بهترین دستگاه های میکرونیدلینگ خانگی

اگر به دنبال بهترین دستگاه های میکرونیدلینگ خانگی برای صورت هستید به هیچ عنوان این مقاله را از دست ندهید زیرا ما امروز قرار است که بهترین دستگاه ها را به شما معرفی کنیم و شما با توجه به نیاز خود یکی از آن ها تهیه کنید. یکی از بهترین  دستگاه ها ،دستگاه میکرونیدلینگ مدل ULTIME N2   دکتر پن است که می تواند به راحتی جای جوش، زخم و هم چنین ترک های پوستی را از بین ببرد و لکه های پوستی را نیز درمان کند.

دستگاه میکرونیدلینگ درماپن مدل کارتریج ۱۲ سوزنه

این دستگاه نیز یکی از بهترین دستگاه های میکرونیدلینگ خانگی موجود در بازار است که برای انواع پوست مناسب است.  لازم به ذکر است که سری این قایل شست و شو است و شما به راحتی می توانید آن را جایگزین کنید.  همان گونه که از نام این دستگاه مشخص است این دستگاه ۱۲ سوزن دارد و این گونه شما می توانید برای صورت و موی سر نیز از آن استفاده کنید البته باید به این نکته اشاره کنیم که این محصول یک مصرف است و باید برای کار کردن لا آن آموزش های لازم را ببینید.

دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن مدل  ULTIMA- A6

در این بخش دستگاهی را به شما معرفی می کنیم که قابلیت شارژ دارد و شما به راحتی می توانید آن را به برق وصل کنید و بار دیگر از آن استفاده کنید و یکی از بهترین دستگاه های میکرونیدلینگ خانگی ست .  این دستگاه دو سری دارد و سرعت آن نیز به ۵ سرعت مختلف قابل تنظیم است . باید خدمتتان عرض کنیم که این سوزن ها از ۲۵/ میلی متر تا ۵/۲ میلی متر قابل نفوذ است و این گونه می تواند به خوبی روی پوست شما اثر بگذارد و موجب کلاژن سازی در پوست شود و پوست شما را صاف و یک دست کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین کرم پودر های پوست خشک

بهترین دستگاه های میکرونیدلینگ خانگی

دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن مدل AIW

این دستگاه بی نظیر نیز قابلیت شارژ مجدد دارد و با یک آداپتور، کابل و دو کارتریچ به مشتری ها داده می شود ؛ این دستگاه دارای کاور و ظرف نگه داری است و تنها یک سری دارد. اگر مایل هستید ترک های ناشی از چاقی و لاغری، حاملگی و یا استرچ مارک را درمان کنید ما این دستگاه را به شما پیشنهاد می کنیم . علاوه بر این ها این دستگاه می تواند جای سوختگی های شدید ،زخم و بخیه ی بعد از عمل را از بین ببرد و هم چنین به جذب ویتامین را بیش تر می کند.

دستگاه میکرونیدلینگ ۴۲ سوزنه بسته ۷ عددی

این دستگاه نیز یکی از یکی از بهترین دستگاه های میکرونیدلینگ خانگی است که تمام تجهیزات مورد نیاز را به همراه خود دارد و دیگر لازم نیست برای خرید آن ها هزینه ای جداگانه بپردازید.  از دیگر ویژگی های این دستگاه  می توانیم به درپوش محافظ و قابلیت های بیشمار ابزار اشاره کنیم.  علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که این دستگاه ضد آلرژی است و شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی از آن استفاده کنید.

دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن مدل X5

برخی دستگاه ها آن ها با برق صنعتی کار می کنند و این مسئله کمی شرایط را پیچیده می کند اما خب این دستگاه با برق خانگی کار می کند و یک سری نیز دارد. این دستگاه نیز طراحی ارگونومیکی دارد.  فرقی نمی کند که شما چه نوع پوستی داشته باشید سما با خیال راحت می توانید برای هر نوع پوستی مثل خشک و مرطوب از این دستگاه استفاده کنید .

بیشتر بخوانید:   بهترین ریمل های هندی

دستگاه میکرونیدلینگ مدل ۴ سوزنه

این دستگاه ۴ سوزنه دارای بسته های ۱۰ عددی است و باید به این نکته اشاره کنیم که این دستگاه اقلام همراه ندارد و در کنار ویژگی هایی مثل درپوش محافظ ضد آلرژی است و هر فردی می تواند از این دستگاه استفاده کند.

دستگاه میکرونیدلینگ مدل ۳

این دستگاه نیز اقلام همراهی ندارد  اما دیگر امکاناتی مثل درپوش محافظ  دارد و ضد آلرژی است و این مسئله محبوبیت دستگاه را بیش تر می کند.  تعداد سری های این دستگاه نیز ۳ عدد است و شما می توانید بدون نگرانی از این دستگاه استفاده کنید.

بهترین دستگاه های میکرونیدلینگ خانگی

دستگاه میکرونیدلینگ ۴۲ سوزنه

این دستگاه نیز به خاطر امکانات زیادی که دارد جز یکی از بهترین دستگاه های میکرونیدلینگ خانگی شناخته شده است؛ این دستگاه ۴۲ سوزنه بسته های ۸ عددی دارد و اقلامی هم چون درپوش را به همراه دارد‌. شایان به ذکر است که درپوش محافظ می تواند نقش خیلی پر رنگی را در بالا بردن کیفیت کار داشته باشد.

دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن مدل A6

باتری این دستگاه قابل شارژ است و شما می توانید بعد از هر بار استفاده آن را شارژ کنید تا مثل روز اول کار کند؛ این دستگاه نیز طراحی ارگونومیک دارد که قابلیت این ابزار به حساب می آید.  البته باید اضافه کنیم که این دستگاه یک کیف نگهداری دارد و از دیگر امکانات آن می توانیم به استند شارژ آن اشاره کنیم.

دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن مدل ۲۰۲۰

این دستگاه با طراحی ارگونومیک نیز دو سری دارد و لوازم اصلاح آن قابلیت شست و شو دارد و یکی از بهترین دستگاه های میکرونیدلینگ خانگی ست . این دستگاه برای انواع پوست خشک و چرب نیز مناسب است و دو سری دارد. سوزن های این دستگاه از ۲۵/ تا ۳ میلی متر وارد پوست می شود و غلطک آن به شکل اتوماتیک از سرعت ۸۰۰۰ تا ۱۸۰۰۰ دور در دقیقه است . این دستگاه موجب لیفت پوست،  جوان سازی و از بین بردن جای زخم و جوش و لکه ها می شود و می تواند اسکار جراحی را از بین ببرد . شما می توانید از این دستگاه برای منزل و سالن های زیبایی نیز استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین ریمل های آلمانی

دستگاه میکرونیدلینگ مای ام مدل Ultima N2 – c

این دستگاه ۳۶ سوزن دارد و این سوزن ها قابلیت تنظیم از ۲۵/ تا ۲/۵ میلی متر در پوست را دارند و یکی از بهترین دستگاه های میکرونیدلینگ خانگی ست . این دستگاه می تواند ترک های پوستی،  استرچ مارک،  سوختگی های شدید و زخم های بعد از عمل را از بین ببرد.  علاوه بر این ها این دستگاه می تواند مواد پی آر پی و مزوتراپی را منتقل کند و ویتامین ها را جذب کند . اگر مایل هستید منافذ باز پوست خود را ترمیم کنید و یا این که خط اخم و چین و چروک های پوست را از بین ببرید.

چنانچه تمایل دارید تا با بهترین شامپوها برای موی کاشت شده آشنا شوید ما در مقاله مورد نظر اطلاعات خوبی را برایتان گرد آوری کرده ایم.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *