بهترین آموزشگاه های زبان کرج

امروز ما در این مقاله از کی برتره برخی از بهترین آموزشگاه های زبان کرج را به شما معرفی خواهیم کرد. همانطور که می دانید زبان انگلیسی امروز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و بیشتر شغل ها نیازمند این هستند که برای انجام آن ها شما زبان انگلیسی را تا حدی بر آن مسلط باشید.

به همین دلیل افراد بسیار زیادی به دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستند. برای یادگیری زبان انگلیسی پیدا کردن یک آموزشگاه خوب و معتبر اولین قدم می باشد شما باید آموزشگاه ای را برای یادگیری زبان انگلیسی پیدا کنید که تمامی موارد لازم را به صورت کاملا حرفه ای و زیر نظر اساتید حرفه‌ای به شما آموزش دهند.

موسسات زبان نصیر
1

موسسات زبان نصیر

موسسه زبان نصیر که در سال ۱۳۷۵ افتتاح شد یکی از بهترین آموزشگاه های زبان کرج میباشد که اساتید بسیار حرفه‌ای در آموزش میدهند و سیستم های آموزشی به روز دنیا استفاده می کنند. از جمله ویژگی های موسسه آموزشی زبان نصیر عبارتند از : سیستم آموزشی متناسب برای تمامی سنین یعنی کودک و نوجوان و بزرگسال و داشتن تخصص کافی در آموزش کودکان ۳ سال تا ۷ سال و برگزار کردن کلاس های تخصصی فقط برای مکالمه و آیلتس و تافل و همین طور سابقه بیش از بیست سال برگزاری انواع کلاس های فشرده و عادی.

 

آدرس: گوهردشت ابتدای داریوش

آموزشگاه زبان انگلیسی نشر سخن
2

آموزشگاه زبان انگلیسی نشر سخن

آموزشگاه زبان انگلیسی نشر سخن بیش از ۱۰ سال سابقه کار در زمینه تدریس زبان انگلیسی زیر نظر اساتید کاملاً حرفه ای و مجرب را دارا می باشد. این آموزشگاه کلاس های فشرده برای یادگیری مکالمه انگلیسی را برگزار می کند و همینطور کلاس های مخصوص برای کودکان و نوجوانان را برگزار می کند و دیگر زبان ها مانند آلمانی و فرانسوی و زبان هلندی و زبان دانمارکی و زبان سوئدی و زبان روسی را آموزش می دهد.

بیشتر بخوانید:   بهترین دندانپزشکی های کرج

 

آدرس: کرج ۴۵ متری گلشهر بلوار پونه شرقی

آموزشگاه زبان انگلیسی ملل
3

آموزشگاه زبان انگلیسی ملل

آموزشگاه زبان انگلیسی ملل با بیش از ۳۰ سال سابقه در زمینه آموزش زبان های خارجی یکی از بهترین آموزشگاه های زبان شهر کرج میباشد که اساتید کاملاً حرفه ای و با تجربه در این آموزشگاه مشغول به کار می باشد. این آموزشگاه را آقای فقیهی و خانم ابوالقاسمی تاسیس کردند که خودشان در انگلستان تحصیل کردند و بهترین روش های آموزشی زبان را می دانند. آموزشگاه زبان ملل با سابقه کار کاملا طولانی و تجربه بالای اساتید یکی از بهترین آموزشگاه های شهر کرج به حساب می آید.

 

آدرس: کرج سه راه گوهردشت نبش ده متری انقلاب طبقه فوقانی ایساکو جنب آموزشگاه موسیقی گام

آموزشگاه زبان نیروانا
4

آموزشگاه زبان نیروانا

آموزشگاه زبان انگلیسی نیروانا در سال ۱۳۹۴ تاسیس شد که در تاسیس آن همکاری اساتید برجسته و باتجربه نقش داشتند این آموزشگاه با استفاده از بهترین و به روز ترین متد های آموزشی روز دنیا فعالیت خود را شروع کرد و کلاس های آموزشی خود را در دو نوبت ساب و بعد از ظهر آغاز کرد و همینطور تمامی رده های سنی از کودکان ۳ سال تا بزرگسالان را پذیرا می باشد. در این آموزشگاه زبان های مانند آلمانی و فرانسه نیز آموزش داده میشود.

 

آدرس: کرج گلشهر ویلا خیابان حافظ

آموزشگاه زبان انگلیسی ارتباطات
5

آموزشگاه زبان انگلیسی ارتباطات

آموزشگاه زبان انگلیسی ارتباطات در سال ۱۳۷۳ در تهران تاسیس شد پس از آن شعبه دیگر آن در شهر کرج نیز تاسیس شد اساتید آموزشگاه ارتباطات با استفاده کردن از متد های روز دنیا و با سابقه چندین ساله خود توانستند بهترین آموزش ها را در زمینه زبان انگلیسی به شاگردان خود بدهند شما می‌توانید در این آموزشگاه دوره های آموزشی زبان فشرده را نیز بردارید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های کاشت ناخن در کرج

 

آدرس: کرج شهید بهشتی بین چهارراه طالقانی و میدان شهدا روبروی بانک پاسارگاد

آموزشگاه زبان ایساتیس هفت تیر
6

آموزشگاه زبان ایساتیس هفت تیر

آموزش زبان ایساتیس هفت تیر کرج با مدیریت محمود حاجی غلام یکی از بهترین مراکز آموزشی شهر کرج میباشد که مربیان بسیار حرفه ای و با سابقه در آن تدریس می‌کنند و به روزترین و جدیدترین متد های روز دنیا برای آموزش زبان انگلیسی به شاگردان خود استفاده می کنند این آموزشگاه تخصصی شاگردانی را در تمامی سنین از بالای سه سال تا بزرگسال می پذیرد و دارای کلاسهای فشرده یادگیری زبان انگلیسی و کلاس های مکالمه زبان انگلیسی می باشد.

 

آدرس: کرج هفت تیر اول بلوار دانش آموز روبروی تالار بورس

آموزشگاه زبان خزائلی
7

آموزشگاه زبان خزائلی

آموزشگاه زبان خزائلی یکی از بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی در شهر کرج می‌باشد که سابقه بسیار زیادی را دارا می باشد اساتید این آموزشگاه کاملاً حرفه ای و با تجربه هستند و از به روز ترین متد های آموزشی روز دنیا برای آموزش زبان انگلیسی استفاده می کنند این آموزشگاه کلاس های فشرده برای یادگیری مکالمه انگلیسی را برگزار می کند و همینطور کلاس های مخصوص برای کودکان و نوجوانان را برگزار می کند.

 

آدرس: کرج رجایی شهر بلوار رستاخیز خیابان دوازدهم شرقی پلاک ۱۱۹

آموزشگاه زبان سفیر و سفارت میانجاده
8

آموزشگاه زبان سفیر و سفارت میانجاده

آموزشگاه زبان انگلیسی سفیر و سفارت با بیش از چندین سال سابقه در زمینه آموزش زبان های خارجی یکی از بهترین آموزشگاه های زبان شهر کرج میباشد که اساتید کاملاً حرفه ای و با تجربه در این آموزشگاه مشغول به کار می باشد. این آموزشگاه روش های بسیار حرفه ای و بروز و متدهای جدید برای یاد دادن زبان انگلیسی استفاده می کند و دوره های آموزشی فشرده و ترمیک را دارا می باشد و دوره های آموزشی مکالمه زبان انگلیسی را نیز دارد.

بیشتر بخوانید:   بهترین عطر فروشی‌ های کرج

 

آدرس: کرج میانجاده بلوار حدادی

آموزشگاه زبان صادقی حریری
9

آموزشگاه زبان صادقی حریری

آموزشگاه زبان صادقی حریری با مدیریت سرکار خانم نگین صادقی یکی از بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی در شهر کرج می باشد که چندین سال سابقه را دارا می باشد این آموزشگاه دوره های فشرده یادگیری زبان انگلیسی را دارد و شاگردانی را در تمامی سنین پذیرا می باشد و روش های مختلفی برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان را به کار می گیرد در این آموزشگاه اساتید کاملا حرفه ای و با تجربه مشغول به کار هستند و از روش های به روز برای یاد دادن زبان انگلیسی استفاده می کنند.

 

آدرس: کرج جهانشهر بلوار مولانا ساختمان شاهین واحد ۱

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *