بهترین دکتر جراحی بینی در فرشته

در این مقاله از کی برتره به معرفی بهترین دکتر جراحی بینی در فرشته می پردازیم. یکی از جراحی هایی که می تواند تاثیر شگرف بر چهره افراد بگذارد، جراحی بینی می باشد.

این امر نشان دهنده اهمیت بالای جراحی بینی بوده وفرد باید قبل از اینکار اطلاعات کافی را در رابطه با پزشک متخصص و مراقبت های قبل و بعد از جراحی بداند. هر فردی که قصد انجام جراحی بینی را دارد در ابتدا به دنبال بهترین دکتر جراح در تهران می گردد، زیرا که تجربه پزشک در نتیجه نهایی عمل تاثیر بسزایی دارد. مهمترین نکته در انتخاب جراح بینی سابقه بالا و تجربه کاری می باشد، و بهتر است جراح خود را به گونه ای انتخاب کنید که دارای اخلاقی دلسوزانه باشد. یکی از مناطق تهران که دارای جراحان بینی ماهر و توانا است، محله فرشته می باشد.

فوق تخصص جراحی پلاستیک وبینی دکتر افشین فتحی
1

فوق تخصص جراحی پلاستیک وبینی دکتر افشین فتحی

دکتر فتحی علاوه بر مشاوره های عمل بینی قبل ازجراحی و همچنین ترمیم شکستگی های ایجاد شده در بینی به صورت حرفه ای و بسیار زیبا جراحی بینی را انجام می دهند. دکتر افشین فتحی جراحی بینی شما را با توجه به تناسب چهره شما انجام خواهند داد تا رضایت صد درصدی بیماران را کسب کنند.

 

آدرس مطب: فرشته – سعادت آباد- میدان کاج – سرو شرقی – خیابان علامه شمالی – پلاک 87 – طبقه 4

دکترمتخصص رضا جودی
2

دکترمتخصص رضا جودی

جناب آقای دکتر رضا جودی که متخصص زیبایی صورت و جراحی بینی می باشد، عضو انجمن زیبایی آمریکا بوده و دارای بیش از ۱۰ مقاله در زمینه های روش های جدید جراحی فک و صورت می باشند و در دانشگاه Hacettepe ترکیه همکاری دارند.

بیشتر بخوانید:   بهترین کلینیک تزریق بوتاکس در تجریش

 

آدرس : محله فرشته – محله زعفرانیه، ولی‌ الله فلاحی – تهران – زعفرانیه – سه راه آصف (ابتدای خیابان سیمین) برج امین

دکتر حسام جهاندیده
3

دکتر حسام جهاندیده

دکتر حسام جهاندیده متخصص گوش و حلق بینی و جراح بینی می باشد. دکتر جهاندیده با بهترین و امروزی ترین روش های جراحی با توجه به تناسب چهره فرد مراجعه کننده، بینی او را جراحی کرده به طوری که بعد از عمل همچنان بینی در حالت طبیعی قرار داشته باشد.

 

آدرس : فرشته – خیابان شريعتي، بين ظفر و ميرداماد، كوچه مينا، پلاک ١١، واحد٧ آدرس محل کار دوم: خیابان شریعتی-بین میرداماد و ظفر-خیابان مینا

زمان پاسخگویی تلفنی مطب: یکشنبه از ساعت 13:00 تا 17:00 عصر

متخصص گوش و حلق وبینی و جراحی بینی نگین خسروی
4

متخصص گوش و حلق وبینی و جراحی بینی نگین خسروی

دکترمتخصص نگین خسروی جز بهترین دکتر جراحی بینی در فرشته می باشند که با توجه به چهره فرد و مقایسه تخمینی انواع شکل های بینی بر روی صورت آن، بهترین گزینه را برای فرد انتخاب و جراحی دقیق و حساب شده ای برای او انجام می دهد.

 

آدرس مطب: تهران – فرشته، محله دزاشیب – حکمت (حکمت)، دزاشیب – تجریش میدان قدس خیابان باهنر خ دزاشیب کوچه عابدی تهرانی پلاک یک واحد دو

متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی دکترمهدی محمدی
5

متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی دکترمهدی محمدی

دکتر متخصص مهدی محمدی، جراح بینی در در تهران می باشند که دارای مهارت و امتیازات بالای پزشکی هستند. با توجه به مشاوره های قبل از جراحی این پزشک محترم و فهیم، بهترین حالت وراهکار را پیش روی فرد قرار داده و سعی در بهترین حالت و زیباتر شدن فرد خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی در خیابان فرشته

 

آدرس مطب: تهران- محله فرشته- ونک، حقانی، نرسیده به جهان کودک، ساختمان پزشکان ۳۸، طبقه ۲، واحد۲۰۱

دکتر متخصص جراحی بینی سام تویسرکانی
6

دکتر متخصص جراحی بینی سام تویسرکانی

جناب آقای دکترسام تویسرکانی متخصص جراح بینی می باشند. دکتر تویسرکانی با بهترین روش های جراحی با توجه به تناسب چهره فرد مراجعه کننده، بینی او را جراحی کرده به طوری که بعد از عمل همچنان بینی در حالت طبیعی خود قرار داشته باشد.

 

آدرس مطب: تهران – محله فرشته – خیابان شریعتی – بالاتر از مترو قیطریه – کوی نبوی – پلاک 2 – ساختمان پزشکان – طبقه 4 – واحد 14

دکتر جراح بینی علیرضا عالیان
7

دکتر جراح بینی علیرضا عالیان

جناب آقای جراح متخصص علیرضا عالیان جراح بینی می باشند که با توجه به چهره فرد و مقایسه انواع شکل های بینی بر روی صورت شخص مراجعه کننده، بهترین گزینه را برای فرد انتخاب و جراحی دقیق و حساب شده ای برای او انجام می دهد.

 

آدرس مطب: تهران – محله فرشته- خیابان ولیعصر – خیابان میرداماد (نرسیده به تقاطع میرداماد – جردن) – پلاک 410 – ساختمان پزشکان 410 میرداماد – واحد 14

( به ذکر است که زمان پاسخگویی تلفنی از ساعت۱۰ صبح تا ۲۰ شب هر روز به جز پنج شنبه وجمعه می باشد.)

دکتر جراح بینی علی محسنی
8

دکتر جراح بینی علی محسنی

دکتر محسنی با بهترین و امروزی ترین روش ها، جراحی بینی راانجام داده و باعث می شود فرد با هزینه ای مناسب بهترین و طبیعی ترین فرم بینی خود را داشته باشد. به گونه ای که هم به چهره او زیبا وهم تنفس او را دچار مشکل نکند.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن زیبایی در لواسان

 

آدرس مطب: محله فرشته – شریعتی، بالاتراز پل رومی، ساختمان پزشکان 1775، پلاک 1829

دکتر ارسطو اشتری
9

دکتر ارسطو اشتری ( جراح بینی و پلاستیک)

دکتر اشتری فارغ التحصیل دانشگاه تهران در زمینه ی پزشکی عمومی و فارغ التحصیل دانشگاه اصفهان در زمینه ی تخصص گوش و حلق و بینی هستند. ایشان جراح و متخصص گوش و حلق و بینی و جراح پلاستیک صورت و عضو انجمن جراحان اروپا می باشند. با بهترین وامروزی ترین متد ها جراحی بینی را انجام داده و سعی  کسب رضایت صد درصدی مراجعه کننده خود دارند.

 

آدرس مطب: محله فرشته – سعادت آباد ، جنب بيمارستان پارسيان ، ساختمان آرمانی ، طبقه 2 ، واحد 2

دکتر اسماعیل شیرزادگان
10

دکتر اسماعیل شیرزادگان

دکتر شیرزادگان هم اکنون به عنوان یکی از بهترین جراحان پلاستیک ایران در زمینه جراحی زیبایی و جراحی ترمیمی از جمله جراحی بینی به طبیعی ترین فرم خود می باشند. با توجه به مشاوره های قبل از جراحی این پزشک محترم و فهیم، بهترین راهکار را پیش روی فرد قرار داده و سعی در زیبایی فرد خواهند داشت.

 

آدرس مطب: محله فرشته- میدان ونک، ابتدای ولیعصر شمال ،کوچه صانعی پلاک 33 / واحد 41

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *