اگر شما هم به ورزش سرگرم کننده و مفید شنا علاقه دارید، باید به دنبال بهترین و مناسب‌ترین استخر در شهر محل سکونت خود باشید تا بتوانید بهتر و راحت‌تر شنا کنید. به همین خاطر است که قصد داریم در اینجا بهترین استخرهای کرج را به شما معرفی کنیم. استفاده از یک استخر خوب در کیفیت ورزش شما تأثیر قابل توجهی خواهد داشت. به همین خاطر است که اگر به شنا علاقه دارید، باید حتما مراکز ورزشی خوب و ایده آل را برای این کار انتخاب نمایید. اما سوال اینجاست که یک استخر خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ به عبارتی برای انتخاب یک مجموعه ورزشی مناسب برای شنا باید به چه معیارهایی توجه نماییم؟

در این مقاله شما را با چندین مورد از این استخرها آشنا خواهیم کرد. پس با ما در وب سایت کی برتره همراه باشید و مقاله‌ای را که برایتان آماده کرده ایم مطالعه نمایید.

استخر برنا
1

استخر برنا

استخر برنا یکی از بهترین استخرهای کرج است که در بلوار گلستانک محمدشهر قرار گرفته است. آدرس دقیق آن به این صورت است: محمد شهر، بلوار گلستانک، خیابان طالقانی، مجموعه برنا. هزینه ورود و استفاده از امکانات این استخر پانزده هزار تومان است. اما اگر بلیت را به صورت اینترنتی خریداری کنید میتوانید با تخفیف 20 درصدی یعنی با پرداخت هزینه دوازده هزار تومان از خدمات و امکانات این مجموعه استفاده نمایید. سانس خانم‌ها روزهای زوج از ساعت 10 صبح تا 4:30 عصر و روزهای جمعه از ساعت 3 تا 11:30 دشب است و آقایان هر روز بعد از شظهر می‌توانند از خدمات استخر استفاده کنند.

استخر پاسارگاد
2

استخر پاسارگاد

استخر پاسارگاد در فردیس کرج واقع شده است. آدرس دقیق آن فردیس، روبه روی شهرداری، بلوار آزادگان، خیابان آزادگان جنوبی، استخر پاسارگاد است. هزینه خرید بلیت این استخر 12هزار تومان است اما اگر بلیت را به صورت آنلاین خریداری کنید، میتوانید با شمول 45 درصد تخفیف، تنها مبلغ 6500 تومان بپردازید. سانس خانم‌ها در این استخر از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 تا 17 است و آقایان نیز در همین روزها از ساعت 17 تا 24 میتوانند از استخر استفاده کنند. به علاوه استخر روزهای جمعه از ساعت 10 تا 23 آماده استقبال از آقایان است.

بیشتر بخوانید:   بهترین باشگاه های مهرشهر کرج
استخر دالنشگاه هنر
3

استخر دانشگاه هنر کرج

همانطور که از نامش پیداست این استخر زیر نظر دانشگاه هنر بوده و در عظیمیه، خیابان مطهری، بلوار موذن (نبوت)، بعد از خیابان بوعلی غربی واقع شده است. به علاوه زمان استفاده از این استخر آزاد است. در این مجموعه امکاناتی چون تراس آفتاب موجود است که میتوانید از آن‌ها استفاده نمایید. سانس بانوان در این مجموعه از یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 تا 15 و روزهای جمعه و شنبه از ساعت 9 تا 14 است. آقایان نیز همه روزه از ساعت 9 تا 23 میتوانند از این استخر استفاده کنند. هزینه بلیت استخر دانشگاه هنر 30 هزار تومان است اما اگر به صورت آنلاین خریداری شود با 33 درصد تخفیف به قیمت 20 هزار تومان به فروش میرسد.

استخر دلفین کرج
4

استخر دلفین

این استخر در منطقه فردیس کرج، بعد از فلکه پنجم و در خیابان مالک اشتر واقع شده است و یکی از بهترین استخرهای شهر کرج است. اگر بلیت این استخر را به صورت آنلاین بخرید با چهل درصد تخفیف به قیمت 12 هزار تومان به فروش میرسد و در غیر این صورت قیمت آن 20 هزار تومان است. به علاوه سانس آن برای بانوان از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 17 و پنجشنبه و جمعه 9 تا 14 است. برای آقایان نیز سانس از شنبه تا چهارشنبه 17 تا 24 و پنجشنبه و جمعه 17:30 تا 24 است.

استخر ترمه آرامش مهرشهر
5

استخر ترمه آرامش

این استخر در مهرشهر کرج واقع شده است. آدرس دقیق آن مهرشهر، بعد از خیابان افشار، مجتمع پاسارگاد، استخر ترمه آرامش است. قیمت بلیت آن برای افراد 3 تا 10 سال 15 هزار تومان و برای بزرگسالان 20 هزار تومان است که اگر به صورت آنلاین خریداری شود به 17 هزار تومان کاهش میابد. سانس این مجموعه برای خانم‌ها از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 تا 14:30 و برای آقایان از ساعت 15 تا 22:45 در همه روزهای هفته است. به علاوه لازم به ذکر است که استخر ترمه آرامش از نظر بهداشتی دارای بالاترین استانداردهاست.

بیشتر بخوانید:   بهترین شیرینی فروشی های کرج

 

استخر فردیس
6

استخر و سونای شهدای فردیس کرج

این مجموعه در جاده فردیس، پمپ بنزین فردیس، شهرک 110، میدان عشاق واقع است. قیمت بلیت این استخر برابر با 14 هزار تومان است که اگر به صورت آنلاین خریداری شود با 45 درصد تخفیف به 7700 میرسد. سانس بانوان در این استخر روزهای زوج از 9 تا 17 و روزهای فرد از ساعت 9 تا 14 است. به علاوه آقایان در روزهای زوج از ساعت 18 تا 24 و روزهای فرد از ساعت 10 تا 24 میتوانند به این استخر مراجعه نمایند. به علاوه افراد به مدت 90 دقیقه میتوانند از این استخر استفاده کنند.

استخر اریکه کرج
7

استخر اریکه

این استخر در منطقه فردی واقع است و به طور دقیق در فلکه پنجم، خیابان آذر شرقی واقع شده است. قیمت بلیت استخر اریکه 13 هزار تومان است. اما اگر آن را به صورت آنلاین خریداری کنید برابر با 7500 خواهد بود. خانم‌ها در روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت 9 تا 17 و جمعه از ساعت 9 تا 14 و آقایان از روز شنبه تا پنجشنبه از ساعت 17:30 تا 24 و روز جمعه از ساعت 14:30 تا 24 میتوانند از این استخر استفاده کنند. افراد میتوانند یک ساعت و نیم از این استخر استفاده نمایند.

 

آدرس: کرج رجایی شهر بلوار رستاخیز خیابان دوازدهم شرقی پلاک ۱۱۹

استخر لوتوس کرج
8

استخر لوتوس کرج

این استخر نیز در منطقه فردیس، جاده ملارد، انتهای گلستان 24 واقع است. هزینه بلیت استخر لوتوس 30 هزار تومان است که اگر آن را به صورت آنلاین خریداری کنید، با پنجاه درصد تخفیف به قیمت 15 هزار تومان به فروش خواهد رسید. به علاوه سانس آن برای خانم‌ها از روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9:30 تا 16:15 و برای آقایان از روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 17 تا 23:30 است. به علاوه روزها جمعه نیز استخر از ساعت 10 تا 23:30 برای آقایان باز است. مدت زمان استفاده از استخر لوتوس برای هر فرد دو ساعت میباشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین کلاس یوگا در مهرشهر کرج

 

استخر منظریه
9

استخر منظریه

این استخر در سه راه انبار نفت و بلوار آیت الله طالقانی شرقی واقع شده است. همچنین هزینه بلیت آن 15 هزار تومان است که در صورت خرید آنلاین با تخفیف 27 درصدی به قیمت 11 هزارتومان به فروش میرسد. زمان استفاده از این مجموعه یک ساعت و نیم است و سانس آن برای بانوان در روزهای فرد از ساعت 9 تا 18 و روزهای زوج از ساعت 8 تا 12 است. به علاوه آقایان در روزهای فرد از ساعت 18:30 تا 24 و روزهای زوج از ساعت 9 تا 24 از این استخر استفاده میکنند.

 

استخر نور جهان نما
10

استخر نور جهان نما

استخر نور جهان نما در کرج، شهرک جهان نما، بلوار استکندری، مجموعه ورزشی کارگران قرار دارد. هزینه خرید بلیت آن نیز 30 هزار تومان است که اگر به صورت آنلاین خریداری شود، با احتساب 42 درصد تخفیف به قیمت 17500 میباشد. سانس این استخر برای خانم‌ها در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 تا 15:30 و جمعه از ساعت 9 تا 14 است. به علاوه سانس آقایان نیز در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 16 تا 23:30 و جمعه از ساعت 15 تا 23:30 است.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *