آموزشگاه کاشت ناخن در زعفرانیه

امروز چند آموزشگاه کاشت ناخن در زعفرانیه را برای شما معرفی خواهیم کرد.کاشت ناخن یک حرفه ای تخصصی می باشد و با زیاد شدن ناخن کار تشخیص متخصص از افراد غیر متخصص تقریباً مشکل و سخت شده است.

چه‌بسا ناخن کاران مبتدی خدماتی غیر حرفه ای انجام می دهند که باعث نارضایتی خانمها میشود و سبب بدشکل شدن مدل ناخن ها و فرم آن ها میشود. به همین طور ممکن است باعث شود که باعث بروز مشکلات و عوارضی مانند قارچ ناخن شود از این رو بسیار مهم است که مرکزی که شما در آن کاشت ناخن را یاد میگیرید تمام موارد را به شما بگوید.

 

مطالعه بیشتر: بهترین سالن های کاشت ناخن در تهران

آموزشگاه کاشت ناخن مهسا
1

آموزشگاه کاشت ناخن مهسا

آموزشگاه کاشت ناخن مهسا در زعفرانیه شمال تهران یکی از بهترین مراکز و آموزشگاه کاشت ناخن در زعفرانیه می باشد که بیش از ۱۴ سال سابقه دارد. خدماتی که این سالن ارائه می دهد عبارتند از : آموزش کاشت ناخن از مبتدی تا حرفه ای به صورت تضمینی ، آموزش آپدیت شدن برای ناخن کارها ، آموزش تضمینی و تخصصی و کاملا حرفه‌ای به شرط ورود به بازار کار، آموزش فوق تخصصی کاشت ناخن،

خدمات کاشت ناخن در یک مرکز تخصصی در زعفرانیه توسط ناخن کار حرفه ای و با سابقه خیال شما راحت می‌کند و شما مطمئن خواهید بود بهترین خدمات کاشت ناخن را با به روز ترین متد ها برای شما انجام خواهد داد و همین طور کاشت ناخن با مواد درجه یک و با کیفیت عالی.

سالن تخصصی ناخن پرستو صالحی
2

سالن تخصصی ناخن پرستو میرزایی

اولین مرکز تخصصی ناخن در غرب زعفرانیه می باشد ارائه دهنده تخصصی ترین کاشت ها و ترمیم به همراه مانیکور روسی میباشد و این سالن کلیه خدمات لاین ناخن مانند کاشت ناخن و ترمیم ناخن و لمینت و پلی ژل و پدیکور و مانیکور را انجام میدهد. و همینطور کاشت ناخن و ترمیم ناخن و ژلیش با بهترین متریال و بهترین کیفیت کار و طراحی ناخن حرفه ای ..

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی اکباتان

آموزش کلیه خدمات ناخن صفر تا صد مانند کاشت ناخن نیلی و کاشت ناخن پودری و کاشت ناخن هلویی و … را آموزش می دهد. و همینطور آموزش جدیدترین طراحی ها و یا لیس های نیو کالکشن را دارد.

خدمات کاشت ناخن سالن پرل
3

خدمات کاشت ناخن سالن پرل

سالن زیبای پرل با مدیریت سرکار خانم المیرا جلالی ارائه دهنده بهترین خدمات با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی با کادری حرفه ای و مجرب و باتجربه با ده سال سابقه کاری می باشد که این سالن ارائه انواع خدمات ناخن با استفاده از بهترین متریال با بیش از ۱۰ سال سابقه کاری را انجام میدهد. این سالن خدمات آموزش کاشت ناخن مانند کاشت ناخن ژلی و کاشت ناخن پودری و کاشت ناخن هلویی و طراحی های به روز ناخن و آپدیت شدن ناخن کار ها و آشنایی آنها با مواد کاشت ناخن را انجام میدهد.

خدمات تخصصی کاشت ناخن مونا یزدانی
4

خدمات تخصصی کاشت ناخن مونا یزدانی

سالن تخصصی مونا یزدانی ارائه دهنده بهترین خدمات با بهترین کیفیت در جهت حفظ رضایت مشتریان بوده است ست که استفاده از مواد و متریال استاندارد و با کیفیت درجه یک از اصول مهم خدمات رسانی سالن می باشد. و همینطور خدمات تخصصی آموزش و کاشت ناخن و ژلیش ناخن ، فرنچ دائم طراحی در آب ، آکواریوم ، خدمات پودر، ژل ، میکس ، قالب ، کاور ، کاشت هلویی و کاشت کلیر کاشت بیبی بومر ، کاشت فرمر ، کاشت گریم و کاشت کروم را انجام می دهند و همین طور طراحی ناخن بروز و حرفه ای.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن کاشت مژه بانوان در تهران
خدمات کاشت و آموزش ناخن فاطمه ناطقی
5

خدمات کاشت و آموزش ناخن فاطمه ناطقی

سالن زیبایی فاطمه ناطقی ارائه دهنده کلیه خدمات و آموزش کاشت ناخن به بهترین نحو ممکن به همراه با کادری مجرب و با تجربه و حرفه ای می باشد. این سالن  ارائه دهنده خدمات پودر، ژل ،میکس ،قالب، کاور، فرنچ دائم،  طراحی در آب ، آکواریوم ، مرمریت ، طلاکوب ، گریم ناخن ، کار با انواع ژل ها لمینت پلی ژل، استفاده از بهترین متریال روز دنیا و جدیدترین متدهای طراحی و ارائه جدیدترین دیزاین های ژورنالی ۲۰۲۱ می باشد. آموزش تمام موارد فوق به صورت کامل مخصوصی با قیمت استثنایی و ارائه مدرک معتبر می باشد.

خدمات ناخن فرشته
6

خدمات ناخن فرشته

خدمات ناخن فرشته یکی از بهترین سالن های کاشت و آموزش ناخن در شمال تهران می باشد که خدمات بسیار ویژه ارائه می کند. این سالن زیبایی لوکس با کادری مجرب و حرفه ای و با تجربه خدمات کاشت ناخن را به بهترین نحو ممکن به شما آموزش می دهند. از خدمات آموزش کاشت ناخن این سالن می توان به آموزش طراحی های به روز و جدید و آشنایی هنرجوها با انواع مواد کاشت ناخن و لاک های ژل و کاشت ناخن پودری و کاشت ناخن بیبی بومر و کاشت ناخن ژلیش و کاشت ناخن هلویی اشاره کرد.

آموزشگاه کاشت ناخن نیکی
7

آموزشگاه نیکی یکی از بهترین آموزشگاه های کاشت ناخن

این آموزشگاه حرفه ای آموزش صفر تا صد خدمات زیبایی ناخن و آموزش تخصصی انواع کاشت های پایه از جمله کاشت پودر و کاشت انواع ژل و سافت ژل و هارد ژل و پلی ژل و … را دارا است . و اورلی و کاور ناخن و آموزش انواع کاشت های ژورنالی، این ساید ( بیبی بومر و گریم و آمبره و‌. ..) و همینطور آموزش انواع دیزاین های کاربردی و روز دنیا و آموزش اصولی انواع سوهان کشی و ترمیم انواع کاشت ها و شناخت آناتومی ناخن و ابزار کار و آموزش انواع مانیکور و پدیکور را انجام می دهد.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی هروی

2 نظرات

  • من می خواستم تو اینجا تبلیغات کنم به چه صورت می تونم
    تبلیغ اول خدمات ناخن مهسا رو من دادم وای آدرس نصفه خورده شماره تماس هم نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *