آموزشگاه کاشت ناخن در سعدآباد

خدمات زیبایی یکی از مشاغل پرطرفدار است که روزانه خانم های زیادی ساعاتی از روز را در سالن ها و مراکز زیبایی می گذرانند، یکی از تخصص های زیبایی ، کاشت ناخن است که بسیار محبوب است و بازار کار خوبی دارد به همین سبب برخی از افراد به دنبال یادگیری و آموزش این حرفه هستند. برخی از سالن ها و مراکز موفق آموزشگاه کاشت ناخن در سعدآباد که علاوه بر خدمات زیبایی، آموزش این حرفه را نیز برعهده دارند ، در ادامه ی مطلب به معرفی این سالن ها خواهیم پرداخت.

 

مطالعه بیشتر: بهترین سالن های کاشت ناخن در تهران

آرایشگاه زنانه ماه
1

آرایشگاه زنانه ماه

سالن زیبایی ماه یکی از سالن های موفق در تمام لاین های آرایشی و زیبایی می باشد. این مجموعه علاوه بر ارائه ی خدمات زیبایی امکان آموزش کاشت ناخن به صورت حرفه ای را نیز فراهم کرده است تا علاقه مندان به این حرفه که در منطقه سعدآباد ساکن هستند بتوانند از آن استفاده کنند و بعد از گذراندن دوره بتوانند به طور تخصصی وارد بازارکار شوند.

 

آدرس: خیابان سعدآباد، خیابان آیت الله ملکی، کوچه گیاهی، ساختمان لیستر، پلاک1

خدمات ناخن ملینا
2

خدمات ناخن ملینا

سالن تخصصی ناخن ملینا یکی از مجموعه هایی است که به صورت تخصصی در لاین كاشت ناخن فعالیت دارد و تمام خدمات ناخن را به صورت حرفه ای انجام می دهد . این مجموعه یکی از مجهزترین و لوکس ترین مجموعه های تخصصی ناخن و بهترین  آموزشگاه کاشت ناخن در سعدآبادمی باشد که با رعایت اصول مشتری مداری حس خوب و بی نظیری را به مشتریان خود منتقل می کند. علاقه مندان به این حرفه می توانند از آموزش های تخصصی این مجموعه بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن زیبایی یوسف آباد

 

آدرس: تهران، محله امام زاده قاسم، دکتر باهنر – نیاوران سه راه یاسر ، خیابان تیریزی،  پلاک ۵۲، زنگ ۲

سالن زیبایی راداپو مهراب
3

سالن زیبایی راداپو مهراب

یکی از مجموعه های مجهز و بروز در منطقه ی سعدآباد ، سالن زیبایی راداپو مهراب است که خدمات تمام لاین های زیبایی و آرایشی را به صورت کاملا حرفه ای و با جدیدترین متدهای روز دنیا به مشتریان خود ارائه می دهد. این مجموعه اموزش کاشت ناخن را نیز بر عهده گرفته است تا طرفداران این حرفه از آن برخوردار شوند و بتوانند در این حیطه به طور تخصصی فعالیت کنند.

 

آدرس: زعفرانیه، خیابان آصف ، کوچه فرشچی، پلاک یک ، طبقه سوم، زنگ سوم

سالن زیبایی هانی راد
4

سالن زیبایی هانی راد

مجوعه ی زیبایی هانی راد تمامی خدمات آرایشی و زیبایی را کاملا حرفه ای توسط کادری متخصص به مشتریان خود ارائه می دهد. کادر مجرب این مجموعه مخصوصا در لاین کاشت ناخن امکان فراگیری آموزش این حرفه را برای علاقه مندان فراهم کرده است و پس از اتمام دوره ی آموزشی کاشت ناخن، هنرجو می تواند فعالیت تخصصی خود را آغاز کند.

 

آدرس: تهران، زعفرانیه،  سه راه آصف ، کوچه سیمین، سالن زیبایی هانی راد

سالن زیبایی لاویرو ( رویا فرجی )
5

سالن زیبایی لاویرو ( رویا فرجی )

سالن زیبایی لاویرو با مدیریت خانم رویا فرجی یکی از سالن های لوکس و حرفه ای منطقه می باشد که با رعایت اصول مشتری مداری و خدمات باکیفیتی که ارائه کرده، توانسته است مشتریان زیادی را در منطقه جذب کند. همچنین این مجموعه آموزش کاشت ناخن را به صورت صفر تا صد را نیز انجام می دهد و پس از اتمام دوره به هنرجو مدرک معتبر نیز ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی هروی

 

آدرس: تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، بالاتر از پالادیوم بین کوچه شیرین و ملکی، پلاک ۱۰۰ ساختمان ۱۰۰ طبقه اول واحد ۱۰۳ سالن زیبایی لاویرو

سالن زیبایی دوژه
6

سالن زیبایی دوژه

سالن زیبایی دوژه از سالن های بزرگ و مجهز است که کادری مجرب و خوش برخورد را گرد هم آورده است که بانوان این منطقه می توانند از خدمات تخصصی این مجموعه استفاده کنند همچنین اموزش لاین های زیبایی اعم از کاشت ناخن را نیز به هنرجویان ارائه می دهد و مدرک معتبر نیز به هنرجویان ارائه می گردد.

 

آدرس: تهران ،زعفرانیه، خیابان آصف، جنب بانک گردشگری، پلاک ۳۵، طبقه دوم

سالن ناخن نیک نِیل
7

سالن ناخن نیک نِیل

سالن ناخن نیک نیل یکی از مجموعه های تخصصی ناخن در منطقه است که کادری مجرب و متخصص در لاین کاشت ناخن را دعوت به همکاری کرده است که خدمات ناخن را حرفه ای و باکیفیت انجام می دهند و همچنین اموزش کاشت و خدمات ناخن را از مبتدی تا پیشرفته  نیز ارائه می دهد.

 

تهران، محله زعفرانیه، سیدرضا اعجازی – بن بست بهروزی پلاک ۴

مرکز تخصصی ناخن مهسا فام
8

مرکز تخصصی ناخن مهسا فام

مرکز تخصصی ناخن مهسا فام در تمام لاین های زیبایی فعالیت حرفه ای دارد و مجموعه ای مجهز و لوکس می باشد. این مجموعه با خدمات حرفه ای که انجام می دهد رضایت مشتریان خود را جذب کرده و به یکی از پرطرفدارترین مجموعه های تخصصی ناخن این منطقه تبدیل شده است و گاه شاهد این موضوع هستیم که از دیگر مناطق تهران جهت دریافت خدمات به این سالن مراجعه می نمایند. اگر شما علاقه مند به یادگیری حرفه ی کاشت ناخن هستید می توانید از آموزش های حرفه ای این مجموعه استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید:   بهترین دکتر جراحی بینی در امیر آباد

 

آدرس: تهران، محله زعفرانیه، سیدرضا اعجازی – زعفرانیه نرسیده به میدان اعجازی ، کوچه پرویز وهابی (نشاط)،  پلاک ۱۵ ، واحد ۱

سالن تخصصی ناخن ماهگون
9

سالن تخصصی ناخن ماهگون

سالن تخصصی ناخن ماهگون مجموعه ای لوکس و مجهز است که پرسنل و کادری مجرب و خوش برخورد دارد که حس آرامش و صمیمیت را به مشتریان خود القا می کند. همچنین این مجموعه خدمات ناخن را به صورت تضمینی و تخصصی ارائه می دهد. فعالیت تخصصی این مجموعه باعث محبوبیت زیاد آن در منطقه شده است. سالن تخصصی ناخن ماهگون آموزش صفر تا صد ناخن را برای علاقه مندان این حرفه فراهم کرده است.

 

آدرس: زعفرانیه ، خیابان برزو، سالن تخصصی ناخن ماهگون

ناخن حقیقی
10

ناخن حقیقی

مرکز تخصصی ناخن حقیقی از بروزترین و مجهزترین مراکز و بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در سعدآباد است که خدمات متنوع ناخن را به بهترین شکل ارائه می دهد. این مرکز آموزش کاشت ناخن و دیگر خدمات ناخن را از مبتدی تا پیشرفته آموزش می دهد به طوری که پس از اتمام دوره ی آموزشی ، هنرجو می تواند به صورت تخصصی وارد بازار کار شود.

 

آدرس: تهران، زعفرانیه – مقدس اردبیلی – پلاک 100

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *