بهترین آزمایشگاه های ژنتیک تهران

ما دراین مقاله از کی برتره برخی از بهترین آزمایشگاه های ژنتیک تهران را برای شما معرفی خواهیم کرد. تست های ژنتیکی از جمله انواع آزمایش های پزشکی می‌باشد که تغییرات موجود در کروموزوم ها وژن ها و پروتئین ها را به شکل دقیقی نشان می دهد و بررسی می کند انجام دادن این آزمایش ها نه تنها برای جلوگیری از بروز برخی بیماری های ژنتیکی بسیار مفید و کارآمد می‌باشد بلکه کاربردهای بسیار زیاد دیگری مانند تعیین رابطه خویشاوندی و تعیین هویت و تعیین هویت جنین و بسیاری از موارد این چنینی را می تواند مشخص کند آزمایش های ژنتیکی بسیار مهم و پرکاربرد میباشد و در موارد بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد به همین دلیل بسیار مهم است تا آزمایشگاهی را انتخاب کنید که به آن اطمینان داشته باشید و بدانید که تمامی آزمایش ها را با تجهیزات بسیار پیشرفته و همینطور به صورت دقیق و درست انجام میدهند .

آزمایشگاه نویان (آزمایش های پزشکی, زنان, سرطان, خون)
1

آزمایشگاه نویان (آزمایش های پزشکی, زنان, سرطان, خون)

آزمایشگاه تشخیص طبی نویان که در منطقه غرب تهران قرار دارد به عنوان یک بخش خصوصی برای ارائه خدمات تشخیصی و آزمایشگاهی و ارتقای کیفیت هرچه بیشتر آن در تلاش است آزمایشگاه نویان با توجه به مسئولیت های قانونی و خدمات اجتماعی و اطمینان از رعایت ضوابط تعیین شده از طرف وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و برآورده سازی انتظارات و پاسخگویی به مشتریان را وظیفه وجدانی و اخلاقی خود می‌داند و بر این اساس نسبت به برقراری سیستم مدیریت کیفیت اقدام کرده است.

 

ادرس : صادقیه آیت الله کاشانی بلوار فردوس شرق نبش رامین جنوبی پلاک280 طبقه اول.

آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ویروس شناسی امیرآباد
2

آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ویروس شناسی امیرآباد

در این آزمایشگاه تمامی آزمایش ها تست های پاتولوژی و کلینیکال و ویروس شناسی و ژنتیک به صورت تخصصی و با به روز ترین و عالی ترین و بهترین تجهیزات پزشکی زیر نظر پزشکان بسیار حرفه ای و با تجربه و مجرد ترین نیروهای آزمایشگاهی انجام میشود و شما می‌توانید از جوابی که برای آزمایش خود از این آزمایشگاه میگیرید کاملاً مطمئن باشید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی فردوسی

 

ادرس : خیابان کارگر شمالی-روبروی مرکز قلب-خیابان کیومرث شکر الله -پلاک ۱۳۱-واحد۳

آزمایشگاه پاتوبیولوژی نارون
3

آزمایشگاه پاتوبیولوژی نارون

آزمایشگاه پاتوبیولوژی نارون بهترین آزمایشگاه ژنتیک در تهران برای انجام آزمایش ژنتیک میباشد این آزمایشگاه در نیاوران واقع شده است و با داشتن پرسنل حرفه ای و با تجربه در زمینه انجام آزمایش های ژنتیک بهترین گزینه برای شما خواهد بود آزمایشگاه پاتوبیولوژی نارون تمامی آزمایش های ژنتیک را به صورت کاملا دقیق و با استفاده از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته و بسیار عالی انجام می دهند. این آزمایشگاه یکی از بهترین آزمایشگاه های ژنتیک در تهران به حساب می آید.

 

آدرس: تهران نیاوران خیابان شهید باهنر بالاتر از چهارراه کامرانیه جنب مجتمع نارون پلاک ۸۰ طبقه همکف واحد ۳

آزمایشگاه ژنتیک ایراژن
4

آزمایشگاه ژنتیک ایراژن

این آزمایشگاه یکی از بهترین و معتبرترین آزمایشگاه های ژنتیک تهران به حساب می‌آید که تمامی آزمایشهای خود را با تجهیزات پیشرفته و دستگاه های بسیار عالی و به روز انجام می دهد و کادری بسیار حرفه ای و با تجربه را دارد در این آزمایشگاه انواع آزمایش های ژنتیکی مانند آزمایش های قبل از ازدواج و آزمایش تعیین جنین و انواع آزمایش های dna و بسیاری از موارد دیگر به عالی ترین نحو ممکن انجام می شود و تمامی آزمایش ها به صورت کاملا دقیق برای شما انجام می‌شود و جواب آن در اختیار شما قرار می گیرد.

 

آدرس : تهران بلوار کشاورز نرسیده به میدان ولیعصر خیابان برادران مظفر نبش کوچه مینو پلاک ۱۴۵ طبقه ۴ واحد ۱۱

آزمایشگاه پاتوبیولوژی ۱۷ شهریور
5

آزمایشگاه پاتوبیولوژی ۱۷ شهریور

اين آزمایشگاه یکی ازعالی ترین و بهترین آزمایشگاه های ژنتیک تهران به حساب می آید در آزمایشگاه پاتوبیولوژی ۱۷ شهریور بیمه های تکمیلی به صورت آنلاین از بیمه تکمیلی ‌کسر شده و بدون پرداخت هزینه و آزمايشات انجام می شود. در این آزمایشگاه نمونه گیری در منزل و محل کار انجام میشود و کليه آزمایشات تخصصی و فوق تخصصی نیز انجام میشود.

بیشتر بخوانید:   بهترین دکتر جراحی بینی در امیر آباد

 

آدرس: تهران شکوفه خیابان هفده شهریور خیابان حاجیان فرد

آزمایشگاه پاتوبیولوژی لوتوس
6

آزمایشگاه پاتوبیولوژی لوتوس

آزمایشگاه پاتوبیولوژی لوتوس از بهترین آزمایشگاه های ژنتیک تهران و طرف قرارداد با بیمه های پایه معلم و آتیه سازان حافظ و سینا و تعاون و دیگر بیمه ها می باشد آزمایشگاه پاتوبیولوژی دارای تجهیزات به روز نمونه گیری در منزل با کادری بسیار حرفه ای و با تجربه می باشد که تست های اورژانسی را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهند آزمایشگاه پاتوبیولوژی لوتوس به مسئولیت فنی دکتر نیلوفر تاج الدینی متخصص پاتولوژی در محدوده مرزداران با استفاده از تجهیزات به روز به همراه کادری حرفه ای خدمات آزمایشگاهی چکاپ و تخصصی و سیتولوژی و پاتولوژی و دیگر موارد را بسیار عالی انجام می دهند.

 

ادرس : تهران، بلوار مرزداران، تقاطع آریافر، روبروی بانک پارسیان، مجاور مهد کودک رها، آزمایشگاه پاتوبیولوژی لوتوس

آزمایشگاه تشخیص پزشکی طلوع
7

آزمایشگاه تشخیص پزشکی طلوع

در آزمایشگاه طلوع بیمه های تکمیلی به صورت آنلاین از بیمه تکمیلی کسر شده و بدون پرداخت هزینه و رایگان می باشد . در این آزمایشگاه انجام کلیه آزمایشات تخصصی و فوق تخصصی انجام میشود در این آزمایشگاه انواع آزمایش های ژنتیکی مانند آزمایش های قبل از ازدواج و آزمایش تعیین جنین و انواع آزمایش های dna و بسیاری از موارد دیگر به عالی ترین نحو ممکن انجام می شود.

 

آدرس: خیابان پیروزی رو به روی خیابان پرستار پلاک ۲۳۱ طبقه اول واحد ۳ آزمایشگاه

آزمایشگاه پاتوبیولوژی بهار
8

 آزمایشگاه پاتوبیولوژی بهار

آزمایشگاه پاتوبیولوژی بهار با ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی و با استفاده از مدرن ترین تجهیزات و مبتنی در اتوماسیون کامل آزمایشگاهی همواره سعی بر این دارد تا خدماتی بسیار عالی را به مردم ارائه کند در این آزمایشگاه انواع و اقسام آزمایش ها به بهترین نحو ممکن و توسط افراد کاملاً حرفه ای گرفته میشود و نمونه گیری در منزل و محل کار توسط نیروهای متخصص نیز انجام میشود.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی شمس آباد

 

ادرس : بزرگراه اشرفی اصفهانی بلوار مرزداران نرسیده به خیابان ناهید

ازمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک غدیر خم
9

ازمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک غدیر خم

آزمایشگاه پاتوبیولوژی  و ژنتیک غدیر خم از پیشرفته ترین و بهترین آزمایشگاه های ژنتیک تهران می باشد که از تجهیزات بسیار پیشرفته و بروز برای انواع آزمایش های خود استفاده میکند آزمايشگاه صدرا مجهز به دستگاههای پیشرفته و کارکنان با تجربه می باشد و انواع آزمایش های تخصصی و فوق تخصصی مشکات سلامتی و آزمایش‌های غربالگری بارداری و تشخیص بیماری های قبل از تولد و آزمایش های پیش از ازدواج و آزمایش های تشخیص هپاتیت و بیماریهای واگیردار و آزمایش های قبل از استخدام و آزمایش‌های اعتیاد و بسیاری از موارد دیگر را انجام می دهند.

 

آدرس: پاسداران نگارستان هشتم میدان فرخ يزدی خیابان شهید کشوری پلاک ۴۹

آزمایشگاه تاو
10

آزمایشگاه تاو

این ازمایشگاه یکی از بهترین آزمایشگاه ها در غرب تهران به حساب می آید که انواع آزمایش های بالینی و خون و هورمونی و غربالگری بارداری و قبل از بارداری و پنل‌های هورمون های جنسی بانوان و آقایان و هلیکوباکتر و آنالیز گار های خونی و پنل های انعقادی و پاپ اسمیر و و پاتولوژی و ژنتیک و آنفولانزا و اعتیاد و آزمایش های خاص را به بهترین نحو ممکن و با دستگاه های پیشرفته و به روز انجام می دهند.

 

آدرس :تهران، دریا، بلوار فرحزادی، بلوار دریا، خیابان توحید ششم

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *