آموزشگاه آرایشگری آرنیکا
6

آموزشگاه آرایشگری آرنیکا

این آموزشگاه در ۲۷ رشته آرایشگری همراه با ارائه مدرک بین المللی فعال میباشد و برای هنرجویان در این آموزشگاه امکان شهریه اقساطی و دولتی موجود می باشد. مدیریت این مجموعه سرکار خانم رحمان پور است و آموزشهای این آموزشگاه بنا به درخواست هنرجو به صورت حضوری و یا مجازی برگزار می گردد.

 

ادرس: تهران یوسف آباد (اسد آبادی سابق ) خیابان ۶۴ شرقی بهمن بیگی  (آینه بند سابق) پلاک ۱/۱۰ واحد ۱۴

سالن زیبایی و آموزشگاه خاتون
7

سالن زیبایی و آموزشگاه خاتون

خدماتی که در این سالن انجام می ‌شود عبارت است از: خدمات مانیکور و پدیکور، کاشت ناخن ،آموزش کاشت ناخن ،ترمیم ناخن و این مجموعه با مدیریت سرکار خانم ترانه صمیمی انجام میشود.

ویژگی های سالن زیبایی خاتون

  • آموزش کاشت و ترمیم ناخن و معرفی برای اخذ مدرک فنی و حرفه ای.
  • نوبت دهی به صورت تلفنی و حضوری.
  • رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک.
  • تمامی لوازم سالن قبل از استفاده استریل می شود.
  • همکاری با بهترین پرسنل که دارای تجربه و مدرک های بین المللی هستند.
  • استفاده از بهترین برند های لوازم آرایشی و بهداشتی .
  • امکان انجام خدمات برای افراد شاغل با تعیین وقت قبلی.

 

ادرس : تهران، امیر آباد شمالی ،جنب پمپ بنزین ،خیابان سرتیپ فکوری، نبش خیابان صالحی طبقه همکف پلاک ۱.۱

آموزشگاه آرایشگری فاطیما
8

آموزشگاه آرایشگری  فاطیما

آموزشگاه آرایشگری فاطیما با مدیریت بانو غنی در خیابان امیرآباد واقع شده است مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای را دارا می باشد و دوره های آرایشگری از مبتدی تا حرفه ای را برگزار میکند.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه کاشت ناخن در تجریش

دوره کاشت ناخن: در حال حاضر دوره کاشت ناخن از دوره های فوق العاده پر مخاطب می باشد که برای ناخن کار ها درآمد بسیار مطلوبی را به همراه دارد و انواع کاشت هایی که آموزش داده می‌شود عبارت است از: کاشت ژل، ژلیش ناخن های طبیعی ، کروم ،صدف سازی صحیح ،کاشت و ترمیم  بیبی  بومر  ،کاشت اج ،استیند گلس، فول گلس ، آکواریوم، طراحی ماربل، وان استروک و طراحی با ژل و گرانيت، طراحی برجسته، سنگ سازی و ژل فویل .

تمامی موارد یاد شده توسط مدرسین حرفه ای به نام خانم  یاسمین و خانم شیما که بیش از ۱۰ سال سابقه کاری دارند و مدرک بین المللی مربیگری از سازمان فنی حرفه ای کشور را دارا میباشند تدریس می ‌شود  و همچنین مدرک مراقبت ناخن چهره سازان و مدرک آرایشگر ناخن از سازمان فنی و حرفه ای را همراه با جزوه آموزشی و تکنیک ها و پشتیبانی هنرجو و رفع اشکال هنرجو تا حرفه ای شدن را دارا هستند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *