بهترین تشویقی گربه

ممکن است به عنوان صاحب گربه تصور کنید که غذا مهم ترین بخش در زندگی و تربیت یک گربه است اما غافل از این که یک تشویقی می تواند نقش بسیار رنگ تری را در آموزش ، تربیت و دریافت ویتامین های مورد نظر داشته باشد. ما امروز این جا هستیم تا به طور کامل درباره ی تشویقی گربه با شما صحبت کنیم و سپس بهترین تشویقی گربه را به شما معرفی کنیم پس لطفا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

قبل از هر چیزی بهتر است صحبت خود را با تعریف تشویقی آغاز کنیم؛ تشویقی ها یا همان جایزه ها تکه های کوچک غذا هستند که طعم و مزه ی فوق العاده ای دارند و گربه ها را عاشق خود می کنند و شما نی توانید در مواقعی که گربه تان کار درست را انجام داد از این تشویقی ها به او بدهید.

البته باید خدمتتان عرض کنیم که این تشویقی ها را نمی توان جایگزین غذای اصلی کرد و تنها می توانید در میان وعده برای اهداف مختلفی مثل خوشحال کردن آن ، سلامت دهان و دندان،  تامین ویتامین،  ایجاد یک رابطه ی احساسی بین خودتان و گربه و غیره استفاده کنید.

چگونه بهترین تشویقی گربه را پیدا کنیم

لازم به ذکر است که انتخاب بهترین تشویقی گربه به عوامل مختلفی بستگی دارد.

  • جنسیت
  • سن
  • وزن
  • شرایط جسمی
  • و غیره

سعی کنید که قبل از انتخاب تشویقی حتما باید با دامپزشک صحبت کنید. برای مثال برخی تشویقی ها حاوی مواد معدنی و ویتامین های مختلف هستند و چنان چه گربه تان کمبود ویتامین دارد به دنبال تشویقی باشید که ویتامین های لازم را دارد. اگر گربه تان اضافه وزن دارد سعی کنید که تشویقی هایی که تهیه می کنید کربوهیدراتی و پروتئین بالایی دارند را به آن ندهید و اگر دندان های گربه تان دندان های جرم گرفته ای دارد از تشویقی های جویدنی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین اسپری ضد عفونی کننده سگ

تشویقی گربه نوبی مدل soft chicken fillet

یکی از بهترین تشویقی گربه ها که در بازار موجود است تشویقی نوبی است. این برند آلمانی است و طرفدار های زیادی در سرتاسر دنیا دارد. لازم است بدانید که این تشویقی از تکه های مرغ خشک شده ساخته شده است و گربه ها عاشق طعم و بوی آن می شوند. از ویژگی های این تشویقی می توانیم به خوش خوراک بودن آن اشاره کنیم ؛ مطمئن باشید که گربه تان عاشق این غذا می شود.

بهترین تشویقی گربه

تشویقی گربه سانابل مدل Dental snack

شایان به ذکر است که سانابل یکی از بهترین و محبوب ترین برند هایی است که در زمینه ی تهیه ی غذای حیوانات خانگی فعالیت می کند اما خب تشویقی های سانابل یک چیز دیگر است و یکی از بهترین تشویقی گربه ها ست . تشویقی های سانابل دارای ۵۰ تکه لینک لذیذ است که به خاطر ترکیباتی که دارد موجب سلامت دندان ها می شود و شما می توانید ان را از بهترین پت شاپ های تهران تهیه کنید.

دقت کنید که این نوع تشویقی در چندین مدل مثل Hairbal snack تولید می شود که از ویژگی های این مدل می توانیم به طعم خوش مزه ، کیفیت بالا و قیمت بالای آن اشاره کنیم.

تشویقی گربه تکه ای Dreamies

یکی از خوش طعم ترین و لذیذ ترین تشویقی هایی که می توانید برای گربه خود تهیه کنید اسنک Dreamies  است که به شکل تکه ای و مغز دار است . جالب است بدانید که این تشویقی از بیرون کرانچی شکل و خشک است و از داخل یک بافت نرم دارد.  این غذا از گوشت اردک ساخته شده است که طعم فوق العاده ای دارد و از مواد معدنی و ویتامین های مختلف تولید شده است ‌ . این تشویقی سرشار از ویتامین های A, E,C ,D3  است که می تواند نیاز گربه ی شما را به خوبی رفع کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین اسباب بازی برای عروس هلندی

اسنک و مکمل سانال حاوی مولتی ویتامین Catnip 9

این تشویقی علاوه بر نقش تشویقی که دارد یک مکمل غذایی نیز به حساب می آید و دارای مواد معدنی و ویتامین است که دارای مخمر است که نه تنها موجب سلامت گربه بلکه به تناسب اندام گربه نیز کمک می کند. از آن جایی که این اسنک بو و طعم علف گربه را دارد انرژی زا و مست کننده است و هیچ گریه ای نمی تواند به آن نه بگوید.

شما می توانید به غیر از این مکمل سانال را در طعم های دیگری مثل گوشت، مرغ و سالمون تهیه کنید.  از دیگر ویژگی های این مکمل می توانیم به چربی خیلی کم، فاقد قند و تامین کننده ی مواد معدنی و ویتامین ها است. این مکمل موجب تقویت و درخشان تر کردن مو های گربه تان می شود.  علاوه بر این ها این اسنک مخمر دارد که بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک می کند.

بهترین تشویقی گربه

تشویقی گربه تریکسی خمیر مالت با عطر و طعم علف

قطعا درباره ی اهمیت مالت گربه می دانید؛ چنان چه اطلاعات زیادی در این باره ندارید نیز می توانید دیگر مقاله های ما را دریده ی خمیر مالت گربه بخوانید. به طور خلاصه باید خدمتتان عرض کنیم که این خمیر موجب می شود موهای که گربه خورده است را رفع کند و از ایجاد بیماری های گوارشی جلوگیری کند.  این تشویقی ساخت آلمان کیفیت خیلی بالایی دارد که نه تنها طعم علف دارد بلکه قیمت بسیار مناسبی دارد و می تواند گزینه ی خوبی برای جایزه به گربه تان شود.

بیشتر بخوانید:   بهترین لوازم نظافت گربه

تشویقی گربه وینستون با طعم اردک و مرغ

این تشویقی مدادی خیلی در میان صاحبان گربه ها محبوب و پر طرفدار است . این تشویقی ها بسته های ۵ عددی هستند که طول آن ها ۱۴ سانتی متر است و همان گونه که متوجه شدید طعم اردک و مرغ می دهد. شما می  توانید هر بار یکی از این تشویقی ها را به گربه خود بدهید و یا این که هر کدام را به چندین تکه تقسیم کنید و هر بار بعد از یک کار مثبت به گربه تان بدهید. در ادامه تشویقی های دیگری را به شما معرفی می کنیم.

  • تشویقی گربه بالغ و بچه گربه هاپومیل
  • تشویقی گربه ونپی مدل chicken jerky strips
  • تشویقی گربه سانابل با طعم ماهی و انجیر
  • تشویقی گربه تریکسی مدل chicken fillet Bites
  • تشویقی گربه تریکسی با طعم ماهی تن
  • و غیره

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *