بهترین اسباب بازی های گربه

لازم به ذکر است که اسباب بازی ها نقش بسیار پر رنگی در زندگی  گربه ها دارد زیرا گربه ها حیوانات بسیار بازی گوشی هستند و شما برای شاد کردن آن می توانید برای آن ها اسباب بازی بخرید . ما امروز این جا هستیم تا بهترین اسباب بازی های گربه را به شما معرفی کنیم. شاید با خود فکر کنید که گربه ها اکثر وقت خود را در حال لم دادن و خوابیدن هستند پس اسباب بازی به درد آن ها نمی خورد اما حواستان باشد گربه ها ذاتا کنجکاو هستند و از بازی لذت می برند پس با ما همراه باشید.

موش اسباب بازی

قطعا می دانید که گربه ها میل خیلی زیادی به شکار دارند و شما می توانید با موش پلاستیکی و زنده کردن حس شکار او را سر ذوق بیاورید . موش پلاستیکی محبوب ترین و بهترین اسباب بازی های گربه است و می تواند پاسخ گوی گربه ها در هر سنی باشد.  از ویژگی های این موش اسباب بازی می توانیم به جنس نرم  و هم چنین پر های رنگی آن  اشاره کنیم. اما خب ممکن است این پر ها کنده شوند و به خاطر جثه ی کوچکی که دارد گم شود.

اسباب بازی برج سه طبقه

این برج سه طبقه می تواند نظر هر گربه ای را به خود جلب کند؛ لازم به ذکر است که سه توپ صدا دار در هر کدام از طبقات این گربه قرار دارد و گربه می تواند آن را تکان دهد و آن را دنبال کند و از صدای توپ ها لذت ببرد.  شما حتی می توانید توپ ها را جدا کنید و به او بدهید تا با او بازی کند. علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که این برج در رنگ های مختلف و شادی وجود دارد که جنس بسیار محکمی نیز دارد.

بیشتر بخوانید:   بهترین جای خواب سگ

اسباب بازی دوکز مدل Feline Frenzy

  این اسباب بازی کمی سخت تر و پیچیده تر است و گربه تان ابتدا باید شیوه بازی را یاد بگیرد . یک موش خیلی با نمک و با مزه در آن است که با چرخنده حرکت می کند و برای گربه ی شما احساس تعقیب و گریز ایجاد می کند.  البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که احتمال این که در ابتدا به آن توجهی نکند خیلی زیاد است اما مطمئن باشید که بعدا عاشق آن می شود.

چوب بازی

قطعا می دانید که حیوانات مخصوصا گربه ها عاشق دنبال کردن وسایل رنگی و متحرک هستند ؛ شما می توانید چوب بازی را جلوی گربه تان تکان دهید تا او را هیجان زده کنید.  اگر برای گربه تان چوب بازی خریدید کافی است آن را بالا بگیرید تا گربه تان تشویق شود که بالا بپرد. ‌شایان به ذکر است که این چوب در زمان تکان خوردن صدا می دهد و هیجان بازی را برای گربه بالا تر می برد و یکی از بهترین اسباب بازی های گربه است .

اسباب بازی انگشتی مستر کاپالو

این اسباب بازی نیز شبیه به چوب بازی است و تنها تفاوتی که با چوب بازی دارد این است که به جای چوب این حلقه دارد و شما می توانید آن را با کمک حلقه نگه دارید  و نظر گربه تان را جلب کنید. علاوه بر این شما می توانید با این توپ و پر های آن هیجان بازی را بالا تر ببرید. شما می توانید این اسباب بازی را نیز روی زمین حرکت بدهید و یا این که روی هوا تکان دهید اما بهتر است هر بار تغییراتی در بازی خود ایجاد  کنید تا گربه تان به بازی جذب شود.

بیشتر بخوانید:   بهترین تشویقی سگ

اسکرچر گربه مدل پامچال

حتما می دانید که گربه ها به شکل غریزی عادت به کشیدن ناخن و اسکرچر دارند تا ناخن هایشان را تیز کنند. در چنین مواقعی می توانید برای گربه ی خود  از بهترین پت شاپ های تهران اسکرچر بخرید اما خب باید از همین حالا خدمتتان عرض کنیم که اسکرچر ها به اندازه ی دیگر وسایل ذکر شده مهیج نیستند. اسکرچر مدل پامچال یک استوانه است که گربه حتی می تواند روی آن بخوابد و هر وقت که دوست داشت ناخن هایش را روی استوانه بکشد .‌در واقع شما با خرید اسکرچر مبل های خود را در برابر ناخن کشیدن گربه بیمه می کنید.

بهترین اسباب بازی های گربه

اسباب بازی توپ و موش

اسباب بازی که امروز به شما معرفی می کنیم یک اسباب بازی نرم است که با کمک چندین پر به یک توپ وصل شده است و زمانی که توپ حرکت می کند موش نیز به دنبال آن حرکت می کند و قطعا می تواند نظر  دوست پشمالوی شما را به خود جلب کند.  طبق تحقیقاتی که ما انجام داده ایم گربه ها به حدی عاشق این موش می شوند و آن را لیس می زنند که ممکن است خراب شود . مهم ترین ویژگی که این اسباب بازی دارد این است که گربه شما حتی بدون کمک خود شما نیز می تواند بازی کند.

توپک رنگی

شاید لحظه ی اولی که این توپ ها را ببینید فکرش را هم نکنید که این توپ های ساده چه قدر به دردتان می‌ خورد . ویژگی خیلی مثبتی که این توپ ها دارند قیمت آن ها است. این توپ ها بسیار ارزان هستند و از مواد کاملا سبک و نرمی تشکیل شده است.  معمولا این اسباب بازی ها در دو سایز بزرگ و کوچک و بسته های ۵ تایی به فروش می رسد. تنها مشکلی که این توپ ها دارند این است که کوچک هستند و ممکن است زیر مبل و یا تخت گیر کنند و گم شوند.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذاهای ماهی گوپی

اسباب بازی حیوانات هپی پت

به جرات می توان گفت که اسباب بازی هپی پت مدل توپ رنگین کمانی نیز یکی از بهترین اسباب بازی های گربه است .این اسباب بازی برای خزنده، پرنده ، گربه و حتی سگ ها مناسب است و گربه شما هر نژادی که داشته باشد می تواند از بازی با این اسباب بازی لذت ببرد. ما در این مقاله همراهی کنید بهترین اسباب بازی های گربه را به شما معرفی کردیم‌ شما می توانید با توجه به سلیقه و شخصیت گربه تان یکی یا حتی تعدادی از آن ها را تهیه کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *