بهترین برند رژ گونه

رژ گونه جز آن دسته لوازمی است که موجب زیباتر کردن آرایش می شود. همان گونه که می دانید انتخاب بهترین برند رژ گونه کار بسیار مهمی است و اگر این کار به درستی انجام نشود شما نمی توانید به نتیجه ی دلخواه خود برسید. ما امروز این جا هستیم تا یک سری نکات را در رابطه با انتخاب رژ گونه خدمتتان عرض کنیم و سپس به سراغ معرفی بهترین برند رژ گونه برویم پس با ما در کی برتره همراه باشید.

چگونه یک رژ گونه مناسب انتخاب کنیم؟

لازم به ذکر است که شما حتما باید متناسب با رنگ و نوع پوست انتخاب شود.  اولین کاری که باید برای انتخاب رنگ یک رژ گونه انجام دهید این است که رنگ رژ گونه با رنگ پوست و همچنین چشم هایتان همخوانی داشته باشد.

  • چنان چه رنگ پوستتان خیلی روشن است اصلا سمت رژ گونه های خیلی تیره نروید زیرا این تضاد رنگ قطعا زننده خواهد بود. علاوه بر این باید اضافه کنیم که رنگ های خیلی روشن نیز برای افرادی با تناژ رنگی روشن مناسب نیست؛ اگر پوستتان خیلی روشن است رنگ هایی مثل رنگ هلویی، مرجانی و صورتی ملایم انتخاب های بهتری هستند.
  • اگر پوست گندمی دارید رنگ های کم رنگی مثل صورتی روشن و هلویی مناسب شما است. دقت کنید که رنگ های تیره اصلا برای شما مناسب نیست زیرا این رنگ ها شما را خسته و کسل نشان می دهد.
  • اگر رنگ پوستتان تیره است می توانید به سراغ رنگ هایی مثل نارنجی، قرمز پررنگ ، قهوه ای و بنفش بروید.
بیشتر بخوانید:   معرفی بهترین ریمل ها

بهترین برند رژ گونه

مهم ترین نکات در زمان استفاده از رژ گونه

اگر استفاده از رژ گونه را بلد نباشید و یک سری نکات را در هنگام استفاده از آن رعایت نکنید حتی اگر بهترین برند رژ گونه را نیز بخرید باز به نتیجه ی مناسب نمی رسید.

  • یک برس رژ گونه مناسب تهیه کنید که به راحتی بتوانید آن را در دست بگیرید.
  • به هیچ عنوان به سراغ برس رژ گونه فردی دیگر نروید.
  • بعد از مدتی استفاده برس را به خوبی بشویید.
  • اگر از رژ گونه ی پودری استفاده می کنید در زمان استفاده از رژ گونه خیلی برس را به رژ گونه آغشته نکنید .
  • اگر از رژ گونه مایع استفاده می کنید آن را به خوبی بلید کنید تا رژ گونه روی پوستتان لک نیندازد.

رژ گونه آریکو

به جرات می توان گفت که رژ گونه برند آریکو بهترین برند رژ گونه ای است که می توانید برای خود تهیه کنید؛ رنگ نهایی این رژ گونه مات است و شما می توانید با کمک آن جذابیت میکاپ خود را چندین برابر کنید. این رژ گونه دارای رنگ های مختلفی است و شما می توانید یک رنگ مطابق با رنگ پوست خود انتخاب کنید. این محصول ماندگاری و همچنین کیفیت بسیار بالایی دارد و مطمئنا از انتخاب آن پشیمان نمی شوید.  قیمت این رژ گونه در مقایسه با کیفیت آن بسیار مناسب است و شما به راحتی می توانید آن را تهیه کنید.

رژ گونه مایع beaulis

استفاده از رژ گونه های مایع این روزها خیلی ترند شده است و افراد بیشتر به سراغ این نوع رژ گونه ها می روند ؛ اگر شما نیز جز طرفداران رژ گونه های مایع هستید این بار رژ گونه beaulis  را امتحان کنید. این رژ گونه یک بافت بسیار نرم و کرمی دارد که قطعا بعد از استفاده از آن حس فوق العاده ای را تجربه می کنید. رژ گونه beaulis  به راحتی روی پوست پخش می شود و بسیار طبیعی و تقریبا جلوه ی ماتی دارد. این محصول چهار رنگ بسیار کاربردی دارد و قطعا عاشق رنگ های ملیح و رویایی این برند می شوید.

بیشتر بخوانید:   بهترین خط چشم های ضد آب

بهترین برند رژ گونهرژ گونه شیگلم

رژ گونه شیگلم یکی از رژ گونه های پرطرفدار است که این روزها نام آن را بیشتر می شنویم. عوامل زیادی موجب شده اند تا این رژ گونه به عنوان بهترین برند رژ گونه شناخته شود و ما در این بخش تعدادی از آن ها برای شما نام می بریم. رنگ فوق العاده زیبا،  کیفیت بسیار بالا، پیگمنت عالی ، جلوه ی طبیعی، رنگ های متنوع و پخش راحت تعدادی از ویژگی های این رژ گونه است.

رژ گونه الیزکیتا

اگر به دنبال بهترین برند رژ گونه هستید ما رژ گونه و هایلایتر الیزکیتا را به شما پیشنهاد می کنیم. این رژ گونه در چند سال اخیر جز پرفروش ترین رژ گونه های دنیا بوده است. این رژ گونه پوشش دهی بسیار عالی دارد و شما تنها با مقداری از این رژ گونه می توانید به گونه های خود رنگ ببخشید و صورت خود را گلگون کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *