بهترین دستگاه های فر کننده مو

دستگاه فر کننده مو جز محبوب ترین وسایل نزد خانم ها هستند ؛ چنان چه مایل هستید بهترین دستگاه های فر کننده مو را برای حالت دادن موهای خود تهیه کنید ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید زیرا امروز قرار است شما را با انواع بهترین دستگاه های فر کننده مو آشنا کنیم و سپس بهترین برند ها و مدل های موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.

  • فر کننده مخروطی : فر کننده مو مخروطی یک ابزار فوق العاده برای ساخت موهای لوله‌ای و فرم دادن به آن‌ها است. این فر کننده با دارا بودن قطر های مختلف در بالاترین نقطه و پایین ترین نقطه به شما اجازه می‌دهد تا موهای خود را با قطر و شکل دلخواه خود فر کنید. هم چنین فر کننده مو مخروطی با تولید حرارت مناسب به شما اجازه می‌دهد تا به سادگی و با سرعت بالاتر موهای خود را فر کنید. موهای شما بعد از استفاده از این فر کننده به شکل s می شود.
  • فر کننده مو لوله ای: چنان چه مایل هستید موهای فر و یکدستی داشته باشید این نوع دستگاه می تواند انتخاب خوبی باشد.  لازم به ذکر است که این نوع فر کننده قطر ها مختلفی دارد و شما می توانید با توجه به سلیقه ی خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.  برای مثال قطر ۱.۵ مو هایی با فر ریز به شما می دهد و دستگاه ۲.۵ فر پرتری درست می کند و برای موهای کوتاه مناسب است اما دستگاه هایی با قطر ۳ و ۳.۵ برای ایجاد فر هایی درشت و مو های بلند تر مناسب است.
  • فر کننده مو برقی: فر کننده مو برقی یک دستگاه الکترونیکی است که برای شکل دادن به مو می تواند یک گزینه ی عالی باشد.  این دستگاه شامل یک موتور الکتریکی، چرخش‌دهنده، صفحات حرارتی و دسته‌بندی‌های مختلف است. فر کننده مو برقی در سال‌های اخیر به علت سادگی و راحتی استفاده  پرطرفدار شده است. هم چنین با توجه به تغییرات فصل‌ها و نوع مو، فر کننده مو برقی با قابلیت تغییر دما و سطح حرارت، مناسب بودجه دارد و شما به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.
بیشتر بخوانید:   بهترین ریمل‌ های عروس

فر کننده مو بابلیس مدل C20E

فر کننده مو بابلیس مدل C20E یک دستگاه حرفه‌ای با تکنولوژی نانو تورمالین است که باعث فر شدن موهای شما می شود لازم است بدانید که مخروط این دستگاه به کمک سرامیک تیتانیوم پوشیده شده است تا از آسیب زدن به مو جلوگیری کند. این فر کننده دارای ۱۰ سطح دمای قابل تنظیم است و باعث ایجاد لوله‌های طبیعی و زیبای مو شما خواهد شد.

بهترین دستگاه های فر کننده مو

هم چنین، این دستگاه با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه، به راحتی به هر زاویه‌ای برای فر کردن مو قابل تنظیم است. ویژگی مثبتی که این دستگاه دارد این است که سیستم خاموشی خودکار دارد و این گونه طول عمر دستگاه بالا تر می رود.

فر کننده مو بابلیس مدل C338 E

فر کننده مو بابلیس مدل C338 e یک دستگاه عالی و  یکی از بهترین دستگاه های فر کننده مو با توان ۲۲۰۰ وات است که با سرعت بالا و قدرت بالای هوای خروجی موهای شما را در کم ترین زمان ممکن خشک و حالت داده می‌ شود. این فر کننده دارای ۳ سرعت و ۳ حرارت قابل تنظیم است. البته باید اضافه کنیم که این فر کننده لمسی است و تا ۱۰ درجه قابلیت تنظیم حرارت دارد.

علاوه بر این دارای دکمه Cool Shot جهت ثابت کردن حالت مو در نهایت است. سبد خروجی قابل جدا شدن نیز از ویژگی‌های این فر کننده است و بعد از ۷۲ دقیقه قابلیت خاموشی خودکار دارد.

ست کامل حالت دهنده مو پرومکس مدل 4480

ست کامل حالت دهنده مو پرومکس مدل 4480 یکی از بهترین دستگاه های فر کننده مو و دارای یک دستگاه حالت دهنده مو با قابلیت تنظیم دما و سرعت باد است و دارای ۴ سری مختلف است که شما بتوانید موهای خود را به صورت های مختلف حالت دهید. یک عدد فرشته برای حالت دادن به مو در قسمت ریشه، یک عدد سری بزرگ برای حالت دادن به مو در قسمت انتهایی، یک سری کوچک برای حالت دادن به مو در قسمت های کوچک، یک سری پشمالو برای حالت دادن به مو ، یک سری صاف کننده برای صاف کردن و آرام کردن مو و یک عدد فانکشن آبگیر برای خشک کردن و آب گیری اضافی از مو است.

بیشتر بخوانید:   بهترین عطرهای لانکوم

بهترین دستگاه های فر کننده مو

فر کننده مو رمینگتون CI96W1

فر کننده مو رمینگتون C196W1 یکی از بهترین دستگاه های فر کننده مو که در بازار موجود است. این دستگاه برای سبک‌ سازی و حالت دادن به موهای شما طراحی شده است. این فر کننده مجهز به تکنولوژی یونیک و نانو سیلور است که باعث جلوگیری از خشک شدن موها و حفظ رطوبت آن‌ها می‌شود. هم چنین دارای ۳ تنظیمات حرارتی و سرعت باد است که به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی سبک مورد نظر خود را ایجاد کنید.

طول کابل این فر کننده ۲.۵ متر است و شما به راحتی می توانید از آن برای منزل و سالن استفاده کنید. حداکثر دمای این دستگاه ۲۲۰ درجه سانتی گراد است. فر کننده سیستم خاموشی خودکار دارد و بعد از ۶۰ دقیقه خاموش می شود.

فر کننده مو بابلیس مدل BAB 2269 TTE

فر کننده مو بابلیس مدل Bab 2269 TTE یکی از محبوب ترین و بهترین دستگاه های فر کننده مو برای سالن داران است. این فر کننده مو دارای صفحات سرامیکی با تکنولوژی نانو سرعت قابل تنظیم، دمای قابل تعدیل و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه است. هم چنین این دستگاه با دارا بودن فناوری ioniceramic به طور موثر از الکترواستاتیک جلوگیری کرده و موهای شما را نرم و لطیف می‌ کند.این دستگاه دارای سیستم خاموشی خودکار است و قابلیت تنظیم دمای دستی دارد و در ۵ دما قابل تنظیم است.

فر کننده مو رمینگتون CI 5319

این دستگاه یکی از بهترین دستگاه های فر کننده مو که در بازار موجود است و با تکنولوژی آیونیک موهای شما را در حالت سلامت و بدون خشک شدن فر می‌ کند و دارای صفحات کربن سخت با پوشش نانوسیلور است که به شما اجازه می‌ دهد تا به راحتی و با دقت بالا موهای خود را فر کنید. این دستگاه دارای ۳ تنظیمات حرارتی است که به شما اجازه می‌ دهد تا در صورت نیاز حرارت را بیش تر و یا کم تر کنید.راستی اگر میخواهید با بهترین اسپری های حالت دهنده مو  نیز آشنا شوید ما در مقاله مورد نظر اطلاعات خوبی را برایتان فراهم کرده ایم.

بیشتر بخوانید:   بهترین رنگ مو ها بر اساس رنگ و تناژ پوست

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *