بهترین دستگاه های بیگودی برقی

درصد کمی از افراد به صورت مادرزادی موهای فر دارند، اما بسیاری از خانم‌ها دوست دارند موهای فر و خوش حالت داشته باشند. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای فر کردن مو استفاده از دستگاه بیگودی برقی است. اگر شما هم از مدل موی فر خوشتان می‌آید، می‌توانید یکی از بهترین بهترین دستگاه های بیگودی برقی را تهیه نمایید. اما کدام برند بیگودی برقی از همه بهتر و مناسب‌تر است؟ در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین و باکیفیت‌ترین انواع دستگاه بیگودی برقی و لوازم جانبی برای فر کردن مو آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

فرکننده مو روت DT-2025

این مدل بیگودی برقی یکی از بهترین دستگاه های بیگودی برقی می‌باشد. با استفاده از فرکننده روت می‌توانید در کمترین زمان موهایی خوش حالت و زیبا داشته باشید. به علاوه محصول فوق به شما کمک می‌کند بدون آسیب رساندن به موها ظاهر دلخواه خود را به دست آورید. این بیگودی برقی در اغلب فروشگاه‌های معتبر موجود است و قیمت مناسبی نیز دارد. پس فرصت را از دست ندهید و حتما آن را تهیه کنید. با کمک این بیگودی برقی می‌توانید موهایی موج‌دار و زیبا داشته باشید و جذابیت خود را دوچندان کنید.

بیگودی برقی بای بابلیس مدل ST-2228

این محصول نیز یکی از بهترین دستگاه های بیگودی برقی و بهترین نمونه‌های موجود در بازار است که می‌تواند دما را تا 230 درجه افزایش دهد و به شکلی حرفه‌ای به موهای شما حالت دهد. همچنین محصول فوق دارای یک مانیتور با نمایشگر دیجیتالی است که استفاده از آن را برایتان آسان‌تر می‌کند. پوشش این بیگودی برقی از جنس تیتانیوم است و همچنین عملکردی بسیار خوب و موثر دارد. می‌توانید با کمک محصول فوق موهای خود را درست همانطور که می‌خواهید حالت دهید و ظاهری زیبا و دوست داشتنی داشته باشید. پس فرصت را از دست ندهید و این مدل عالی را تهیه نمایید.

بیشتر بخوانید:   بهترین ریمل های ایرانی

بیگودی جاندل مدل JDL-2101

اگر به مدل موی فر درشت علاقه دارید، بهتر است حتما از این محصول استفاده کنید. این محصول به شما کمک می‌کند تا دما را از 220 تا 240 تنظیم کنید و به راحتی به موهای خود حالت دهید. این بیگودی برقی یکی از بهترین دستگاه های بیگودی برقی موجود در بازار است که در کمترین زمان ممکن موهای شما را فر می‌کند. بدنه این وسیله از جنس سرامیک است و استحکام بالایی نیز دارد. از ویژگی‌های مثبت این محصول این است که دارای قابلیت تنظیم دما به صورت میکرو کامپیوتری است. به علاوه این مدل بیگودی برقی دارای توربو برقی و نرم کننده یونی است.

بهترین دستگاه های بیگودی برقی

بیگودی روزیا مدل HRV713

این مدل نیز یکی از بهترین دستگاه های بیگودی برقی موجود در بازار است که دما را تا 200 درجه سانتیگراد افزایش می‌دهد. این محصول دارای بدنه سرامیکی است و دارای توربو برقی نیز می‌باشد. از مزایای آن می‌توان به پایه‌ای اشاره کرد که درون محصول تعبیه شده است. به علاوه این بیگودی برقی پس از 60 دقیقه به صورت خودکار خاموش می‌شود. اگر به دنبال یک محصول ساده با قیمتی پایین هستید، می‌توانید از این نمونه استفاده کنید. چراکه هم قیمت مناسبی دارد و هم برای استفاده روزمره گزینه خوبی محسوب می‌شود. پس فرصت را از دست ندهید و این محصول خوب و کاربردی را تهیه کنید.

فرکننده مو بابلیس مدل C338E

این محصول بسیار حرفه‌ای و عالی است و می‌تواند به بهترین نحو به موهای شما حالت داده و آن را فر کند. این فرکننده از بهترین دستگاه های بیگودی برقی و از جنس ساب لایم تاچ حرفه‌ای است و دمای آن حداکثر به 180 درجه می‌رسد. همچنین فاقد توربو بوده و همچنین سیستم خاموشی خودکار هم ندارد. به همین خاطر ممکن است در رقابت با دیگر نمونه‌ها چندان قوی به نظر نرسد. اما به هر حال می‌تواند برای بسیاری از افراد ایده آل باشد. از قابلیت‌های خوب آن می‌توان به امکان تنظیم دما در ده درجه مختلف اشاره کرد. شما هم می‌توانید با خرید این محصول ظاهری زیبا و جذاب داشته باشید.

بیشتر بخوانید:   بهترین ریمل ها برای مژه بلند

بیگودی برقی بابلیس مدل RS100SDE

این محصول یکی از بهترین محصولاتی است که می‌توانید برای امتحان کردن مدل‌های مختلف فر مو تهیه کنید. این محصول دارای 12 بابلیس در سایزهای مختلف است و به کمک آن می‌توانید متنوع‌ترین مدل‌ها و حالت‌های مو را داشته باشید. اما با این حال وسیله مورد نظر ایرادات بسیاری دارد. مثلا دمای آن مانند دیگر محصولات افزایش پیدا نمی‌کند و همچنین دارای توربو و پایه نگهدارنده هم نیست. اما در عوض می‌تواند در عرض پنج دقیقه داغ شود و در حالت دادن به مو نیز بسیار سریع و خوب عمل میکند. بهتر است شما هم این مدل را امتحان کنید.

بیگودی کیمی مدل KM-1010

اگر می‌خواهید محصولی عالی و باکیفیت داشته باشید، این مدل هم به شما پیشنهاد می‌شود. پس فرصت را از دست ندهید و در صورت داشتن بودجه کافی حتما آن را تهیه کنید. بیگودی کیمی از جنس سرامیک تورمالین است و همچنین قابلیت تنظیم دما در دو درجه متمایز را دارد. در تهیه این محصول از تکنولوژی نانو سیلور استفاده شده است. همچنین این بیگودی برقی دارای پایه است و استفاده از آن نسبتا راحت می‌باشد. این وسیله طرفداران بسیاری دارد و یکی از نمونه‌های خوب و محبوب عرضه شده در بازار است. به علاوه لازم به ذکر است که بیگودی کیمی دارای نرم کننده یونی نیز میباشد.

بهترین دستگاه های بیگودی برقی

فرکننده مو پرو الشیم 3015ET

این محصول دارای بدنه سرامیکی است و دما را حداکثر تا 210 درجه سانتیگراد افزایش می‌دهد. به همین خاطر در فر کردن موها بسیار خوب و حرفه‌ای عمل می‌کند و می‌تواند گزینه مناسبی برای افراد مختلف باشد. فرکننده مو پرو الشیم 3015ET دارای سیستم خاموشی خودکار است و پس از 60 ثانیه خاموش می‌شود. محصول مورد نظر فاقد نرم کننده یونی است و همچنین سیستم توربو نیز ندارد. فرکننده مو پرو الشیم 3015ET در کشور چین تولید شده است و طرفداران بسیار زیادی دارد. می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های بزرگ و معتبر این محصول عالی را تهیه نمایید.

بیشتر بخوانید:   بهترین خط چشم های سنگی

فرکننده مو بای بابلیس نانو مدل ST2278

اگر به دنبال محصولی هستید که دارای قابلیت تنظیم دما باشد، این نمونه از بهترین دستگاه های فر کننده مو و برای شما بسیار ایده آل است چراکه می‌تواند دما را در 12 درجه مختلف تنظیم نماید. این امر استفاده از فرکننده مو را برای شما راحت‌تر خواهد کرد. این وسیله دارای صفحه نمایش ال سی دی است و به علاوه پایه نگهدارنده نیز دارد. فرکننده بای بابلیس یکی از بهترین نمونه‌های موجود در بازار است و به همین خاطر بسیار محبوب و پرطرفدار می‌باشد. این فرکننده دارای سیستم خاموش کننده خودکار است و اگر 72 دقیقه روشن بماند، خود به خود خاموش می‌شود.

فرکننده مو جیمی مدل GM 409

این محصول نیز دارای بدنه سرامیکی است و به علاوه می‌تواند دما را تا 200 درجه افزایش دهد. همچنین اگر وسیله مورد نظر به مدت 30 دقیقه روشن بماند، خود به خود خاموش می‌شود. لازم به ذکر است که فرکننده مو جیمی فاقد نرم کننده یونی و سیستم توربو است، اما نمایشگر ال ای دی دارد و همچنین از پایه نیز برخوردار است. به کمک این محصول می‌توانید میزن دما را در 6 درجه مختلف تنظیم کنید. همچنین جالب است بدانید که فرکننده مو جیمی دارای استاندارد اروپاست. با کمک این محصول می‌توانید در عین حفظ سلامت موها به خوبی به آن‌ها حالت بدهید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *