آموزشگاه کاشت ناخن در پارک وی

کاشت ناخن یک حرفه ی پرطرفدار در بین حرفه های آرایشی و زیبایی می باشد که به دلیل بازار کار عالی و درآمد خوب آن بسیاری از افراد و خانم های جوان علاقه ی زیادی نسبت به یادگیری این حرفه نشان می دهند. در این مقاله سعی کرده ایم تا بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در پارک وی که امکان آموزش برای هنر دوستان را فراهم کرده اند را معرفی کنیم.

 

مطالعه بیشتر: بهترین سالن های کاشت ناخن در تهران

سالن زیبایی آوان
1

سالن زیبایی آوان

سالن زیبایی آوان مجموعه ای لوکس و مجهز است که خدمات متنوع آرایشی و زیبایی را با بهترین کیفیت و با جدیدترین متد های روز دنیا به مشتریان خود ارائه می دهد. کادر متخصص این مجموعه برای آموزش هنرجویان علاقه مند به یادگیری کاشت ناخن به صورت حرفه ای، آماده ی همکاری هستند.

آرایشگاه وی آی پی
2

آرایشگاه وی آی پی V.I.P

سالن زیبایی وی آی پی یکی از سالن های مجهز است که حس آرامش و صمیمیت را به مشتریان خود القا می کند. مرکز زیبایی وی ای پی در تمام لاین ها خدمات متنوع و باکیفیتی را ارائه می دهد و باعث جلب نظر مراجعه کنندگان خود می شود. این مجموعه علاوه بر ارائه خدمات، آموزش تمامی لاین ها را نیز بر عهده دارد و به هنرجویان خود مدرک معتبر ارائه می دهد.

سالن زیبایی کژال
3

سالن زیبایی کژال

سالن زیبایی کژال در تمام لاین های زیبایی فعالیت تخصصی دارد و متخصصان حرفه ای رشته های مختلف گرد هم امده اند و هر روزه خدمات تخصصی خود را به بهترین شکل ممکن به مشتریان خود ارائه می دهند . ناخن کاران حاذق این مجموعه برای آموزش کاشت ناخن به صورت تخصصی و عالی و تمام خدمات این حوزه ، هنرجو می پذیرند و آموزشی درخور را به هنرجویان خود جهت کار حرفه ای ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های گریم و میکاپ در فرمانیه
آرایشگاه افسانه رجبی
4

آرایشگاه افسانه رجبی

سالن زیبایی افسانه رجبی  برای ارائه ی خدمات تخصصی ناخن به مشتریان خود از بهترین و مجرب ترین پرسنل و ناخن کاران محدوده دعوت به کار کرده است و انواع خدمات ناخن را به مشتریان خود ارائه می دهد. طرفداران این حرفه می توانند زیر نظر این کادر مجرب اموزش کاشت ناخن را به صورت حرفه ای فرا گیرند و دوره ی آموزشی را با برترین تکنیک ها بیاموزند.

آرایشگاه هلیا
5

آرایشگاه هلیا

ارایشگاه هلیا تمام خدمات زیبایی و آرایشی را طبق اخرین متدهای روز دنیا و با کیفیتی بی نظیر به دوست داران زیبایی که به آن مراجعه می کنند، ارائه می دهد. کادر مجرب ناخن در این مجموعه در کنار ارائه ی خدمات متنوع ناخن ، برای آموزش صفر تا صدی این حرفه ، هنرجو می پذیرند و ناخن کاران حرفه ای را اماده ی ورود به بازار کار می کنند.

سالن زیبایی الف
6

سالن زیبایی الف

سالن تخصصی الف از سالن های مجهز، لوکس و تخصصی منطقه ی پارک وی تهران می باشد که افراد زیادی طرفدار این مجموعه هستند. این سالن در تمامی لاین های زیبایی خدمات عالی و بی نظیری را به صورت تخصصی ارائه می دهد، علاوه بر این اگر مایل به فراگیری حرفه ی کاشت ناخن هستید می توانید به این مجموعه مراجعه نماید تا با گذراندن دوره ی آموزشی تخصصی بتوانید وارد بازار کار شوید و به فعالیت حرفه ای خود مشغول شوید.

بیشتر بخوانید:   بهترین بیمارستان خصوصی تهران برای قلب
سالن زیبایی کوئین
7

سالن زیبایی کوئین

سالن آرایشی و زیبایی کوئین یکی از بهترین سالن های منطقه ی پارک وی می باشد که کادر مجرب و حرفه ای را گرد هم آورده است و اصول حرفه ای و کاری سر لوحه ی تمامی پرنسل این مجموعه است. این مجموعه مجهز علاوه بر تخصص ، راحتی و آرامش و رضایت مشتری را در نظر دارد به همین سبب خدمات در این سالن با بالاترین کیفیت و کاملا تخصصی ارائه می شود. این مجموعه برای آموزش هنرجویانی حرفه ای در لاین کاشت ناخن ، هنرجو می پذیرد.

سالن زیبایی لیانا
8

سالن زیبایی لیانا

سالن زیبایی لیانا در لاین های مختلف زیبایی خدمات بی نظیر و حرفه ای را ارائه می دهد.این مجموعه علاوه بر ارائه ی انواع خدمات زیبایی و خدمات ناخن ، امکان اموزش کاشت ناخن را برای علاقه مندان به این حرفه را فراهم کرده است. اموزش کاشت ناخن به صورت حرفه ای زیر نظر مربی حرفه ای و با سابقه ای درخشان در این مجموعه انجام می گیرد.

سالن زیبایی الماس فرشته
9

سالن زیبایی الماس فرشته

سالن زیبایی الماس فرشته بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در پارک وی از بهترین و مجرب ترین سالن های این منطقه است که شما برای دریافت خدمات آرایشی و زیبایی می توانید به آن مراجعه کنید. تمامی خدمات این مجموعه به صورت vip  و در عین حال با قیمتی منطقی و مناسب در اختیار مشتریان گذاشته می شود. این سالن با تجربه ی موفق و درخشان خود آموزش کاشت ناخن از مبتدی تا حرفه ای انجام می پذیرد.

بیشتر بخوانید:   بهترین کلینیک تزریق ژل لب در تهرانپارس
سالن فرشته
10

سالن فرشته(up c lub)

سالن زیبایی فرشته در محدوده ی پارک وی تهران یکی از بهترین سالن های زیبایی و اموزشی خدمات زیبایی می باشد که دارای چندین سال سابقه ی کاری درخشان می باشد. این مجموعه علاوه بر خدمات زیبایی به اموزش لاین های زیبایی نیز می پردازد. آموزش تخصصی ناخن در این مجموعه زیر نظر مدرس مجرب و حرفه ای انجام می شود.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *