بهترین باکس برای سگ

لازم به ذکر است که باکس یک محفظه ای است که شما می توانید سگ خود را داخل آن قرار دهید؛ شما می توانید از این باکس ها برای آموزش نیز استفاده کنید و در زمان جا به جایی نیز سگ خود را داخل آن قرار دهید و ان را به راحتی جا به جا کنید. باید خدمتتان عرض کنیم که این باکس ها در شکل ها و انواع مختلفی تولید و روانه ی بازار می شوند.  شما می توانید با توجه اندازه ،نژاد و شرایط آب و هوایی بهترین باکس برای سگ را پیدا کنید.  این باکس ها در دو مدل پارچه ای و پلاستیکی تولید می شوند.

  • کیف پارچه ای: این باکس ها در واقع حالت کوله و ساک دارند و برای مواقعی که قصد پیاده روی دارید می توانند بهترین انتخاب باشند. البته باید به این نکته اشاره کنیم که بهتر است سگتان جثه ی کوچکی داشته باشد در غیر این صورت بعد از کمی راه رفتن احساس خستگی می کنید.
  • باکس های پلاستیکی: این باکس ها بسیار سبک بوده و برای مسافرت می توانند بهترین گزینه باشند. اگر سگتان پر جنب و جوش است و دائما به این ور و آن ور می رود این باکس می تواند بهترین باکس برای سگ دلبندتان باشد.

باکس سگ  مدل Fendi

یکی از محبوب ترین و بهترین باکس ها برای سگ باکس مدل Fendi  است. جنس این باکس از پلاستیک درجه یک است و شما می توانید با خیال راحت از مقاومت و استقامت آن را بخرید.  وزن این باکس حدود ۱۴۰۰ گرم است و ابعاد آن نیز ۵۰× ۲۷ × ۳۲ سانتی متر است.

بیشتر بخوانید:   بهترین خاک برای گربه

کوله مخصوص سگ و گربه دانیل مدل ۰۰۱

اگر یک توله سگ کوچک دارید و می توانید وزن آن را تحمل کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای حمل و نقل آن یک کوله مخصوص تهیه کنید. البته باید به این نکته اشاره کنیم که این کوله برای گربه ها نیز مناسب است.  وزن این باکس بسیار سبک است و حدود ۱۰۰۰ گرم است و دارای ابعادی ۳۸ × ۲۰ × ۵۰ سانتی متری است و می توانید آن را از بهترین پت شاپ های تهران تهیه نمایید.

باکس حمل سگ مدل G

جنس باکس حمل سگ و گربه مدل جی از پلیمر است و شما می تواند گونه های مختلفی از حیوانات خانگی مثل سگ، گربه ، خزنده و جونده را در آن قرار دهید و با خیال راحت و بدون نگرانی از پریدن حیوان روی فرمان و زیر پدال به کار خود ادامه دهید.  وزن  این باکس ۱۳۰۰ گرم است و ابعاد آن ۴۷× ۳۲× ۳۳ سانتی متر است.

بهترین باکس برای سگ

باکس حمل سگ مدل skudo _ 3

یکی از بهترین باکس برای سگ ها می تواند باکس سگ  مدل skudo  باشد . اگر به دنبال یک باکس با کیفیت و عالی هستید حتما این باکس را برای سگ و یا گربه ی خود بخرید. شایان به ذکر است که کشور سازنده ی این باکس ایتالیا است و این باکس در کل دنیا محبوب است.  وزن این باکس فوق العاده ۱۰۰۰ گرم است و ابعاد آن ۶۰× ۴۰ × ۳۹ سانتی متر است.

باکس حمل سگ و گربه آشیانه ای کد As1

این باکس یک شکل با نمک و دوست داشتنی دارد و مطمئن باشید که می تواند نظر دوست پشمالوی شما را به خود جلب کند.  جنس این ظرف نگهداری سگ از پلاستیک درجه یک است و وزن آن چیزی حدود ۱۳۰۰ گرم است . ابعاد این باکس زیبا ۴۷× ۳۲× ۳۳ سانتی متر است و شما می توانید  بررسی کنید که آیا این باکس با جثه ی حیوان شما همخوانی دارد یا خیر.

بیشتر بخوانید:   بهترین مکمل های طوطی برزیلی

باکس سگ مدل چارلی

یکی دیگر از بهترین باکس برای سگ ها ، باکس سگ مدل چارلی است که جنس آن از پلاستیک است و می تواند یک انتخاب مطمئن برای یک سفر طولانی باشد.  البته باید اضافه کنیم که این باکس مقداری از باکس های ذکر شده سنگین تر است. وزن این باکس حدود ۳۵۰۰ گرم است و ابعاد آن ۶۸× ۴۹× ۵/۴۵ سانتی متر است و شما حتما باید قبل از خرید به جثه ی سگ خود توجه کنید و متناسب با آن و شخصیت آن یک باکس انتخاب کنید .اگر سگتان تحرک زیادی دارد بهتر است یک باکس بزرگ تر برای او بخرید.

باکس سگ و گربه مدل Friends

این باکس پارچه ای ظاهر بسیار شیکی دارد. برزنت به کار رفته در این باکس نه تنها مقاومت کار را بالا برده است بلکه این باکس را ضد آب کرده است. این باکس برای سگ و گربه مناسب است و وزن آن ۱۰۰۰ گرم است و ابعاد آن ۴۵× ۲۵× ۲۵ سانتی متر است.

بهترین باکس برای سگ

باکس مخصوص سگ کد p1

اگر به دنبال باکسی هستید که بتوانید از آن در ماشین،  قطار و یا حتی هواپیما استفاده کنید . این باکس کاملا ضد ضربه است و کیفیت بسیار بالایی دارد و می تواند یک گزینه ی عالی برای سگ دوست داشتنی شما باشد.

باکس سگ دنیل مدل LD3 m

 این باکس یک کیف برزنتی همه چیز تمام است که به خوبی می تواند نیاز شما را برطرف کند و به شما در حمل و نقل حیوانتان کمک کند. ویژگی مثبتی که این باکس دارد وزن بسیار سبک آن است و دیگر لازم نیست علاوه بر وزن سگ وزن ساک را نیز تحمل کنید ‌.‌وزن این باکس تنها ۹۰۰ گرم است.  ابعاد آن هم 32× ۲۵× ۵۰ سانتی متر است و یک انتخاب خیلی خوب برای سگ هایی با جثه ی کوچک است.

بیشتر بخوانید:   بهترین لوازم نظافت گربه

باکس مخصوص حمل و نقل سگ و گربه مدل  Nf

اگر بیش تر به دنبال باکس هایی با جنس پلاستیک هستید ما به شما توصیه می کنیم که یک نگاهی به باکس حمل سگ و گربه مدل nf  بیندازید.  این باکس نه تنها برای سگ و گربه بلکه برای خزنده ها و پرنده ها نیز مناسب است.  وزن این باکس سبک است و ۱۳۰۰ گرم است .ابعاد آن نیز ۴۷× ۳۲× ۳۳ سانتی متر است .ما تا به این جا تعدادی از بهترین باکس برای سگ ها را برای شما نام بردیم تا شما با توجه به سلیقه و بودجه ی خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *