بهترین خط چشم ها برای چشمان پف دار

ما در ادامه این مقاله از کی برتره قصد داریم تا نکات لازم را در این باره به شما بگوییم و شما را با بهترین خط چشم ها برای چشمان پف دار آشنا کنیم. داشتن پلک های افتاده و پف دار یکی از ویژگی‌های رایج صورت است که در آن پوست زیر ابرو، بخشی از پلک را پوشانده و می‌تواند آرایش چشم را خراب کند و سبب شود تا آرایش چشم شما نشان داده نشود.

پلک پف دار و افتاده یک ویژگی طبیعی صورت است که در آن پوست زیر ابرو در اطراف استخوان ابرو  به سمت پایین جمع می‌شود تا بخشی از پلک را بپوشاند و باعث می‌شود چشم‌ها کوچک‌تر از آنچه هستند به نظر برسند.

به همین دلیل افرادی که دارای این مدل چشم ها هستند باید خط چشم‌های بسیار باریک و نازک را بکشند. ما در ادامه قصد داریم تا برخی از بهترین خط چشم ها برای چشمان پف دار را به شما معرفی کنیم. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در این باره تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

۱_ خط چشم ماژیکی لاین اکسپرس کالیستا

خط چشم ماژیکی لاین اکسپرس کالیستا جز بهترین خط چشم‌های ایرانی به حساب می‌آید؛ این محصول از برند کالیستا که در دسته خط چشم‌های مایع قرار دارد به خاطر داشتن یک اپیکاتور از جنس نمد با عنوان خط چشم نمدی نامگذاری شده است. خط چشم لاین اکسپرس کالیستا محصولی بر پایه عناصر ویتامین e ترکیبات گیاهی می‌باشد چه استفاده از آن نه تنها هیچ گونه ضرری برای پوست و چشم شما ندارد بلکه به حفظ سلامت آن نیز کمک شایانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین پنکک ها برای پوست های حساس

بهترین خط چشم ها برای چشمان پف دار

۲_ خط چشم مویی برند بیو

اين خط چشم فوق العاده جزو بهترین خط چشم ها برای چشمان پف دار می باشد. از این خط چشم خانم های زیادی به طور روزانه استفاده می کنند و از آن رضایت کامل را دارا می باشند . این خط چشم فوق العاده توانسته است با کیفیت بسیار بالا و بی نظیری که دارد جزو بهترین خط چشم‌ها با قلم مناسب و باریک به حساب آید که مناسب چشم های پف دار می باشد. این خط چشم فوق العاده به هیچ عنوان زیر چشمان شما نمی ریزد و زیر چشمان شما را سیاه نمی کند و سبب بهم ریختن آرایش شما نمی‌شود.

۳_ خط چشم ماژیکی بل

این خط چشم یکی دیگر از بهترین خط چشم ها برای چشمان پف دار میباشد که خانم های زیادی طرفدار آن هستند . یکی از بهترین و عالی ترین ویژگی های این خط چشم ماندگاری بسیار بالای آن و داشتن رنگی بسیار مشکی و پررنگ میباشد که به هیچ عنوان زیر چشمان شما را سیاه نمی‌کند و آرایش شما را خراب نمی‌کند. اگر به دنبال یک خط چشم بسیار حرفه ای و فوق العاده هستید که بتوانید از آن در مجالس و عروسی ها استفاده کنید که پف چشمان شما را نشان ندهد و آن را بپوشاند و از کیفیت و ماندگاری آن مطمئن باشید می‌توانید این خط چشم فوق العاده را انتخاب کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *