آموزشگاه کاشت ناخن در فرمانیه

کاشت ناخن که چندین سال است در میان خانم ها رواج پیدا کرده است دارای تنوع کاشتی زیادی می باشد که در انواع دیزاین ها و طرح های مختلف برای مشتری ها انجام داده میشود. در ادامه با چند سالن آموزشگاه کاشت ناخن در فرمانیه آشنا خواهید شد . برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

مطالعه بیشتر: بهترین سالن های کاشت ناخن در تهران

آموزشگاه آرایشگری زنانه الهه
1

آموزشگاه آرایشگری زنانه الهه

آموزش کاشت ناخن از مبتدی تا حرفه ای در آموزشگاه آرایشگری الهه توسط مربیان مجرب و حرفه ای برگزار می‌شود. این آموزشگاه کاشت ناخن در فرمانیه شامل کلاس ها و سرفصل ها و مراحل مربوط به دوره کاشت ناخن بر روی ناخن های مختلف می شود. هنرجویان در پایان دوره آموزش تخصصی کاشت ناخن از صفر تا صد برای ورود به بازار کار تهران و سایر شهر ها آماده می‌شوند و قادر به دریافت مدرک فنی حرفه ای می باشند. سر فصل های دوره آموزش کاشت ناخن عبارت اند از: مشاوره و پذیرش مشتری، معرفی ابزار آموزش کاشت ناخن، بستر سازی، تیپ گذاری ناخن ، فرم دهی ناخن ، مواد گذاری ، کاشت هلویی ، لاک ژل و … .

آکادمی تهران وی آی پی
2

آکادمی تهران وی آی پی

در دوره‌های آموزش کاشت ناخن در فرمانیه تهران تمام روش های کاشت ناخن آموزش داده میشود آموزش آشنایی با مواد اولیه و موارد ایمنی برای استفاده از مواد شیمیایی به هنرجوها را می توان نام برد و همینطور روش های متداول نیز به این شرح می باشد.  کاشت ناخن قالبی ، کاشت ناخن پودری ، کاشت ناخن ژله ای ، کاشت ناخن بیبی بومر، کاشت ناخن فرمر و کاشت ناخن هلویی. و روش های دیگر کاشت ناخن عبارت اند از: کاشت ناخن با پلی ژل کاسه ای ، کاشت ناخن مادر با استفاده از ژل یا مواد پودری.

بیشتر بخوانید:   بهترین کلینیک تزریق ژل لب در تهرانپارس

ساعات کاری: شنبه تا پنج شنبه ۱۰ الی ۱۸ و جمعه تعطیل.

سالن زیبایی و آموزشگاه فرمانیه
3

سالن زیبایی و آموزشگاه فرمانیه

سالن زیبایی و آموزشگاه خدمات کاشت ناخن فرمانیه خدماتی نظیر ارائه تخصصی ترین خدمات ناخن مطابق با متدهای روز ، به کارگیری مرغوب ترین و بهترین مواد و برند ها و آموزش کاشت با ژل و پودر و آموزش کاشت هلویی ، طراحی ناخن با مدل های جدید ۲۰۱۹ به بالا ، آشنایی با مواد کاشت ناخن، کاشت ناخن ژله ای و کاشت ناخن بیبی بومر و کاشت ناخن پودری و دوره های آموزشی انواع کاشت ناخن از مبتدی تا حرفه ای را ارائه می کند.

ساعت کار ۱۰ صبح الی شش بعد از ظهر

آموزشگاه کاشت ناخن مونالیزا
4

آموزشگاه کاشت ناخن مونالیزا

سالن زیبایی مونالیزا با مدیریت مونا آزادی ارائه دهنده بهترین خدمات با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی با کادری حرفه ای و مجرب و باتجربه می باشد که این سالن ارائه انواع خدمات ناخن با استفاده از بهترین متریال  را انجام میدهد. این سالن خدمات آموزش کاشت ناخن مانند کاشت ناخن ژلی و کاشت ناخن پودری و کاشت ناخن هلویی و طراحی های به روز ناخن و آپدیت شدن ناخن کار ها و آشنایی آنها با مواد کاشت ناخن را انجام میدهد. و همینطور کاشت گل خشک آشنایی با انواع تیپ های ناخن و سوهان کشی درست را آموزش می دهد.

سالن زیبایی و آموزشگاه هنر آموزان
5

سالن زیبایی و آموزشگاه آرایشگری هنرآموزان

‏این سالن کلیه خدمات زیبایی و آموزشی در زمینه کاشت ناخن و پاکسازی پوست و اکستنشن مو و مژه و رنگ مو و کراتین مو و آرایش و پیرایش را انجام میدهد. در زمینه آموزش کاشت ناخن میتوان به آموزش انواع کاشت مانند کاشت ناخن پودری و کاشت ناخن ژلی و کاشت ناخن بیبی بومر و کاشت ناخن و گل خشک و یادگیری سوهان کشی به بهترین روش آشنایی با انواع تیپ ناخن ها و طراحی های به روز و جدید دنیا زیر نظر بهترین مربیان حرفه ای اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی در خیابان فرشته
سالن زیبایی مونا صالحی
6

سالن زیبایی منا صالحی

این سالن زیبایی ارائه دهنده تخصصی ترین کاشت ها و ترمیم به همراه مانیکور میباشد و این سالن کلیه خدمات لاین ناخن مانند کاشت ناخن و ترمیم ناخن و لمینت و پلی ژل و پدیکور و مانیکور را انجام میدهد. و همینطور کاشت ناخن و ترمیم ناخن و ژلیش با بهترین متریال و بهترین کیفیت کار و طراحی ناخن حرفه ای و آموزش کلیه خدمات ناخن صفر تا صد مانند کاشت ناخن ژلی و کاشت ناخن پودری و کاشت ناخن هلویی و … را آموزش می دهد. و همینطور آموزش جدیدترین طراحی ها را دارند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *