بهترین ادکلن و عطرهای مردانه

تام فورد

تام فورد نویر یکی از بهترین ادکلن و عطرهای مردانه است که آقای تام فورد طراح آن بوده است ؛ این عطر چندین نت دارد که چندین رایحه در هر نت وجود دارد.  نت ابتدایی این عطر دارای رایحه ی به لیمو،  ترنج، بنفشه،  زیره و فلفل صورتی است. نت میانی آن نیز از زنبق ، شمعدانی ، جوز، گل رز و سالویا اسکلاریا تشکیل است و بعد از مدتی رایحه هایی مثل وانیل، خس خس نوع،  لوبان،  نعناع هندی،  چرم،  بوته وحشی جاوی، کهربا و مشک زباد با شما می مانند.

دیور ساواج

دیور ساواج یا ساواژ طوری طراحی شده است و یکی از بهترین ادکلن و عطرهای مردانه است که عطر ترنج یک رایحه ی قوی در آن است اما هنگامی که مقداری عطر روی پوستتان می ماند یک رایحه از چوب از این ادکلن باقی می ماند. نت اولیه ی این ادکلن فوق العاده ترنج و فلفل است اما بعد از مدتی که این ادکلن روی پوست شما خشک می شود.

شما می توانید رایحه های مختلفی مثل اسطوخودوس، شمعدانی،  لامی،  فلفل صورتی،  خس خس و نعناع هندی را خواهید شنید و در آخر نیز می توانید رایحه ای از لابدانیوم،  آمبرکسان و سدر را استشمام کنید.

ادکلن لجند مردانه

یکی از بهترین ادکلن و عطر های  مردانه ای که در بازار وجود دارد ادکلن لجند است که شما به راحتی می توانید آن را در بازار پیدا کنید. قطعا تا به امروز بار ها درباره ی این عطر شنیده اید و می دانید که این عطر رایحه ای تند و تلخ دارد. اگر به دنبال یک کار با کیفیت و در عین حال ارزان قیمت هستید ما این ادکلن را به شما پیشنهاد می کنیم .

بیشتر بخوانید:   بهترین ریمل های فلورمار

نت اولیه ی این ادکلن رایحه ی رزماری، شکوفه پرتقال، گریپ فروت و لیمو دارد و نت میانی نیز عطر اسطوخودوس،  چوب درخت ساچ،  جوز هندی و چوب گایاک را دارد و در آخر نیز رایحه ی مشک،  دانه تونکا و خزه درخت بلوط از این ادکلن باقی می ماند.

بهترین ادکلن و عطرهای مردانه

ادکلن وان میلیون مردانه

ادکلن وان میلیون مردانه از برند محبوب پاکو رابان یکی دیگر از بهترین ادکلن و عطرهای مردانه  است که عطری تند و گرم دارد و برای فصل های سرد می تواند بهترین انتخاب باشد.  لحظه ی اولی که این ادکلن را روی پوست و یا لباس خود اسپری می  کنید رایحه ی گریپ فروت و نعناع هندی را حس می کنید و بعد از مدتی نیز این رایحه جای خود را به دارچین، گل رز و ادویه می دهد. نت پایانی این ادکلن نیز با رایحه ی چرم، نعناع ، عنبر و چوب های جنگلی همراه است.

ادکلن  من این بلک

این ادکلن یک ترکیب خیلی قوی و شدید از چرم ، ادویه جات،  چوب و کهرباست و یکی از بهترین ادکلن و عطرهای مردانه است. لازم به ذکر است که این ادکلن در حجم های متفاوتی ۳۰، ۶۰ و ۱۰۰ میلی لیتری است . نت اولیه ی این ادکلن رایحه ی ادویه های معطر و تنباکو دارد.  نت میانی ادکلن نیز با گل زنبق، چرم و گل مریم همراه است و نت پایانی نیز رایحه ی دانه تونکا،  بنزوئین و چوب گایاک دارد.

ادکلن باتلد باس از شرکت هوگو باس

اگر به دنبال بهترین ادکلن و عطرهای مردانه هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما این ادکلن را امتحان کنید.  این ادکلن دارای نت های ابتدایی از سیب و مرکبات است و در میان رایحه های این ادکلن می توانید رایحه ی نسبتا تند و خشک چوب صندل  میخک و دارچین را پیدا کنید و بعد از چند ساعت نیز می توانید رایحه ی وانیل  گلسنگ و عنبر مشک را حس کنید و از آن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:   بهترین ریمل های لانکوم

ادکلن کرید اونتوس مردانه

ادکلن اونتوس به خاطر سالگرد تاسیس برند در سال ۲۰۱۰ وارد بازار شد و به سرعت در بین افراد مختلف محبوب شد. جالب است بدانید که این ادکلن بر اساس یک زندگی درام یک امپراتور تاریخی الهام گرفته شده است که رایحه ی انگور فرنگی و ترنج ایتالیایی در آن غالب است .

در واقع می توان گفت که رایحه ی ترنج،  سیب، آناناس و انگور سیاه جز نت های اولیه این ادکلن است . رایحه ی گل یاس، گل رز، نعناع هندی و توس را نیز در ادامه احساس می کنید  و در آخر نیز عطر وانیل، مشک، گلسنگ و عنبر را احساس می کنید.

بهترین ادکلن و عطرهای مردانه

ادکلن آزارو پور هوم

چنان چه هم چنان به دنبال ادکلنی از یک برند معروف  هستید که قیمت مناسبی هم داشته باشد ما به شما پیشنهاد می کنیم که ادکلن آزارو پور هوم را تهیه کنید.  این ادکلن چندین سال است که جز پر فروش ترین ادکلن های مردانه است که نت های اولیه ی آن عطر لیمو،  زنبق،  اسطوخودوس،  زیره،  ریحان ، مریم گلی، ترنج و رازیانه دارد.

بعد از مدتی این ادکلن نت هایی مثل هل،  خس خس،  نعناع هندی،  چوب صندل و سدر را پخش می کند و در آخر رایحه هایی مثل چرم،  عنبر ، گلسنگ و خزه درخت بلوط روی تن و لباس فرد باقی می ماند.

ادکلن اکستریت د پارفیوم بلک افغان

این ادکلن نیز یکی از پرطرفدار ترین ادکلن های موجود در بازار است که نه تنها آقایان بلکه خانم ها نیز می توانند از آن استفاده کنند.  شایان به ذکر است که این ادکلن در حجم هایی مثل ۳۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ میلی لیتری به فروش می رسد.  نت اولیه ی این ادکلن با بوی نت های سبز و شاهدانه همراه است.  نت میانی نیز ترکیبی از رزین،  تنباکو، قهوه و نت چوبی است‌. نت پایه یا همان نت پایانی نیز این ادکلن نیز بوی عود و خوشبو است.

بیشتر بخوانید:   بهترین ژل شستشوی صورت گیاهی

ادکلن لالیک انکر نویر

ادکلن لالیک یک رایحه از چوب معطر دارد که در سال ۲۰۰۶ به بازار عرضه شد و چندین سال است که با قدرت اولیه به کار خود ادامه می دهد و  یکی از بهترین ادکلن و عطرهای مردانه است. این عطر طبع گرم و تند دارد که در فصل سرما می تواند یک انتخاب عالی برای آقایان سخت پسند باشد.  نت اولیه ی این ادکلن چوب سرو است، نت میانی نیز خس خس و نت پایانی نیز مشک و چوب کشمیر است.

چنانچه تمایل دارید تا با بهترین عطرهای زنانه شیرین و خنک مناسب فصل بهار و تابستان آشنا شوید ما در مقاله مورد نظر اطلاعات خوبی را برایتان گرد آوری کرده ایم.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *