بهترین آزمایشگاه های شمال تهران

یکی از مهمترین کارها قبل از آزمایش دادن این است که بهترین و عالی ترین آزمایشگاه را پیدا کرده و به آن مراجعه کنید تا از جوابی که برای آزمایش خود می گیرید مطمئن باشید و بدانید که آن جواب بسیار دقیق و درست میباشد داشتن پرسنل بسیار با تجربه و حرفه ای و مجرب و تجهیزات پیشرفته و به روز و مدرن برای انجام دادن انواع آزمایش های مختلف مانند انواع آزمایش های پزشکی و آزمایش های ژنتیکی و بسیاری از آزمایشگاه دیگر بسیار برای هر آزمایشگاه مهم و ضروری باشد و طبق این موارد است که آزمایشگاه خوب مشخص می شود و نامی مشهور و معروف را پیدا میکند ما در ادامه برخی از بهترین آزمایشگاه های شمال تهران را برای شما معرفی خواهیم کرد برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در این باره تا انتهای این مقاله از کی برتره با ما همراه باشید.

آزمایشگاه چیذر
1

آزمایشگاه چیذر

آزمایشگاه پاتوبیولوژی و فوق تخصصی چیذر که در منطقه شمال تهران در منطقه اندرزگو قرار گرفته است به عنوان یک بخش خصوصی برای ارائه خدمات تشخیصی و آزمایشگاهی و ارتقای کیفیت هرچه بیشتر آن در تلاش میباشد آزمایشگاه چیذر با توجه به مسئولیت های قانونی و خدمات اجتماعی و اطمینان از رعایت ضوابط تعیین شده از طرف وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و برآورده سازی انتظارات و پاسخگویی به مشتریان را وظیفه وجدانی و اخلاقی خود می‌داند و بر این اساس نسبت به برقراری سیستم مدیریت کیفیت اقدام کرده است.

 

آدرس: اندرزگو چیذر میدان امامزاده علی اکبر بلوار عسگری

آزمایشگاه جردن
2

آزمایشگاه جردن

اين آزمایشگاه یکی از بهترین و عالی ترین و همین طور حرفه ای ترین آزمایشگاه های شمال تهران به حساب می آید در آزمایشگاه پاتوبیولوژی جردن بیمه های تکمیلی به صورت آنلاین از بیمه تکمیلی ‌کسر شده و بدون پرداخت هزینه و آزمايشات انجام می شود. در این آزمایشگاه نمونه گیری در منزل و محل کار انجام میشود و کليه آزمایشات تخصصی و فوق تخصصی نیز انجام میشود. این ازمایشگاه دارای کادری بسیار حرفه ای و با تجربه در این زمینه می باشند.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های میکروبیلدینگ در تجریش

 

آدرس: بلوار آفریقا نرسیده به میرداماد کوچه عمدی

آزمایشگاه پیوند
3

آزمایشگاه پیوند

آزمایشگاه پیوند یکی از بهترین و معتبرترین آزمایشگاه های شمال تهران به حساب می آید که انواع آزمایش ها را بسیار عالی و دقیق با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته انجام می‌دهند و با پرسنل مجرب و با تجربه و حرف های که دارند توانستند جز بهترین آزمایشگاه های شمال تهران بشوند و در این زمینه نامی خوش را برای خود ثبت کنند آزمایشگاه پیوند انواع آزمایش های ژنتیکی مانند تعیین جنسیت جنین و شناسایی افراد و همینطور دیگر آزمایش ها آزمایش اعتیاد و موارد دیگر را انجام میدهند.

 

آدرس: خیابان شریعتی  خیابان دستگردی ظفر نرسیده به خیابان نفت

آزمایشگاه پل رومی
4

آزمایشگاه پل رومی

آزمایشگاه پل رومی که در خیابان شریعتی بالاتر از چهارراه پل رومی واقع شده است جزء بهترین و عالی ترین آزمایشگاه های شمال تهران به حساب می آید که در میان افراد بسیار شناخته شده می باشد و تمامی آزمایش ها را با دقت بسیار بالا و تجهیزات پیشرفته انجام می دهند شما می توانید در این ازمایشگاه انواع آزمایش های ژنتیکی و دیگر آزمایش ها مانند آزمایش ایدز و آزمایش هپاتیت و آزمایش اعتیاد و آزمایش های بارداری و بسیاری از موارد دیگر را انجام دهید.

 

آدرس: خیابان شریعتی بالاتر از چهار راه پل رومی بن بست سینا

آزمایشگاه پارک قیطریه
5

آزمایشگاه پارک قیطریه

آزمایشگاه پارک قیطریه که در منطقه قیطریه واقع شده است یکی از عالی ترین آزمایشگاه های منطقه شمال تهران می باشد که کادری بسیار حرفه‌ای و خلاق را دارا می باشد که در این زمینه �قت بسیار بالا و کاملا حرفه‌ای عمل می‌کنند آزمایشگاه پارک قیطریه دارای تجهیزات بسیار پیشرفته و عالی می باشد و انواع آزمایش های مختلف را به بهترین نحو ممکن انجام میدهند.

بیشتر بخوانید:   بهترین رستوران های قیطریه

 

آدرس: بلوار قیطریه نبش خیابان شهید خراسانی

آزمایشگاه به آزما نوین
6

آزمایشگاه به آزما نوین

آزمایشگاه فوق تخصصی به آزما نوین یکی از بهترین و مجهزترین ازمایشگاه های واقع در منطقه شریعتی در شمال تهران میباشد که کادری بسیار حرفه ای و با تجربه در این زمینه را دارا می باشد و انواع آزمایش های پزشکی مختلف را انجام میدهد برای مثال انجام آزمایش های قبل از عمل و انجام آزمایش های تعیین جنسیت جنین و انجام انواع آزمایش های زنان و انجام انواع آزمایش های کودکان نیز در این آزمایشگاه به بهترین نحو ممکن انجام میشود.

 

آدرس: خیابان دکتر شریعتی خیابان شهید دستگردی (ظفر) پلاک بیست و دو

آزمایشگاه برنا
7

آزمایشگاه برنا

ازمایشگاه برنا توانسته است با چندین سال فعالیت بسیار عالی و حرفه‌ای و بدون عیب و ایراد در این زمینه جز بهترین و عالی ترین آزمایشگاه ها در شمال تهران و در کل تهران به حساب آید. آزمایشگاه دارای کادری بسیار حرفه ای و با تجربه می باشد و تمامی آزمایش ها را به بهترین نحو ممکن و تعطیلات مدرن و پیشرفته انجام می‌دهند و توانستند در این زمینه بسیار معروف و مشهور بشوند.

 

آدرس: لویزان حسین آباد خیابان شهید جوانشیر نبش خیابان شعبانلو

آزمایشگاه اقدسیه
8

آزمایشگاه اقدسیه

آزمایشگاه تخصصی اقدسیه یکی از بهترین آزمایشگاه های شمال تهران به حساب می آید که انواع آزمایش های ژنتیکی مانند شناسایی هویت و آزمایش های تعیین جنسیت جنین و آزمایش های اعتیاد و آزمایش های انواع بیماری ها مانند هپاتیت و ایدز بسیاری از موارد دیگر را به صورت کاملا دقیق و درست و بدون هیچ مشکل و عیب و ایرادی انجام می‌دهند و دارای پرسنلی بسیار دقیق و حرفه ای و با تجربه میباشند.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی شهرک غرب

 

آدرس: تهران خیابان پاسداران خیابان اقدسیه جنب مسجدامام صادق(ع)

آزمایشگاه ارس
9

آزمایشگاه ارس

آزمایشگاه ارس یکی از بهترین و عالی ترین و پیشرفته ترین آزمایشگاه های شمال تهران  می باشد که از تجهیزات بسیار پیشرفته و بروز برای انواع آزمایش های خود استفاده میکند آزمایشگاه ارس مجهز به دستگاههای پیشرفته و کارمندان با تجربه می باشد و انواع آزمایش های تخصصی و فوق تخصصی مشکات سلامتی و آزمایش‌های غربالگری بارداری و تشخیص بیماری های قبل از تولد و آزمایش های پیش از ازدواج و آزمایش های تشخیص هپاتیت و بیماریهای واگیردار و آزمایش‌های اعتیاد و بسیاری از موارد دیگر را انجام می دهند.

 

آدرس: خیابان دولت، چهارراه اختیاریه، نبش کوچه معتمدی، عمارت دولت

آزمایشگاه آرتین
10

آزمایشگاه آرتین

آزمایشگاه آرتین یکی از بهترین و عالی ترین آزمایشگاه های واقع در شمال تهران می باشد که خدمات بسیار ویژه و عالی را ارائه می‌کند و انواع آزمایش های ژنتیک و غیره را به بهترین نحو ممکن و بسیار دقیق و عالی انجام می دهند این ازمایشگاه یکی از مهمترین ازمایشگاه های شمال تهران به حساب می آید کادری بسیار با تجربه در این زمینه می باشد.

 

آدرس: قیطریه انتهای خیابان حکمت غربی نبش چهارراه اسدی

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *