بهترین اسپری های حالت دهنده مو

لازم به ذکر است که چندین مدل اسپری حالت دهنده ی مو برای زیبا تر کردن مو ها وجود دارد . برخی اسپری ها برای مرتب کردن و فرم دادن به مو طراحی شده اند که معمولا زمانی که مو نم دار است از آن استفاده می کنند و برخی دیگر زمانی که مو کاملا خشک است بهترین کارایی را دارند. ما امروز در خدمتتان هستیم تا بهترین اسپری های حالت دهنده مو را معرفی کنیم اما از آن جایی که نوع مو هر فردی با دیگری متفاوت است تعدادی از بهترین ها را برای شما نام می بریم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید پس با ما همراه باشید.

اسپری های حالت دهنده مو بر اساس نوع مو

شایان به ذکر است که بهترین حالت دهنده مو موجود در بازار به شکل کرم، واکس و اسپری هستند . باید خدمتتان عرض کنیم که بهترین اسپری های حالت دهنده مو هر قدری هم که قوی باشند برای جنس و نوع خاصی مناسب هستند پس قبل از خرید اسپری حالت دهنده این بخش را با دقت بخوانید.

  • موهای صاف و بدون حالت: باید خدمتتان عرض کنیم که معمولا اسپری های حالت دهنده برای چنین موهایی بهترین عملکرد را دارد . از آن جایی که مو های لخت ساقه های نازکی دارند این اسپری ها می توانند به خوبی آن ها را کنار یک دیگر نگه دارند.
  • موهای موج دار: خوشبختانه عملکرد اسپری های حالت دهنده روب موهای مجعد نیز هم چون موهای صاف است و اگر موهای موج داری دارید می توانید با خیال راحت از این اسپری ها استفاده کنید و درخشش موهای خود را چند برابر کنید.
  • مو های فر و وز: قطعا این مدل مو را در کشور خودمان و کشور های آسیایی بیش تر ار همه ی جهان می بینید. متاسفانه افرادی که مو های فری دارند نمی توانند نتیجه ی خیلی خوبی از اسپری ها بگیرند و این افراد به خاطر ساقه های ضخیمی که دارند بهتر است از کرم یا واکس مو استفاده کنند .
بیشتر بخوانید:   بهترین خط چشم های ضد آب

اسپری حالت دهنده کاسپین مدل Hair Spray

به جرات می توان گفت که یکی از معروف ترین و بهترین اسپری های حالت دهنده مو اسپری کاسپین است ؛ قطعا این اسپری را هر ایرانی استفاده کرده است و از کیفیت آن نیز راضی بوده است. این اسپری نه تنها به مو های شما حالت می دهد بلکه به خاطر ویتامینی که دارد موجب تغذیه مو های شما نیز می شود.

میزان قدرت حفظ حالت مو این اسپری بسیار بالا است و شما می توانید با خیال راحت از حفظ حالت موهای خود چندین ساعت به میهمانی و عروسی بروید. حجم این اسپری ۵۰۰ میلی لیتر است .

بهترین اسپری های حالت دهنده مو

اسپری حالت دهنده و نرم کننده لافارر

این اسپری برای تمام مو ها به خصوص مو های خشک و زبر مناسب است. یکی از بارز ترین ویژگی های این اسپری وجود عصاره های گیاهی و موادی است که موجب باز شدن گره های مو می شود. علاوه بر این، این محصول باعث افزایش ضخامت موها شده و ساقه مو را به خوبی آبرسانی می کند.

اسپری مو لافارر ترکیبات سیلیکونی کمی دارد در نتیجه با استفاده از آن هیچ گونه سنگینی روی موهای خود احساس نمی کنید و هیچ گونه حساسیتی برای شما به وجود نمی آید‌.‌ البته باید به این ویژگی نیز اشاره کنیم که این اسپری از موهای  شما در مقابل گرمای سشوار محافظت می کند و از ایجاد موخوره جلوگیری می کند.

اسپری حالت دهنده تافت مدل  Ultimate

اگر به دنبال یک اسپری قوی با ماندگاری بالا هستید اسپری حالت دهنده تافت مدل Uitimate بهترین انتخاب یکی  از بهترین اسپری های حالت دهنده مو است زیرا زمان ماندگاری این اسپری ۴۸ ساعته است و درجه قدرت آن ۶ است . این اسپری نیز هیچ گونه خشکی و سنگینی روی نو های شما ایجاد نمی کند و به بهترین شکل ممکن حالت موهای شما را نگه می دارد.

بیشتر بخوانید:   بهترین پنکک ها برای پوست خشک

جالب است بدانید که این اسپری فیلتر UV دارد و می تواند از موهای شما در مقابل اشعه های مضر و آسیب های محیطی محافظت کند. لازم است بدانید که اسپری تافت مایع است و زمانی که از آن استفاده می کنید یک حالت توری شکل روی موهایتان ایجاد می کند که این حالت توری همان چیزی است که مو های شما را نگه می دارد.

اسپری حالت دهنده مو لویز مدل Ultra Strong

 اسپری لویز یکی دیگر از بهترین اسپری های حالت دهنده مو موجود در بازار است؛ این اسپری قدرت حفظ حالت موی به نسبت خوبی دارد و می تواند چند ساعت موهای شما را به خوبی نگه دارد . این اسپری دارای ویتامین های مختلفی هم چون ویتامین B5  است که موهای شما را نیز تغذیه می کند. حجم این اسپری ۵۰۰ میلی لیتر است.

بهترین اسپری های حالت دهنده مو

اسپری حالت دهنده نیوآ مدل Forming Spray

اگر موهای فر و حالت داری دارید می توانید از این اسپری استفاده کنید و فر موهای خود را زیبا تر کنید. این اسپری برای افرادی که مایل هستند حالت موهای خود را حفظ کنند بسیار مناسب است. ترکیبات این اسپری بسیار سبک است و شما بعد از استفاده از آن سنگینی خاصی روی موهای خود احساس نمی کنید حجم این اسپری نیز ۲۵۰ میلی لیتر است.راستی اگر تمایل دارید تا بهترین شامپوهای ضد ریزش مو برای خانم ها و آقایان کدام است؟ ما در مقاله مورد نظر اطلاعات خوبی را برایتان گرد آوری کرده ایم.

اسپری حالت دهنده مو قوی پلکس ۱۰۰ تونی

این اسپری مو یکی دیگر از بهترین اسپری های حالت دهنده مو ست که برای حجم دادن به موهای نازک و کم حجم مناسب است و بعد استفاده از  به سرعت خشک می شود.  استفاده از این محصول موهای شما حجیم و پر جنب و جوش خواهد کرد  هم چنین، این اسپری مو باعث تقویت ریشه‌های مو و جلوگیری از شکستگی آن‌ها می‌ شود. از آن جایی که این اسپری ماندگاری بسیار بالایی دارد معمولا بین شنیون کار ها محبوبیت بسیار زیادی دارد. ‌این اسپری اسانس خیلی کمی دارد و هیچ گونه غباری ندارد.

بیشتر بخوانید:   بهترین رژگونه خارجی موجود در بازار

اسپری براق کننده بیول مدل شاین

این اسپری حاوی ویتامین E است و بیش ترین حد درخشندگی و چسبندگی را روی موهای شما ایجاد می کند.  اسپری بیول الکتریسته روی مو را حذف می کند این اسپری حاوی روغن کنجد است و از ایجاد شوره سر جلوگیری می کند و موجب افزایش گردش خون در سر می شود و به تقویت رشد مو ها نیز کمک می کند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *