بهترین اسپری ضد عفونی کننده گربه

چنان چه به دنبال بهترین اسپری ضد عفونی کننده گربه هستید تا آن را برای گربه ی دلبندتان تهیه کنید این مقاله را از دست ندهید زیرا ما امروز قرار است که بهترین اسپری هایی که در بازار موجود هستند را به شما معرفی کنیم و خدمتتان عرض کنیم که هر کدام از آن ها چه ویژگی دارد پس با ما همراه باشید.

اسپری ضد عفونی کننده گربه نانو

در این بخش قرار است یک محصول شرکت پتوپیا است که این شرکت نیز متعلق به کشور ایران است. این اسپری برای پنجه و بدن حیواناتی هم چون گربه و سگ تولید است و به خاطر عصاره ی آلوئه ورایی که دارد موجب آبرسانی و رطوبت رسانی به پوست گربه می شود .

مهم ترین ویژگی این اسپری ضد حساسیت بودن آن است . این اسپری فاقد الکل است و می تواند تاثیر مثبتی روی قارچ،  ویروس و باکتری بگذارد و خوشبختانه قابلیت لیس زدن را دارد و هیج گونه خشکی و ترکی روی پوست ایجاد نمی کند .  حجم این اسپری ۴۰۰ میلی لیتر است و از آن جایی که حاوی نانو کلوئید نقره است می تواند یک انتخاب عالی برای گربه ی شما باشد.

بهترین اسپری ضد عفونی کننده گربه

اسپری ضد عفونی کننده گربه رد اسپرینگ

شایان به ذکر است که این اسپری نیز نه تنها برای گربه ها بلکه برای سگ ها نیز مناسب است و به خوبی می تواند زخم های آن ها را ضد عفونی کند . قطعا بار ها برای گربه ی شما نیز این اتفاق افتاده است که زخم شده است و شما به دنبال بهترین اسپری ضد عفونی کننده گربه بوده اید. از ام جایی که این اسپری موجب التیام زخم و سرعت بخشیدن به دوده ی درمان می شود ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما آن را برای گربه ی خود  از بهترین پت شاپ های تهران تهیه کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذاهای فنچ

این اسپری بر اساس نانو نقره تولید می شود که موجب نابود کردن قارچ های پوستی و میکروب ها می شود .باید خدمتتان عرض کنیم که این اسپری ماندگاری خیلی بالایی دارد و شما برای استفاده از آن باید در طول روز چند بار آن را روی زخم گربه تان اسپری کنید تا زخم به خوبی به محلول آغشته شود و تا زمان بهبود این کار را ادامه دهید. حجم این اسپری ۱۵۰ میلی لیتر است .

اسپری ضد عفونی کننده گربه زیپاک مدل Z 500

این اسپری در کوتاه ترین زمان ممکن ویروس ها و باکتری های روی پوست گربه را از بین می برد . شما در زمان خرید اسپری ضد عفونی کننده گربه باید به این نکته توجه کنید که اسپری نباید به پوست و موی گربه تان آسیب بزند البته یکی از بارز ترین ویژگی های این اسپری این است که هیچ گونه آسیبی به موهای گربه تان وارد نمی کند و به خوبی پنجه های گربه تان را ضد عفونی می کند. این اسپری نیز فاقد الکل است. همان گونه از نام اسپری مشخص است این اسپری ۵۰۰میلی لیتر است و شما می توانید مدت زمان زیادی از آن استفاده کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *