بهترین خط چشم‌ های ژله‌ ای

ما در این مقاله از کی برتره قصد داریم تا به معرفی برخی از بهترین خط چشم‌ های ژله‌ ای بپردازیم و ویژگی‌های مثبت بهترین خط چشم‌ های ژله‌ ای را برای شما توضیح دهیم و شما را با آن بیشتر آشنا کنیم. امروزه آرایش کردن به یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌های بانوان تبدیل شده است و میزان محبوبیت آن روز به روز در حال افزایش است.

به همان میزان روز به روز وسیله‌های آرایشی و لوازم‌های آرایشی جدیدتر و بی‌نظیرتری روانه بازار می‌شود. می‌دانید که یکی از ظریف ترین اصلی ترین بخش‌های آرایش کردن خط چشم کشیدن می‌باشد که نقش بسیار مهمی را در آرایش شما دارد بسیار مهم می‌باشد. همانطور که می‌دانید یک خط چشم بی‌نقص و صاف و یکدست می‌تواند چهره شما را بسیار زیباتر و جذاب‌تر کند.

به همین دلیل باید توجه داشته باشیم که برای انتخاب محصول مناسب یعنی خط چشم مناسب دچار اشتباه نشویم و بهترین خط چشم را انتخاب کنیم. یکی از انواع خط چشم‌ها که طرفداران زیادی را دارا می‌باشد و توانسته است توجه افراد زیادی را به دست بیاورد خط چشم‌های ژله‌ای می‌باشد.

ما در ادامه این مقاله برخی از بهترین خط چشم‌ های ژله‌ ای را به شما معرفی می‌کنیم برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در این زمینه تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا با این مدل خط چشم‌ها و ویژگی‌های آنها بیشتر آشنا شوید.

۱_ خط چشم ژله ای eyestudio lasting drama

اگر بگوییم که این خط چشم یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین آرایشگران حرفه‌ای تا مبتدی است دروغ نگفته‌ایم. این خط چشم از برند میبلین ژلی بسیار غلیظ دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا با کمترین احتمال خطا یک خط چشم بی‌نقص و صاف را بکشید. رنگدانه‌های این محصول بسیار قوی و پررنگ هستند و می‌توانند به خوبی از پس انواع خط چشم چه خط چشم‌های بسیار حرفه‌ای و چه خط چشم‌های ساده بر بیایند.

بیشتر بخوانید:   بهترین کرم های آبرسان قوی مناسب انواع پوست صورت

این خط چشم ماندگاری بسیار بالایی را دارد و ضد آب می‌باشد و قابلیت این را دارد تا ۲۴ ساعت بدون ذره‌ای پخش شدن و سیاه کردن چشمان شما باقی بماند. این خط چشم ژله‌ای فاقد چربی می‌باشد و توسط متخصصان پوست و چشم پزشک تایید شده است . و برای  افرادی که دارای چشم‌های حساسی هستند و نمی‌توانند از هر مدل خط چشمی استفاده کنند بسیار مناسب می‌باشد.

بهترین خط چشم‌ های ژله‌ ای

۲_ خط چشم ژله ای میبلین مدل مدادی master perecise skinny

این برند خط چشم‌هایی ژله‌ای مدل مدادی را تولید کرده است تا شما بتوانید بسیار ساده‌تر و راحت‌تر خط چشم بکشید. این مداد ژله‌ای برنده جایزه زیبایی از مجله مشهور و معتبر فشن شده است. و دلیل آن هم راحتی بسیار زیاد در استفاده از آن می‌باشد. این مداد فرمول ژله‌ای غلیظ و نرم را دارا می‌باشد با این تفاوت که برای استفاده از آن نیازی به براش نمی‌باشد نوک این محصول همیشه تیز و ظریف می‌باشد و به شما این امکان را می‌دهد تا ظریف‌ترین خط چشم را بکشید.

این مداد ژله‌ای  که یکی از بهترین خط چشم‌ های ژله‌ ای ست مانند محصول قبلی ماندگاری بسیار بالایی را دارا می‌باشد و به هیچ عنوان زیر چشمان شما را کثیف و سیاه نمی‌کند سبب خراب شدن آرایش شما نمی‌شود. این محصول فاقد روغن می‌باشد و قبل از استفاده از آن کافی است تا دو بار نوک آن را در جهت عقربه‌های ساعت حرکت دهید.

۳_ خط چشم ژله‌ای کاسه‌ای از برند دبورا

خط چشم‌های برند دبورا را می‌توان یکی از بهترین خط چشم های دنیا دانست خط چشم‌های ژله‌ای برند دبورا یکی از بهترین خط چشم‌ های ژله‌ ای به حساب می‌آید. این محصول دارای ماندگاری بسیار بالا و رنگدانه‌های بسیار قوی می‌باشد که خط مشکی و ماندگار عجیبی را پشت مژه‌های شما به جا می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:   بهترین عطر های کازاموراتی

این خط چشم فوق العاده ضد آب بوده در برابر رطوبت و آب و تعریق کاملاً مقاوم می‌باشد و به هیچ عنوان پخش نمی‌شود و روی پلک‌های شما و زیر چشمان شما را کثیف نمی‌کند. ماندگاری این خط چشم بالغ بر ۲۴ ساعت می‌باشد بنابراین شما می‌توانید با خیالی راحت و آسوده مطمئن باشید که تا پایان مهمانی و مراسم‌ها خط چشم شما به همان زیبایی اول باقی می‌ماند.

لازم است به این قضیه توجه شود که این خط چشم دارای تنوع رنگی بالایی می‌باشد بنابراین طبق سلیقه شما دستتان باز است تا خط چشمی که می‌خواهید را انتخاب کنید.

بهترین خط چشم‌ های ژله‌ ای

۴_ خط چشم ژله‌ای برند مک

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین خط چشم‌ های ژله‌ ای را به شما معرفی کنیم خط چشم‌های ژله‌ای برند مک یکی دیگر از بهترین خط چشم‌ های ژله‌ ای می‌باشد. این محصول مورد تایید متخصصان چشم و سلامت می‌باشد بنابراین می‌توانید با اطمینان خاطر که هیچ گونه حساسیتی به چشمان شما نمی‌رسد آسیبی نمی‌بینید از آن استفاده کنید.

این خط چشم برای افرادی که مبتدی باشند و یا حرفه‌ای باشند کاملاً مناسب می‌باشد و از این محصول برای کشیدن هر مدل خط چشمی می‌توانید استفاده کنید. این محصول دارای ماندگاری بالایی می‌باشد و به سرعت بر روی چشم‌های شما خشک می‌شود و چیزی حدود ۱۶ الی ۲۰ ساعت ماندگاری دارد و مانند همان ساعات اول بر روی پلک‌های شما باقی می‌ماند.

ترکیبات این خط چشم به گونه‌ای می‌باشد که استفاده از آن برای انواع پوست‌های چرب و خشک مناسب بوده تمامی افراد می‌توانند از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:   بهترین رنگ سایه برای چشم های سیاه

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *