بهترین تور گردشگری نوروز

اسم تور نوروز که به گوش میرسد بهترین زمان برای برنامه ریزی مناسب برای تعطیلات میباشد که خستگی یک سال گذشته را از تن خارج کند. حالا این که مقصد مسافرت خاورمیانه باشد یا اروپا فرقی نمیکند، چرا که ما برای شما بهترین پکیج های نوروزی و  بهترین تور گردشگری نوروزرا برنامه ریزی کردیم. شما میتوانید با بودجه و خود یکی از این پکیج ها را انتخاب کنید و تعطیلات نوروز امسالتان را بیاد ماندنی کنید. برخی مقاصد هستند که هر ساله به دلیل استقبال ایرانیان، میزبان بسیاری از گردشگران کشور عزیزمان میباشند. این مقاصد هم به دلیل نزدیکی به ایران و هم  جذابیت های متنوعشان، بسیار محبوبیت دارند. با ما در کی برتره همراه باشید.

تعطیلات نوروز در ترکیه
1

تعطیلات نوروز را در ترکیه بگذرانید

تورهای ترکیه جزوی از بهترین و پرطرفدار ترین تور های مقصد نوروز ایرانیان میباشد. این کشور به دلیل داشتن آداب و رسومی شبیه به ایرانیان و همچنین تنوع مکان های گردشگری و جاذبه های فراوان برای گردشگران به صرفه تر است. با توجه به این که در این فصل بسیار شلوغ است و این تور ها شامل افزیش قیمت میشود ولی این افزایش قیمت در قبال مزیت های آن به چشم نمی آید.

ترکیه به دلیل داشتن شهر های زیبا، هر مسافری را شیفته خود میکند. شهر های زیبایی مانند آنتالیا که سواحل مدیترانه ای آن زبانزد خاص و عام میباشد. شهر های قونیه، ترابزون و دیگر شهر های گردشگری ترکیه با آب و هوایی معتدل شروع سال جدید را آغاز کنید.

 

اطلاعات بیشتر و تهیه تور

تعطیلات نوروز در شهر خشتی جهان
2

تعطیلات نوروز در شهر خشتی جهان

شهر یزد به عنوان شهر خشتی جهان، همواره میزبان گردشگران داخلی و خارجی زیادی میباشد‌. تور نوروزی یزد، به دلیل آداب و رسومی که مردم این شهر باستانی در نوروز دارند، بسیار محبوب و دیدت میباشد. به دلیل استقبال بی نظیر مردم از تور های یزدگردی در این ایام، امکان پر شدن ظرفیت وجود دارد بنابراین بهتر است چند روز قبل از سفر تور مورد نظر خود را رزور کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین تور های گردشگری در تهران

در سفر به اولین شهر خشتی جهان،یزد حتما به یاد داشته باشید که از قدیمی ترین و طولانی ترین قنات جهان، بلندترین مناره، قدیمی ترین مسجد و میدان ساعت و کهن ترین درخت جهان بازدید کنید. مکان ها و بنا های دیگری در یزد وجود دارد که نشان از تاریخ چند هزارساله این شهر زیبا میباشد.

 

اطلاعات بیشتر و تهیه تور

تعطیلات نوروزی در کشور مدرنیته عربی
3

تعطیلات نوروزی در کشور مدرنیته عربی

دبی، در سال های اخیر جزو پیشرفته ترین و مدرن ترین شهر های جهان میباشد. دبی به واسطه سواحل زیبا و هتل و برج های پیشرفته و مدرن، امکانات تفریحی فوق العاده جذاب و وجود فروشگاه های معتبر در این کشور باعث شده سالانه هزاران نفر از نقاط مختلف جهان عم از ایران، این کشور را برای سفر های نوروزی و گذران تعطیلات انتخاب کنند.

پیشنهاد ما به شما برای تعطیلات نوروزی رزور این تور دبی میباشد. دیدن آسمان خراش های جذاب و تجربه هیجان سافاری و شتر سواری در کویر و هزاران تفریح دیگر که در دل این سرزمین کویری به خود هدیه دهید.

از جمله مکان هایی که در سفر به دبی باید از آنها حتما بازدید به عمل بیاورید. برج العرب تنها هتل ۷ ستاره جهان که نظیر لوکسی و جلال آن در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.مدینه جمیرا بهترین مکان برای آشنایی با مردم دبی میباشد. بلندترین ساختمان جهان، برج خلیفه که دقیقا در مرکز شهر دبی میباشد. پاک آبی وایلد وادی دبی که جزو از هفتمین پارک آبی جهان میباشد و اگر جزو افراد با هوش هیجانی بالا هستید این مکان بهترین انتخاب برای شما است.

بیشتر بخوانید:   بهترین تور های گردشگری در تهران
تعطیلات نوروز را در گرجستان بگذرانید.
4

تعطیلات نوروز را در گرجستان بگذرانید

تور گرجستان با توجه به آب و هوایی که در زمان تعطیلات نوروز دارد میتواند یکی از انتخاب های مناسب برای گذراندن وقت و بهترین تور گردشگری نوروز باشد‌. تاریخ کهن، طبیعت فوق العاده و مردمی میهمان نواز و صد البته قیمت ارزان و .‌..همگی باعث شده است که این تور هم صرفه اقتصادی خوبی داشته باشد و هم به دلیل نزدیکی محبوبیت بالایی در بین مردم دارد.

 

اطلاعات بیشتر و تهیه تور

5

تعطیلات نوروزی در شهر قدیمی رستم و زال

چابهار با عنوان شهر کهن رستم و زال در کنار بندر هخامنشی تیس و  تنها بندر اقیانوسی کشور میباشد و به دلیل این که در هر چهارفصل ایران، این شهر آب و هوای بهاری دارد، به شهر چابهار مشهور شده است. با توجه به این ویژگی گردشگران زیادی از ایران و کشور های اطراف به خود دعوت میکند. جذابیت های چابهار، آنقدر زیبا و هیجان انگیز میباشد مانند کوه های مینیاتوری که کوه های مریخی مشهور هستند، دریاچه صورتی که دارای ویژگی های منحصر به فرد میباشد،جنگل حرا با چشم اندازی بی نظیر که کمتر کسی نام آن را شنیده است، بدون شک تمامی مسافران را مجذوب خود میکنند.

 

اطلاعات بیشتر و تهیه تور

سفر نوروزی به پایتخت پر زرق و برق آذربایجان
6

سفر نوروزی به پایتخت پر زرق و برق آذربایجان

شهرجذاب و دوست داشتنی باکو، ترکیبی از جاذبه و تمدن های مدرن و کهن در کنار هم میباشد چز بهترین تور گردشگری نوروز است. با توجه به فروش نفت، در این شهر سالانه آسمان خراش های جذاب و بناهای جدیدی ساخته میشود. از مکان های دیدنی این شهر‌ زیبا میتوان به دریاچه بکر و مملوء از زیبایی، هتل های متنوع و مرکز خرید حیدر علی اف و قصر شیروان شاه و غیره اشاره نمود.

بیشتر بخوانید:   بهترین تور های گردشگری در تهران

 

اطلاعات بیشتر و تهیه تور

تعطیلات نوروزی در شهر اسپانیا
7

تعطیلات نوروزی در شهر اسپانیا

اسپانیا جزوی از انتخاب های خوب مسافران و گردشگران زیادی در ایام نوروز میباشد و جز بهترین تور گردشگری نوروز است. از جمله تور های پرطرفدار آن میتوان به تور بارسلون  مادرید اسپانیا اشاره کرد. این کشور میزبان بهترین نوع فعالیت ها و رویداد های فرهنگی و زندگی شبانه میباشد. قدم زدن در مثلث طلایی و محله گوتیگ در اسپانیا از جمله مکان هایی میباشد که در سفر به اسپانیا نباید آن را از دست بدهید.

 

اطلاعات بیشتر و تهیه تور

تعطیلات نوروزی در منهی الیه شرق آسیا
8

تعطیلات نوروزی در منهی الیه شرق آسیا

این کشور به کوهستان های زیبا مشهور میباشد و این رشته کوه ها از هنشو، شروع میشود. ژاپنی ها یکی از علایق و رسوم آنها تماشای ساکورا یا شکوفه گیلاس میباشد. ژاپن به عنوان یگانه کشوری میباشد که حاکمیت آن سلطنت امپراتوری است.

 

اطلاعات بیشتر و تهیه تور

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *