بهترین دکتر جراحی بینی در امیر آباد

بهترین دکترجراحی بینی در امیر آباد منطقه 6 تهران دکتری است که با داشتن تخصص بالا، بهترین بازدهی را برای مراجعه کنندگان خود ارائه دهد همچنین تخصص گوش و حلق و بینی داشته باشد. اگر شما نیز جزو کسانی هستید که به دنبال بهترین دکتر جراحی بینی در امیر آباد میگردید و نمیدانید بهترین دکتر در منطقه 6 تهران کیست در این مقاله از کی برتره با ما همراه باشید تا شمارا راهنمایی کنیم. ما در این سایت سعی کردیم معتبر ترین متخصص گوش و حلق و بینی امیر آباد منطقه 6 تهران را به شما عزیزان معرفی کنیم.

دکتر افشین فتحی
1

دکتر افشین فتحی

دکتر افشین فتحی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و  بهترین دکتر جراحی بینی در امیر آباد هستند.
دکتر فتحی خدماتی مثل مشاوره عمل های زیبایی، جراحی زیبایی بینی، ترمیمی جراحی، انحراف و شکستگی بینی، جراحی بینی گوشتی و استخوانی را در مرکز خود ارائه می دهند. انجام عمل بینی گوشتی، پره های بینی بلند، پهن، ضخیم و… از تخصص کار دکتر افشین فتحی می باشد.

 

آدرس:
سعادت آباد – میدان کاج – سرو شرقی – خیابان علامه شمالی – پلاک 87 – طبقه 4

دکتر مصطفی رضوانی
2

دکتر مصطفی رضوانی

دکتر رضوانی یکی ار بهترین دکتر جراحی بینی در امیر آباد هستند. بیش از ۱۰ سال سابقه عمل زیبایی بسیار عالی را داشته اند. دکتر مصطفی رضوانی برای مراجعه کنندگان خود با حوصله وقت میگذارند و مشاوره قبل جراحی بینی را با توضیحات کامل و دقیق ارائه می دهند. شما می توانید در روز های شنبه و سه شنبه از ساعت 15:00 الى 19:00به مطب دکتر مصطفی رضوانی مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین کلینیک تزریق ژل لب در ظفر

 

آدرس:

کارگر شمالی امیرآباد بالاتر از پمپ بنزین – کوچه خسروی – پلاک 81 طبقه اول

دکتر یوسف یعقوبلو
3

دکتر یوسف یعقوبلو

دکتر یوسف یعقوبلو جراح و متخصص گوش حلق بینی و صورت هستند که یکی از بهترین متخصصان در رشته خود با چندین سال سابقه درخشان هستند که رضایت مراجعه کنندگان خود را به خود جلب می کنند. دکتر یعقوبلو مشاوره عمل های زیبایی و جراحی زیبایی بینی را انجام می دهند. همچنین جراحی انحراف و شکستگی بینی، جراحی بینی گوشتی و استخوانی نیز از تخصص دکتر یعقوبلو است.

 

آدرس:

تهران سعادت آباد پایین تر از میدان کاج خیابان ۱۱ ،شرقی، پلاک ۳ واحد ۱۰۳

کلینیک زیبایی و جراحی ریحان
4

کلینیک زیبایی و جراحی ریحان

یکی از مجرب ترین کادر پزشکان متخصص در منطقه امیراباد کلینیک زیبایی و جراحی ریحان است. این کلینیک دارای دستگاه ها و روش های به روز اماده ارائه خدمات برای شما عزیزلان است. در این کلینیک خدمات زیبایی همچون جراحی بینی، تزریق فیلر روسی لب ،چشم ،گونه ،خط لبخند ، خط غم، چانه، مدل سازی صورت و کانتورینگ و… انجام می دهند. شما عزیزان می توانید در روز های شنبه تا پنج شنبه ساعت ۹ تا ۱۹به کلینیک مراجعه کنید.

 

آدرس:
هروی خیابان افشاری_کوچه رحمانیان غربی، پلاک ۶ ساختمان ریحان ، واحد ۲۴ ط ۴

دکتر مهدی صابری
5

دکتر مهدی صابری

دکتر مهدی صابری یکی از  متخصصان جراحی زیبایی بینی، فک و صورت هستند که فارغ التحصیل از دانشگاه اصفهان می باشند. از  سوابق دکتر صابری مدیر گروه بخش جراحی دهان فک و صورت دانشگاه علوم پزشکی ایلام با ۱۰ سال تجربه کاری در زمینه جراحی بینی و زیبایی صورت همچنین سابقه تعداد بسیار زیاد جراحی بینی و اصلاح ناهنجاری فک در طی ده سال فعالیت داشته اند. شما عزیزان می توانید در روزهای فرد ساعت ۱۶ تا ۱۹:۳۰ به مطب مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن زیبایی ولنجک

 

آدرس:
سعادت آباد ، میدان کاج ، اول سرو شرقی، پلاک ۷۸ ، ساختمان سعادت ، ورودی شرقی، واحد ۱۵ ، طبقه دوم

دکتر مهدی پاشاخانلو
6

دکتر مهدی پاشاخانلو

دکتر پاشاخانلو متخصص جراحی گوش و جراحی بینی هستند. یکی از بهترین متخصصان گوش و حلق و بینی در امیر آباد در زمینه جراحی بینی انحرافی، گوشتی ، استخوانی و… هستند. دکتر پاشاخانلو با جراحی زیبایی در امیر آباد در سریع ترین زمان و مطمئن و قانونی در مطب خود بهترین خدمات را ارائه می دهند.

 

آدرس:
امیر آباد شمالی ، بالاتر از جلال آل احمد ، نبش خیابان پنجم ، پلاک 38 ، طبقه دوم ، واحد 1

کلینیک جراحی زیبایی غزال
7

کلینیک جراحی زیبایی غزال

گروه جراحی زیبایی غزال از دکترای جراح پلاستیک و متخصص گوشو حلق و بینی تشکیل شده اند. در این گروه بیش از 100 عمل بینی در ماه انجام می شود. عمل بینی های گوشتی و استخوانی با بهترین فرم در این کلینیک زیر نظر متخصصان مجرب انجام می شود. جراحی زیبایی غزال با حضور بهترین جراحان ایران و اروپا گوش و حلق و بینی و جراحی پلاستیک زیبایی و ترمیمی اماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند.

 

آدرس:
سهروردی شمالی هویزه شرقی نبش لیلا پلاک 54

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *