بهترین اسپری ضد عفونی کننده سگ

اگر مدتی است به دنبال بهترین اسپری ضد عفونی کننده سگ هستید و با توجه به تنوع اسپری ها در بازار نمی دانید که باید کدام اسپری را تهیه کنید اصلا نگران نباشید ما امروز این جا هستیم تا شما را با تعدادی از بهترین اسپری های موجود در بازار آشنا کنیم تا شما بتوانید خرید راحت تری از بهترین پت شاپ های تهران داشته باشید.

اسپری ضد عفونی کننده سگ  برند نانو

یکی از بهترین اسپری های ضد عفونی کننده سگ که در بازار موجود است اسپری نانو است. این اسپری برای بدن و پنجه های سگ‌ و هم چنین گربه تولید شده است و به خوبی می تواند آلودگی ها ، باکتری ها، ویروس و قارچ ها را از بین ببرد.  این اسپری دارای عصاره ی آلوئه ورا است و باید به این نکته اشاره کنیم که بر پایه ی نانو کلوئید نقره تهیه شده است.

از آن جایی که این اسپری الکل ندارد گربه شما می تواند با خیال راحت آن را لیس بزند و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نکند.  از دیگر ویژگی های این اسپری می توانیم به موثر بودن آن روی باکتری،  ویروس و قارچ ها اشاره کنیم. حجم این اسپری ۴۰۰ میلی لیتر است و شما می توانید برای مدت زمان زیادی از آن استفاده کنید.

اسپری ضد عفونی کننده سگ  برند رد اسپرینگ

چنان چه به دنبال یک اسپری ضد عفونی کننده ی عالی هستید که نیازی به شست و شو نداشته باشد ما اسپری ضد عفونی کننده در اسپرینگ را به شما معرفی می کنیم. این اسپری نیز محصول کشور ایران است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و شما می توانید با خیال راحت آن را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین پوچ گربه

بهترین اسپری ضد عفونی کننده سگ

لازم به ذکر است که این اسپری نیز بر پایه نانو نقره تولید شده است و یک طیف بسیار گسترده ای دارد.  برای استفاده از این اسپری باید محلول داخل ظرف را روی دست و پای سگ اسپری کنید به گونه ای که کف دست و پای آن کاملا به این محلول آغشته شود و سپس بعد از ۳۰ ثانیه آن را پاک کنید.

اسپری ضد عفونی کننده سگ زیپاک مدل Z- 500

یکی دیگر از بهترین اسپری های موجود در بازار اسپری زیپاک است که می توانید از آن برای کشتن ویروس ها و باکتری ها استفاده کنید . این اسپری هیچ گونه آسیبی به سلامت سگ وارد نمی کند و به خوبی دست و پای سگ را تمیز می کند . باید به این نکته اشاره کنیم که این اسپری بدون الکل است و سگ مب تواند ان را لیس بزند.

اسپری ضد عفونی کننده سگ Bioline

باید خدمتتان عرض کنیم که این اسپری برای تمام حیوانات مثل سگ، گربه و جوندگان مناسب است و شما می توانید از آن به عنوان ضد عفونی کننده و بو گیری حیوانات استفاده کنید.  علاوه بر این می توانید از این اسپری برای محل زندگی حیوانات خانگی نیز استفاده کنید. حجم این اسپری ضد عفونی کننده  ۵۰۰ میلی لیتر است و شما می توانید مدت زیادی از آن استفاده کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *