بهترین دکتر جراحی بینی در کامرانیه

امروز  در این مقاله از کی برتره به بررسی بهترین دکتر جراحی بینی در کامرانیه خواهیم پرداخت. در چند سال اخیر، با پیشرفت علم پزشکی، زیبا جویان بسیاری به منظور بر طرف کردن نواقص بینی خود اقدام به عمل های جراحی بینی کردند. روش های متعدی از جمله رینو پلاستی و تیپ پلاستی وجود دارد که می توانید طبق فرم بینی خود برای جراحی اقدام نمایید. روزانه بسیاری از زیبا جویان عمل بینی را انجام می دهند. اما قبل از آن مهم است که کدام دکتر و منطقه را برای انجام این جراحی انتخاب کنید.  درعمل جراحی بینی علاوه بر زیبایی، تنفس راحت و رفع ایرادات هم مهم است.

متخصصین گوش و حلق و بینی با تکیه بر علم و دانش به روز خود،  توانسته اند جراحی بینی را بسیار راحت و بدون هیچ درد و خون ریزی انجام  دهند. در منطقه کامرانیه واقع درتهران، مطب های زیبایی بسیاری توسط متخصصین مجرب دایر شده است که می توانید برای عمل بینی خود مشاوره بگیرید و بعد مراحل عمل را طی فرمایید.

دکتر شبنم شادابی-min
1

دکتر شبنم شادابی

متخصص گوش، حلق و بینی و همچنین فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت با 22 سال تجربه یکی از بهترین دکتر های جراح بینی در کامرانیه می باشند. دکتر شبنم شادابی علاوه بر جراحی بینی، جراحی عملکردی اندوسکوپی سینوس، جراحی های درمانی خرخر آپنه خواب را نیز انجام می دهند.

 

آدرس: تهران- دیباجی جنوبی- خیابان برادران جوزی-  ساختمان پزشکان کامرانیه- طبقه اول- واحد 4

دکتر مریم السادات نوروزی-min
2

دکتر مریم السادات نوروزی

متخصص گوش و حلق و بینی( اتولوژی و نورواتولوژی )هستند. دکتر مریم سادات نوروزی با 27 سال تجربه، بسته به فرم بینی شما چه غضروفی باشد و چه گوشتی فرم دلخواه شما را عمل خواهند کرد. بینی های گوشتی به دلیل ساختار و غضروف ضعیفی که دارند بهتر است توسط بهترین جراح بینی گوشتی و با تکنیک های اصولی انجام شود. برای اینکه بتوانید در این زمینه اطلاعات تکمیلی را داشته باشید با ما تماس حاصل فرمایید تا در زمان ویزیت با اطمینان خاطر برای عمل بینی گوشتی خود اقدام کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های میکروبیلدینگ در تجریش

 

آدرس: تهران– منطقه1- محله چیذر- بلوار اندرزگو- چهارراه کامرانیه (ظلع جنوب غربی )- پلاک 10- ساختمان افرا- طبقه سوم- واحد 9

دکتر محمد رضا الماسی-min
3

دکتر محمد رضا الماسی

دارای بورد تخصصی جراحی گوش، گلو، بینی، سرو گردن از دانشگاه تهران می باشند. دکتر محمد رضا الماسی با 31 سال تجربه کاری در زمینه جراحی تخصصی، یکی از برترین پزشکان در کامرانیه می باشند که با بهره گیری از جدید ترین نوع جراحی و با پیشرفته ترین تجهیزات، توانسته اند عملی آسان و بدون هیچگونه دردی را برای شما انجام دهند. برای مشاوره و نوبت ویزیت با شماره درج شده تماس بگیرید و همچنین از طریق نوبت دهی آنلاین شما می توانید برای گرفتن نوبت خود اقدام نمایید.

 

آدرس: چهارراه کامرانیه- ابتدای اندرزگو- تقاتع کامرانیه- جنب سوپر مارکت ژیوار- ساختمان افرا- پلاک10- طبقه دوم- واحد5

دکتر ملک مسعود ملک زاده
4

دکتر ملک مسعود ملک زاده

فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی و بهترین دکتر جراحی بینی در کامرانیه می باشند. دکتر مسعود ملک زاده با بیش از سال ها تجربه در زمینه عمل های زیبایی نظر بسیاری از زیبا جویان را به خود جلب کرده اند. مدل های بینی ترمیمی در سایت موجود است، به راحتی و با خیالی آسوده ترمیم بینی خود را به دکتر ملک زاده بسپارید.  شما می توانید از طریق، نوبدهی آنلاین وقت مشاوره رایگان دریافت کنید. قبل از هر چیز نظرات زیبا جویان را در سایت بخوانید تا با اطمینان خاطر برای عمل زیبایی خود اقدام نمایید.

 

آدرس: تهران- منطقه1- کامرانیه جنوبی- کوچه بیات- شماره 9

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های شینیون در نیاوران
دکتر حسین تبریزی-min
5

دکتر حسین تبریزی

جراح پلاستیک، تخصص در زمینه گوش و حلق و بینی، عمل پلک، تزریق چربی، ژل و بوتاکس و… را با بهترین تجهیزات روز دنیا انجام می دهند. دکتر حسین تبریزی طبق فرم صورت شما، فرم بینی دلخواه شما را عمل خواهند کرد و تخصص ویژه ای در فرم های هم طبیعی و هم نیمه فانتزی دارند. برای تعیین تایم مشاوره با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

 

آدرس: تهران – منطقه1 – محله دزاشیب –  خیابان لواسانی ( فرمانیه ) نبش کامرانیه شمالی – پلاک1 – طبقه اول-واحد8

دکتر جواد خلیلی پویا-min
6

دکتر جواد خلیلی پویا

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و متخصص جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، جراحی پلاستیک و زیبایی. همچنین کار تخصصی روی تزریق چربی و جوانسازی و لیفت با نخ و لیفت پیشرفته. دکتر جواد خلیلی پویا با بیش از سال ها تجربه در زمینه انواع جراحی های زیبایی بهترین نوع عمل زیبایی را برای شما زیبا جویان عزیزم انجام خواهند داد. جهت اطلاعات بیشتر و تعیین وقت مشاوره با شماره درج شده تماس حاصل کنید.

 

آدرس: تهران- خیابان نیاوران- بعد از چهارراه کامرانیه- برج نارون- طبقه3- واحد 316

دکتر احمد رضا کسائی-min
7

دکتر احمد رضا کسائی

جراح عمومی و متخصص پیکر تراشی با بیش از 20 سال تجربه موفق و همچنین 2000 عمل زیبایی بینی موفق در ایران را دارا می باشند. دکتر احمد رضا کسائی جزء یکی از برترین متخصصین حال حاضر می باشند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق نوبت دهی آنلاین، وقت مشاوره آنلاین را دریافت نمایید و با مشاهده نظرات زیبا جویان با اطمینان عمل زیبایی خود را انجان دهید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی در زعفرانیه

 

آدرس: بیمارستان فرمانیه

دکتر رزیتا جعفری-min
8

دکتر رزیتا جعفری

متخصص گوش و حلق و بینی با بهره گیری از جدید ترین روش های جراحی، دقیقا فرم دلخواه شما را که متناسب با فرم صورت شما هست را عمل خواهند کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ذیل تماس حاصل فرمایید.

 

آدرس: تهران- چهارراه فرمانیه- جنب باشگاه فرمانیه- ساختمان پزشکان 241- طبقه 4- واحد 14

دکتر شهرام حسنی-min
9

دکتر شهرام حسنی

متخصص گوش و حلق و بینی و دارای برد تخصصی گوش، حلق و بینی و بهترین دکتر جراحی بینی در کامرانیه هستند.دکتر شهرام حسنی جزء بهترین جراحان زیبایی بینی هستند که با بیش از سال ها تجربه در زمینه جراحی زیبایی موفق، رضایت زیبا جویان بسیاری را جلب کرده اند. شما می توانید از طریق نوبت دهی آنلاین وقت مشاوره خود را ثبت کنید.

 

آدرس: تهران- لواسانی(فرمانیه)- نرسیده به خیابان پاسداران- پلاک 222- ساختمان پزشکان فرمانیه- واحد 3

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *