بهترین درمانگاه های شبانه روزی کرج

درمانگاه ها و بیمارستان ها یکی از مهمترین و ضروری ترین مکان هایی میباشد که حضور آنها و وجود آنها در تمامی شهرها بسیار مهم و الزامی می باشد و تمام شهر ها تعدادی بیمارستان و درمانگاه را در خود جای داده اند به خصوص در کلان شهرها و شهرهای بسیار شلوغی مانند تهران و کرج و اصفهان و مشهد و شهرهای دیگری که شلوغ هستند وجود بیمارستان های زیاد و درمانگاه‌های بیشتر بسیار ضروری می باشد. وجود درمانگاه های شبانه روزی نیز بسیار مهم می باشد و ممکن است برخی بیماران نیاز داشته باشند تا در شب و نیمه شب به بیمارستان و درمانگاه ها مراجعه کنند به همین دلیل وجود تعدادی درمانگاه های شبانه روزی در شهر ها بسیار مهم می باشد به همین دلیل ما در این مقاله از کی برتره قصد داریم تا برخی از بهترین درمانگاه های شبانه روزی کرج که شهری شلوغ و پر رفت و آمد می باشد را به شما معرفی کنیم.

درمانگاه شبانه روزی مهرگان
1

درمانگاه شبانه روزی مهرگان

درمانگاه شبانه روزی مهرگان در شهر کرج که در کیان مهر و بلوار امیرکبیر واقع شده است جزء بهترین و پیشرفته ترین درمانگاه های شبانه روزی در شهر کرج میباشد. درمانگاه شبانه روزی مهرگان کرج دارای تجهیزات بسیار پیشرفته می باشد و جزء درمانگاه های مجهز به حساب می‌آید و همینطور پاسخگویی بسیار عالی را دارا می باشند و در تمام ساعات شبانه روز پاسخگوی سوالات بیماران و تماس های آنها هستند.

 

آدرس: کرج کیانمهر بلوار امیرکبیر خیابان ولیعصر شرقی خیابان ستارخان

درمانگاه شبانه روزی مرکزی مهرشهر
2

درمانگاه شبانه روزی مرکزی مهرشهر

درمانگاه شبانه‌روزی مرکزی مهرشهر یکی از  مجهزترین و بهترین درمانگاه های شبانه روزی کرج می باشد که دارای تجهیزات پیشرفته و به روز میباشد. در این درمانگاه متخصص ها و پزشکان فوق تخصص بسیار عالی و حرفه ای مشغول به درمان بیماران هستند و درمانگاهی بسیار تمیز و شیک و عالی می باشد و دارای سرویس دهی پاسخگویی بسیار عالی میباشند.

بیشتر بخوانید:   بهترین دندانپزشکی های کرج

 

آدرس: کرج فاز ۱ مهرشهر بلوار امام خمینی درمانگاه شبانه روزی مرکزی مهرشهر

درمانگاه شبانه روزی پارس
3

درمانگاه شبانه روزی پارس

درمانگاه شبانه روزی پارس یکی دیگر از بهترین درمانگاه های شبانه روزی شهر کرج می باشد که دارای تجهیزات پیشرفته و پزشکان بسیار حرفه‌ای و متعهد و متخصصان با تجربه و عالی می باشد و توانسته است با پاسخگویی ۲۴ ساعته و با کیفیت و بسیار عالی که دارد رضایت بسیاری از بیماران را جذب کند و جزء بهترین درمانگاه های شبانه روزی در شهر کرج به حساب بیاید.

 

آدرس : کرج شهرک حسینی جاده ملارد یک درمانگاه شبانه روزی پارس

درمانگاه دندانپزشکی شبانه روزی فرسام
4

درمانگاه دندانپزشکی شبانه روزی فرسام

درمانگاه شبانه روزی فرسام یک کلینیک دندانپزشکی بسیار عالی و تمیز و شیک میباشد که دارای خدمات بسیار ویژه و عالی می باشد و دارای متخصصان حرفه ای و با تجربه در این زمینه می باشد و با وقت دهی بسیار عالی و بی نظیری که دارد توانسته است رضایت بسیاری از بیماران را بدست بیاورد و جز بهترین ها به حساب بیاید.

 

آدرس: کرج باغستان غربی بلوار امام خمینی خیابان باغستان غربی

درمانگاه مهر مادر
5

درمانگاه مهر مادر

درمانگاه مهر مادر یکی از ما نگاه بسیار مجهز و پیشرفته در شهر کرج باشد دارای تجهیزات به روز و عالی و کاربردی می باشد و با پاسخگویی بسیار عالی و بی نظیری که دارد توانسته است رضایت بسیاری از افراد را به دست بیاورد و با نوبت دهی عالی و بی نظیری که دارد توانسته است برای بیماران بسیار رضایت بخش باشد نظرات مثبت آن ها را به دست بیاورد در این درمانگاه پزشکان متخصص و باتجربه و بسیار حرفه‌ای مشغول به مداوای بیماران هستند.

بیشتر بخوانید:   بهترین منطقه های کرج برای زندگی

 

آدرس: کرج مهر ویلا خیابان ایثار بلوار دانش آموز درمانگاه مهر مادر

درمانگاه حلال احمر کرج
6

درمانگاه حلال احمر کرج

درمانگاه حلال احمر شهر کرج یکی از معروف ترین درمانگاه های شبانه روزی در شهر کرج می باشد که دارای تجهیزات پیشرفته و پزشکان بسیار حرفه‌ای و عالی و با تجربه می باشد و متخصصانی بسیار کار بلد و متعهد را دارا می باشد و پاسخ گویی بسیار عالی نیز دارند .

 

آدرس :کرج جهانشهر بلوار ماهان میدان مدنی خ هلال احمر

درمانگاه سیدالشهدا
7

درمانگاه سیدالشهدا

درمانگاه سیدالشهدا یکی از درمانگاه های بسیار عالی و خوش نام در شهر کرج می باشد که دارای وسیله ها و تجهیزات بسیار پیشرفته و مدرنی میباشد و یک درمانگاه شیک و کاملا تمیز و بهداشتی می باشد که دارای پزشکان و متخصصان با تجربه و حرفه ای و کاربلد می باشد که وظایف خود را به درستی و با تعهد کاری انجام میدهند.

 

آدرس: کرج رجایی شهر بلوار جمهوری اسلامی خیابان سیدالشهدا درمانگاه شبانه روزی سیدالشهدا

درمانگاه شبانه روزی دکتر افروز
8

درمانگاه شبانه روزی دکتر افروز

درمانگاه شبانه روزی دکتر افروز یک درمانگاه بسیار پیشرفته و عالی می باشد که تمامی خدمات مختلف مانند سونوگرافی و رادیولوژی و دندانپزشکی و پزشک عمومی و عمل های سرپایی و بسیاری از موارد دیگر را دارا می باشد و توانسته است با پاسخگویی بسیار عالی و منظم و وقت دهی درست رضایت بسیاری از افراد را به دست بیاورد و در لیست بهترین درمانگاه های شبانه روزی شهر کرج به حساب بیاید.

 

آدرس: کرج کوی مهر خیابان روحانی بلوار بهاران

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن میکاپ در کرج
درمانگاه شبانه روزی جهان نما
9

درمانگاه شبانه روزی جهان نما

درمانگاه شبانه روزی جهان نما یکی دیگر از مجهزترین و پیشرفته ترین درمانگاه های شبانه روزی شهر کرج می باشد که دارای پزشکان بسیار عالی و باتجربه و حرفه‌ای و متخصصان پیشرفته در تمام زمینه ها مانند رادیولوژی و ارتوپدی و دندانپزشکی و چشم پزشکی می باشد و انواع آزمایش ها را نیز ز انجام می دهد و آزمایشگاه پیشرفته ای را دارا می باشد و خدمات سونوگرافی و دیگر و مورد را بسیار عالی و به بهترین نحو ممکن انجام میدهد.

 

آدرس: کرج کلاک نو بلوار پاسداران خیابان کاج

درمانگاه شبانه روزی حنانه
10

درمانگاه شبانه روزی حنانه

درمانگاه شبانه روزی حنانه یکی دیگر از بهترین درمانگاه های شبانه روزی شهر کرج می باشد که دارای پرسنل بسیار عالی و خوش برخورد و کاربلد و حرفه ای می باشد و تمامی خدمات پزشکی مانند سونوگرافی و ارتوپدی و رادیولوژی و گرفتن انواع آزمایش ها و عمل های سرپایی و بسیاری از موارد دیگر را به بهترین نحو ممکن و تجهیزات پیشرفته و بسیار عالی انجام می دهند.

 

آدرس: کرج کوی کارمندان جنوبی بلوار سرداران خیابان میرداماد

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *