بهترین باربری های تهران

امروز در این مقاله از کی برتره سعی داریم شما را با یکی از بهترین باربری های تهران آشنا کنیم. برای آشنایی با باربری های بار با ما همراه باشید.

فعالیت باربری

قبل از آشنایی با باربری های بار، بهتر است در مورد باربری و تخصص آنها اطلاعاتی داشته باشید. باربری ها به ارائه ی خدمات حمل و نقل بار از یک مکان به مقصد می پردازند. وظایف آنها شامل بسته بندی، بارگیری، حمل، تخلیه و تحویل بار می باشد. به طور کلی شرکت های باربری در دو دسته داخلی و بین المللی جای می گیرند.

باربری ها در حوزه ی حمل و نقل سبک ( مانند بسته ها و محموله های کوچک) و در حوزه ی حمل و نقل سنگین( مانند تجهیزات ساختمانی و یا صنعتی) فعالیت می کنند.

انواع باربری :

برای انتقال یک محموله از مبدا به مقصد، چندین نوع باربری وجود دارد. این باربری ها شامل باربری هوایی، باربری زمینی، باربری ریلی، باربری دریایی می باشند.

باربری های بار

باربری های بار بهترین باربری تهران است که به صورت آنلاین به مشتریان خدمات ارائه می دهد. این باربری، کلیه خدمات باربری شرق تهران، باربری شمال تهران، باربری غرب تهران و باربری جنوب تهران را تحت پوشش قرار می دهد. باربری های بار، بیش از سی سال است که در زمینه ی حمل و نقل زمینی فعالیت خود را آغاز کرده است و به ارائه خدمات باربری با انواع تریلی،کامیون،خاور و نیسان با پایین ترین نرخ کرایه به صورت آنلاین، می پردازد.

بهترین باربری های تهران

مزایای باربری های بار :

باربری های بار، نسبت به سایر باربری از مزایای ویژه ای برخوردار است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه رنگ مو در چیذر

تعرفه کرایه مناسب :

باربری های بار، بدون در نظر گرفتن سفارش شما در تهران و یا شهرستان، مناسب ترین هزینه را برای شما در نظر خواهد گرفت.

 کمترین زمان در تهیه کامیون :

باربری های بار، با پشتیبانی 24 ساته، در کمترین زمان ممکن، با توجه به شرایط شما، بهترین نوع کامیون را در اختیار شما قرار خواهد داد.

 صدور بیمه نامه با حداکثر سقف تعهدات :

شرکت باربری های بار به عنوان یکی از بهترین شرکت های حمل و نقل در هر جابجایی بیمه نامه هایی به مشتریان خود ارائه می نماید. شما با پرداخت اندکی هزینه ی بیشتر، بار خود را بدون هیچ گونه گرانی و دغدغه تحویل خواهید گرفت.

 سفارش آسان و سریع :

باربری های بار، با ایجاد سایت و شماره تماس، بهترین و سریع ترین راه در جهت ثبت سفارش را در اختیار شما قرار داده است.

 ارائه خدمات حمل و نقل بار با تضمین امانت داری و تحویل به موقع :

در زمانی که شما بخواهید بارهای گران قیمت و با ارزشی را انتقال دهید، امانت داری شرکت باربری برای شما اهمیت بسیار زیادی خواهد یافت. کارمندان و رانندگان شرکت باربری های بار، از مسئولیت پذیری بالایی برخوردار اند که نگرانی شما از بابت سالم و به موقع رسیدن بار را تا حد زیادی کاهش خواهد داد.

 تجهیزات حمل و نقل مدرن :

باربری های بار، سعی کرده با استفاده از بهترین وسایل حمل و نقل، بهترین خدمات را به مشتریانش ارائه دهد.

مشاورین خبره در واحد عمل و پشتیبانی :

باربر های بار، برای سهولت در خدمات رسانی به مشتریان، از مشاوران حرفه ای کمک می گیرد. این مشاوران با توجه به نیاز و بودجه ی مشتریان می توانند بهترین ماشین باربری، مناسب ترین روز و حتی ساعت برای جابجایی را، پیشنهاد دهند.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن کاشت مژه پیروزی

ثبت سفارش در باربری های بار :

باربری های بار، که به صرت آنلاین با مشتریان خود در ارتباط است، برای ثبت سفارش شما، سایت های بار را در اختیار شما قرار داده که بتوانید به راحتی سفارش خود را ثبت نمایید. علاوه بر این، می توانید با این باربری تماس حاصل کنید و به ثبت سفارش خود بپردازید.

سایت باربری های بار :

www.hibaar.com

تلفن تماس باربری های بار :

02188454202

 

چطور به صورت اینترنتی سفارش خود را در باربری های بار ثبت کنیم؟

پس از ورود به سایت، فرم سفارش آنلاین را تکمیل نمایید و مزایا و شرایط ویژه اسباب کشی را بسته به نیاز و سلیقه خود انتخاب کنید. سپس، سفارش خود را ثبت کنید. پس از اینکه سفارش خود را ثبت کردید، کارشناسان باربری های بار با شما تماس تلفنی برقرار کرده و هماهنگی های لازم را انجام می دهند.

بهترین باربری های تهران

باربری های بار چه خدماتی را به مشتریان ارائه می دهد؟

  1. حمل و نقل کالاهای سبک و سنگین
  2. خدمات بسته بندی امن و حرفه ای
  3. بارگیری و تخلیه ی بار با استفاده از تجهیزات مدرن و مناسب
  4. حمل و نقل بارهای پرسی و بارهای با اندازه و ابعاد ویژه
  5. حمل و نقل بارهای خطرناک به روش های ایمن و قانونی

یکی از خدماتی که باربری های بار به شما ارائه می دهد، ارسال بار به مرزهای مختلف است. این مرزها شامل مرز باشماق، مرز بازرگان، مرز نوردوز و مرز جلفا می باشد.

شرکت باربری های بار، علاوه بر خدمات باربری، در صورت نیاز شما، می تواند به همراه ارسال بار، کارگر هم برای سهولت کار شما ارسال نماید.

بیشتر بخوانید:   بهترین پزشک های جراحی آب مروارید در تهران

واحد های مختلف باربری های بار :

1. واحد دریافت سفارش بار :

این واحد مسئول ثبت و آنالیز سفارش های کامیون و رزرو اینترنتی کامیون می باشد. در این قسمت، متخصصین به بررسی نوع بار و تعیین نوع ماشین می پردازند.

2. واحد حمل بار :

این واحد، تهیه ی کامیون را به عهده دارد. به این صورت که، مدارک راننده را بررسی می کند و سپس، ارزان ترین و مطمئن ترین کامیون متناسب با بار را انتخاب می نماید.

3. واحد پشتیبانی :

یکی از مسائل مهم برای مشتریان، خدمات پشتیبانی می باشد. پشتیبانی باربری های بار، با پاسخگویی 24 ساعته و ارائه ی خدمات مناسب، از لحظه‌ی ارسال کالا تا تحویل کالا در تمامی مراحل در کنار مشتریان حضور دارد و در صورت بروز هرگونه مشکل در سریع ترین زمان اقدام به رفع مشکل می نماید.

 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *