بهترین بیمارستان های کودک در تهران

ما در این مقاله از کی برتره قصد داریم تا برخی از بهترین بیمارستان های کودک در تهران برای شما معرفی کنیم. شهر تهران به عنوان پایتخت کشور و پرجمعیت ترین شهر کشور حتماً باید دارای مراکز درمانی بسیار زیادی باشد.

تا در صورت بروز هرگونه مشکل برای مردم بتواند از پس آن بر بیاید به همین دلیل لازم است تا بیمارستان های بسیار زیاد و پیشرفته و مجهز و متعددی در این شهر وجود داشته باشد تا پاسخگوی نیازهای مردم باشد و همینطور وجود چندین بیمارستان مجهز و پیشرفته برای کودکان در هر شهری بسیار مهم و ضروری می باشد.

زیرا کودکان به دلیل داشتن سیستم ایمنی ضعیف تر نسبت به بزرگ سالان بیشتر مریضی ها و میکروب ها را جذب می کنند و دچار مریضی های مختلفی می شوند به همین دلیل وجود چندین بیمارستان برای کودکان ضروری می باشد.

بیمارستان کودکان شهید حسین فهمیده تهران
1

بیمارستان کودکان شهید حسین فهمیده تهران

بیمارستان کودکان شهید محمدحسین فهمیده یکی از معروف ترین و بهترین بیمارستان های کودک در تهران می باشد که تمامی خدمات پزشکی را انجام می دهند مانند انواع آزمایش ها و بیماری های واگیردار و درمان انواع سرطان ها و شکستگی ها و بسیاری از موارد دیگر بیمارستان بسیار مجهز می‌باشد و خدمات‌رسانی بسیار عالی و پیشرفته را دارا می باشد.

 

آدرس : تهران ، اتوبان نواب ، تقاطع هلال احمر و عباسی ، بیمارستان تخصصی اطفال شهید حسین فهمیده

بیمارستان کودکان بهرامی تهران
2

بیمارستان کودکان بهرامی تهران

بیمارستان کودکان بهرامی یکی دیگر از بهترین بیمارستان های کودک در تهران می باشد که یک بیمارستان تخصصی مخصوص اطفال به حساب می‌آید در این بیمارستان بخش های بسیار زیادی وجود دارد که عبارتند از بخش چشم و بخش گوش و حلق و بینی و بخش جراحی عمومی و بخش ژنیکولوژی که در این بخش ها تمامی خدمات مورد نیاز انجام می شود و همینطور این بیمارستان دارای درمانگاه فوق تخصصی اطفال ارولوژی و همینطور درمانگاه فوق تخصصی جراحی اطفال و بسیاری از موارد دیگر می باشد.
آدرس : تهران ، خیابان دماوند ، نرسیده به میان امام حسین ، خیابان شهید کیایی ( قاسم آباد ) ، بیمارستان کودکان بهرامی

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی ظفر
مرکز طبی کودکان تهران
3

مرکز طبی کودکان تهران

مرکز طبی کودکان تهران از دیگر مراکز تخصصی و فوق حرفه ای مخصوص کودکان می باشد که دارای درمانگاه فوق تخصصی اطفال گوارش و درمانگاه فوق تخصصی روماتولوژی و درمانگاه ارتوپدی و درمانگاه اطفال و درمانگاه ایمونولوژی و آلرژی و درمانگاه فوق تخصصی اطفال اورولوژی و علاوه بر این موارد دارای بخش های آزمایشگاه طبی و سونوگرافی و رادیولوژی و آزمایشگاه پاتولوژی نیز می باشد. این بیمارستان یک بیمارستان تخصصی اطفال به حساب می‌آید که بسیار مجهز می باشد

 

آدرس : تهران ، انتهای بلوار کشاورز ، خیابان دکتر محمد قریب ، جنب بیمارستان امام خمینی   پلاک ۶۲ ، مرکز طبی کودکان

بیمارستان 504 ارتش تهران
4

بیمارستان 504 ارتش تهران

بیمارستان تخصصی اطفال ارتش تهران نیز یکی دیگر از مراکز فوق تخصصی و پیشرفته و بسیار مجهز برای کودکان می باشد که در آن انواع آزمایشگاه ها و سونوگرافی ها و رادیولوژی و بسیاری از موارد دیگر وجود دارد و درمانگاه فوق تخصصی اطفال می باشد این بیمارستان از بخش های مختلفی تشکیل شده است مانند بخش چشم و بخش گوش و حلق و بینی و جراحی و قلب و عروق و بسیاری از موارد دیگر.

 

آدرس : تهران ، خیابان شریعتی ، خیابان شهید قدوسی ، نرسیده به سبلان شمالی ، بیمارستان 504

بیمارستان کودکان تهران
5

بیمارستان کودکان تهران

بیمارستان کودکان شهر تهران از جمله بیمارستان های بسیار بی نظیر و حرفه ای و عالی در شهر تهران به حساب می‌آید که تمامی خدمات برای کودکان به بهترین نحو ممکن و بسیار عالی انجام میدهد این بیمارستان مجهز به وسیله های بسیار پیشرفته و به روز عالی می باشد و انواع بخش های چشم پزشکی و گوش و حلق و بینی و جراحی و بسیاری از بیماری های دیگر در این بیمارستان وجود دارد بیمارستان فوق تخصصی جز بیمارستان های بخش خصوصی به حساب می آید

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی شهران

آدرس : تهران ، تقاطع خیابان ولی عصر و خیابان طالقانی ، جنب بانک صادرت ، شماره 31 ، بیمارستان کودکان

بیمارستان کودکان مفید تهران
6

 بیمارستان کودکان مفید تهران

بیمارستان کودکان مفید تهران از بیمارستان های بسیار معروف مختص کودکان در شهر بزرگ تهران می باشد که یک بیمارستان مجهز و حرفه ای و فوق تخصصی به حساب می آید شما در این بیمارستان بخش های بستری گوش و حلق و بینی و بخش چشم و بخش ژنیکولوژی و بخش جراحی عمومی و بسیاری از موارد دیگر را می بینید و کلینیک های زیادی در این بیمارستان وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از درمانگاه اطفال و درمانگاه فوق تخصصی اطفال قلب و درمانگاه فوق تخصصی داخلی روماتولوژی بیمارستان فوق تخصصی اطفال تمامی این موارد را بسیار عالی و به بهترین نحو ممکن انجام میدهند.

 

آدرس: تهران ، خیابان شریعتی ، بالاتر از حسینیه ارشاد ، نرسیده به خیابان میرداماد ، بیمارستان کودکان مفید

بیمارستان حضرت علی اصغر
7

بیمارستان حضرت علی اصغر

بیمارستان حضرت علی اصغر یکی دیگر از بهترین و عالی ترین بیمارستان های مخصوص کودکان در شهر تهران به حساب می‌آید که دارای ظرفیت های بسیار ویژه ای می باشد و تجهیزات این بیمارستان بسیار عالی و پیشرفته می باشد این بیمارستان دارای دستگاه ها و وسیله های بسیار عالی می باشد و انواع آزمایش های مختلف برای کودکان در این بیمارستان گرفته میشود.

 

آدرس: تهران بزرگراه مدرس بعد از پل میرداماد خیابان شهید ظفر بیمارستان کودکان حضرت علی اصغر

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *