بهترین خط چشم برای چشمان ریز

بسیاری از افراد بر این باورند که افرادی که دارای چشمان ریز و بادومی هستند باید از کشیدن خط چشم پرهیز کنند. اما ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا برخی ازبهترین خط چشم برای چشمان ریز را به شما معرفی کنیم. اما هنگامی آرایش صورت شما کامل میشود که به درستی و متناوب با فرم صورت و چشمانتان آرایش کنید. به همین دلیل معجزه کشیدن خط چشم برای چشمان ریز را نباید نادیده گرفت.

افرادی که دارای چشمان ریزی هستند بهتر است که از خط چشم های نازک و ماژیکی استفاده کنند زیرا خط چشم‌های نازک چشم را بسیار کشیده تر و درشت تر نشان‌ می دهد. بهترین خط چشم برای چشمان ریز به گونه ای است که از گوشه چشم نازک باشد و از میانه چشم به ندرت ضخیم شود. و همین طور خط چشم های گربه ای برای افرادی که دارای چشم‌های ریزی می باشند نیز به شدت مناسب می باشد.

برای آشنایی با بهترین خط چشم برای چشمان ریز تا انتهای مقاله با ما  در کی برتره همراه باشید.

بهترین خط چشم برای چشمان ریز

۱_  خط چشم های ماژیکی برند لورآل

اگر به دنبال یک خط چشم با کیفیت و براق و باریک همراه با ماندگاری بسیار بالا هستید ما به شما خط چشم‌های ماژیکی نازک برند لورال را پیشنهاد می‌کنیم که یکی از بهترین خط چشم های دنیا ست. این خط چشم با فرمولاسیونی غنی و فوق العاده ضد آب می باشد و با سرعت بسیار بالایی خشک می‌شود و روی پلک های شما را کثیف نمی‌کند. و در برابر آب و رطوبت و تعریق بسیار مقاوم می‌باشد. این خط چشم مدت زمان طولانی را بر روی چشمان شما می‌ماند‌.

بیشتر بخوانید:   بهترین ریمل های ترکیه

از دیگر ویژگی‌های این قلم نوک نازک این محصول می‌باشد که بسیار ظریف و باریک بوده و می‌تواند خط چشمی بسیار زیبا و پر کاربرد برای شما باشد. اگر به دنبال بهترین خط چشم برای چشمان ریز هستید پیشنهاد ما به شما این خط چشم برند لورال می‌باشد.

۲_ خط چشم های ماژیکی دوسه

بدون شک بیشتر خانم‌هایی که به آرایش کردن و لوازم آرایشی علاقه دارند با برند دوسه آشنایی دارند . این برند یکی از معروف ترین تولیدات کشور آمریکا به حساب می‌آید که طرفداران بسیار زیادی را دارا می‌باشد. این برند آرایشی توانسته است با کیفیت بسیار بالای محصولات خود طرفداران زیادی را به دست بیاورد .فرمولاسیون این محصول به گونه‌ای طراحی شده که بسیار پررنگ و ضد حساسیت می‌باشد.

با اینکه این محصول ضد آب نمی‌باشد اما ماندگاری بسیار بالا و مقاومت خوبی را در برابر تعریق و اشک دارا می‌باشد. این خط چشم به دلیل داشتن قلمی بسیار نازک و ظریف کاملا مناسب چشمان بادومی و ریز می باشد و می‌تواند این مدل چشم ها را تا حد قابل توجهی درشت تر و زیبا تر نشان دهد‌.

بهترین خط چشم برای چشمان ریز

۳_ خط چشم ماژیکی برند بل

اگر به دنبال بهترین خط چشم برای چشمان ریز هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از خط چشم های ماژیکی برند بل می باشد . زیرا این برند خط چشم های بسیار عالی و فوق العاده خوبی را تولید کرده است که طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کرده است .

محصولات برند بل از کیفیت بسیار بالا و ماندگاری فوق العاده ای برخوردار است به همین دلیل جزو یکی از بهترین برند های تولید لوازم آرایشی و بهداشتی در جهان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:   معرفی بهترین ریمل ها

بدون شک یکی از بهترین محصولات برند بل خط چشم های ماژیکی این برند می باشد؛ خط چشم های ماژیکی برند بل یکی از بهترین محصولات این برند می باشد که دارای ماندگاری بسیار بالا و فوق العاده ای می‌باشد و رنگی فوق العاده مشکی را دارا می‌باشد و اپلیکاتور خط چشم بل بسیار ظریف می‌باشد و فرمولاسیون آن به گونه‌ای طراحی شده که به هیچ عنوان حساسیتی برای چشمان شما ایجاد نمی‌کند ک قلم بسیار عالی و بی نظیری را دارا می‌باشد که شما می توانید با استفاده از آن چشمان خود را بسیار درشت تر و کشیده تر کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *