بهترین دندان پزشک های تهران

یکی از مهمترین بخش های پزشکی که بیماران نسبت به آن حساسیت زیادی دارند دندانپزشکی می باشد که می تواند هم در سلامت دهان و دندان و لثه ها و هم در زیبایی و چهره تاثیر بسزایی داشته باشد. از این رو افراد برای دریافت خدمات دندانپزشکی خود سعی می کنند بهترین دندان پزشک های تهران را پیدا و انتخاب کنند تا بتوانند مشکلات خود را به بهترین روش ممکن حل کنند.

بهترین دندانپزشک باید علاوه بر دارا بودن تخصص و مهارت کافی و استفاده از روش های به روز دنیا در حیطه کاری خود از اخلاقی درست برخوردار باشد تا بتواند رضایت مشتریان خود را جلب کند. ما در این مقاله به معرفی برخی از بهترین دندانپزشک های شهر تهران می پردازیم.اگر شما هم به دنبال یک دندانپزشک عالی میگردید تا انتهای این مقاله با ما در کی برتره همراه باشید تا با برخی از بهترین دندانپزشک های شهر تهران آشنا شوید.

دکتر علیرضا افراشی
1

دکتر علیرضا افراشی

دکتر علیرضا افراشی دارنده فلوشیب زیبایی و ایمپلنت از دانشگاه تهران و icoi  آمریکا و فارغ التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی میباشد. ایشان در فاصله های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ در شهر مونیخ واقع در آلمان مشغول به فعالیت بودند و پس از آن در تهران مشغول خدمت رسانی به مراجعین خود هستند کلینیک دندانپزشکی دکتر علیرضا افراشی همواره در تلاش است تا با فراهم کردن امکانات جدید و به روز دنیا در کنار استفاده از دانش روز دنیا سطح کیفی خدمات خود را بالاتر ببرد و رضایت بیشتری مخاطبین خود جذب کند شاید به همین دلیل باشد که ایشان توانسته است لقب بهترین دندانپزشک زیبایی در تهران برای خود کند.

ساعات کاری : روزهای زوج از ساعت ۱۲ ظهر الی ۱۹ عصر و روزهای فرد از ساعت ۹ صبح الی ۱۴ ظهر

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه کاشت ناخن در تهرانپارس
دکتر مهدی کریمی
2

دکتر مهدی کریمی

دکتر مهدی کریمی جراح دندانپزشک دارای شماره نظام پزشکی ۱۲۷۹۳۸ در سال ۱۳۸۹ فارغ التحصیل شدند و پس از آن جهت فراگیری تکنیک های روز دندانپزشکی دنیا در دوره های زیبایی و ایمپلنت دندانی بسیاری شرکت کردند. دکتر کریمی در حال حاضر دارای مدرک فلوشیپ زیبایی از دانشگاه جنوا ایتالیا میباشند. انشان در حال حاضر در حال گذراندن دوره فلوشیپ لیزر دندانپزشکی در دانشگاه آخن آلمان هستند. برخی از خدمات ارائه شده توسط دکتر کریمی عبارتند از : طراحی لبخند لمینت های سرامیکی و کامپوزیتی و ایمپلنت دندان با روکش تمام سرامیک.

دکتر رامین جعفر زاده
3

دکتر رامین جعفر زاده

این دندان پزشک ماهر در زمینه جراحی های پیشرفته ایمپلنت و جراحی های پیشرفته دندان و لثه جز برترین های ایران محسوب می شود و دارای مدرک فلوشیپ از فرانسه و سالها سابقه درنده فعالیت های دندانپزشکی می باشد و همیشه نظر کاربران نسبت به دکتر بسیار عالی بوده است و یکی از بهترین دندان پزشک های تهران است. از جمله فعالیت‌های تخصصی ایشان درمان ناهنجاری های فجر و درد مفصل و درمان ارتودنسی ثابت و متحرک و اصلاح دیده شدن بیش از حد لثه ها و اصلاح طرح لبخند با الکتروسرجری بوتاکس می باشد.

دکتر مسعود داوودیان
4

دکتر مسعود داوودیان

یکی از بهترین دندان پزشک های تهران بخصوص در زمینه جراحی های زیبایی و ارتودنسی می باشند دکتر مسعود داودیان پس از دوره سه ساله رزیدنتی و دریافت برد تخصصی ارتودنسی با عنوان ارتودنتیست مشغول فعالیت درمانی در شهر تهران شدند همچنین دکتر مسعود داودیان متخصص ارتودنسی در سال ۱۳۸۵ به عضویت بنیاد ملی نخبگان به دعوت از معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور در آمدند.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه رنگ مو در زعفرانیه
دکتر عبدالرضا جلیلیان
5

دکتر عبدالرضا جمیلیان

دکتر عبدالرضا جمیلیان قطعا جز بهترین های زیبای دندان در تمام ایران محسوب می‌شوند این متخصص وقت شناسی و محترم و با اخلاق همچنین در سال ۱۳۸۹ موفق به گرفتن فلوشیپ تخصصی جراحی های ارتوگناتیک و سندروم های فجر و صورت از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شدند و قیمت های این دندانپزشکی کاملاً معقول و همینطور از دستگاهها و تجهیزات بسیار عالی استفاده شده است.

دکتر محمد میر شکار
6

دکتر محمد میر شکار

برخی از کاربران دکتر میرشکار را به عنوان از بهترین دندانپزشک های تهران و ایران معرفی کرده اند. جدای امتیاز کامل که از بین ۴۰ مراجعه کننده توسط ایشان کسب شده است ایشان به طور کاملاً تخصصی در زمینه ایمپلنت و جراحی های مربوط به فک و ریشه دندان مشغول به کار هستند ایشان در پیشرفته ترین مراکز دندانپزشکی آمریکا تجربه کار دارند و در ایران نیز کارهای دندانپزشکی را با بهترین تجهیزات برای تان انجام میدهند.

بیشتر بخوانید:   بهترین پانسیون گربه تهران
دکتر میثم آریام
7

دکتر میثم آریام

هزینه عمل های ایشان نیز کمی از حد متوسط بالاتر است ولی مطمئن باشید این فلوشیپ و فوق تخصص ایمپلنت دندان نیز اگر بهترین نباشد جزو حرفه ای ترین ها در تهران محسوب می شود. دکتر آریان جز متخصصان ای است که بالاترین میزان رضایت کاربران را کسب کرده است مطب ایشان نیز کاملاً مجهز می باشد و انجام سخت ترین و پیچیده ترین ایمپلنت ها در مجهزترین کلینیک تخصصی ایمپلنت انجام میشود.

دکتر درویش پور
8

دکتر درویش پور

دکتر هادی درویش پور دارای درجه دکتری تخصصی در رشته ارتودنسی و ناهنجاریهای فک و صورت میباشد و یکی از بهترین دندان پزشک های تهران است . او در بالاترین آزمون تخصصی ارتودنسی ایران که توسط وزارت بهداشت برگزار می گردد رتبه اول بورد تخصصی را کسب کرده است. و مورد تقدیر توسط وزیر بهداشت و رئیس سازمان نظام پزشکی ایران قرار گرفته است و ایشان در بین کاربران خود از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است

دکتر فرشید اختری
9

دکتر فرشید اختری

این پزشک نسبتاً جوان اما حاذق از نظر علمی درسته متخصصان ذکر شده در بالا نیست ولی از نظر نظرات مثبت کاربران نظم و تعهد و اخلاق حرفه ای یکی از بهترین ها در تمام شهر تهران می باشد قیمت ها در کلینیک ایشان کاملا منصفانه و نوبت دهی به سرعت انجام می شود ایشان به طور تخصصی در زمینه این پلنت دندان فعالیت دارند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *