بهترین رستوران های بروجرد

در طول سفر پیدا کردن رستوران های با کیفیت و بهداشتی همیشه قسمت سخت ماجرا است و معمولا افراد زمان زیادی را صرف پیدا کردن رستوران می کنند. چنان چه عازم بروجرد هستید و به دنبال بهترین رستوران های بروجرد می گردید چند دقیقه از وقت خود را در اختیار ما قرار دهید تا تعدادی از بهترین های سطح شهر را در این مقاله از کی برتره به شما معرفی کنیم.

رستوران هتل زاگرس
1

رستوران هتل زاگرس

اگر به دنبال جایی برای اقامت و سرو غذا می گردید بدون شک هتل رستوران زاگرس می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.  رستوران گرین این هتل یکی از بهترین رستوران های بروجرد است که در آن انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می شود. محیط این رستوران بسیار شیک و چشم‌ نواز است و قطعا حس و حال خوبی را در زمان میل غذا به شما القا می کند.  رستوران های این هتل در خود هتل قرار دارند و شما برای صرف غذا در این رستوران باید به آدرس بروجرد، انتهای خیابان تختی منطقه چغا یا همان تپه شهدا مراجعه کنید.

رستوران لهراسبی
2

رستوران لهراسبی

یکی از بهترین جاهایی که می توانید برای سرو غذا در شهر بروجرد انتخاب کنید رستوران لهراسبی است. تمامی غذاهای این رستوران از مواد اولیه ی با کیفیت تهیه می شوند و شما می توانید با خیال راحت غذای خود را میل کنید. پرسنل این رستوران بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد هستند و قطعا در لحظه ی اول نظرتان را به خود جلب می کنند.  برای میل غذا در این رستوران باید به آدرس بروجرد،  خیابان سید مصطفی روبروی بیمارستان شریعتی مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی در خرم آباد
رستوران و کبابی شفیع
3

رستوران و کبابی شفیع

رستوران و جوجه کبابی شفیع یکی از قدیمی ترین رستوران های بروجرد است و سالیان سال در لیست بهترین رستوران های بروجرد به حساب می آید.  شما در این رستوران می توانید انواع کباب را سفارش دهید و از مزه ی آن ها لذت ببرید. کباب های این رستوران به همراه نان داغ،  ماست موسیر و دوغ محلی سرو می شوند و مزه ی غذا را چندین برابر می کنند. دکوراسیون این رستوران کاملا سنتی است و قطعا یک خاطره ی فراموش نشدنی از شهر زیبای بروجرد را برای شما به ارمغان می آورد. برای رفتن به این رستوران باید به میدان کربلای شهر مراجعه کنید.

رستوران سفیر
4

رستوران سفیر

اگر هوس باقالی پلو با گوشت گردن یا ماهیچه کرده اید حتما یک سر به رستوران سفیر بروجرد بزنید. سر آشپز این رستوران یکی از کار کشته ترین و حرفه ای ترین سر آشپزهای بروجرد است که به بهترین شکل گوشت را با ادویه های مخصوص مزه دار می کند و یک غذای بهشتی روی میز شما می گذارد. مطمئن باشید که غذاهای این رستوران ارزش یک بار امتحان کردن را دارند. برای میل غذاهای لذیذ رستوران سفیر باید به چهار راه تختی _ ابتدای خیابان فرمانداری این شهر مراجعه کنید.

رستوران ژوان
5

رستوران ژوان

مطمئن باشید که در تمام رستوران های بروجرد می توانید کباب سفارش دهید. اگر مایل هستید یک غذای با کیفیت در یک رستوران لوکس و زیبا بخورید ما رستوران ژوان را به شما پیشنهاد می کنیم. باید خدمتتان عرض کنیم که قیمت غذاهای این رستوران کمی بالا است اما مطمئن باشید که قیمت غذاهای این رستوران در برابر کیفیت آن بسیار مناسب و به صرفه است. برای رفتن به این رستوران باید به خیابان تختی مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی در بروجرد
رستوران پدر سالار
6

رستوران پدر سالار

چنان چه به دنبال یک رستوران با غذا و سرویس دهی خوب هستید که قیمت های منصفانه ای داشته باشد رستوران پدر سالار را به شما پیشنهاد می کنیم. شما در این رستوران فقط می توانید غذاهای ایرانی سفارش دهید . برای رفتن به این رستوران و سرو غذا باید به آدرس میدان شهدا _ بلوار آیت الله کاشانی شمالی بروید.

فست فود ونوس
7

فست فود ونوس

قطعا نمی توان طرفداران غذاهای فست فود را نادیده گرفت پس اگر در میان سفر خود هوس برگر و پیتزا کردید یک سری به فست فودی ونوس بزنید. این فست فودی برگرهای معرکه ای دارد که حتما باید آن ها را امتحان کنید. این فست فودی نیز در خیابان تختی بروجرد است.

باغ رستوران برکه
8

باغ رستوران برکه

به جرات می توان گفت که باغ رستوران برکه یکی از محبوب ترین و بهترین رستوران های بروجرد است که می توانید ساعت های خوشی را در این رستوران بگذرانید.  شما می توانید از فضای سر سبز این رستوران لذت ببرید و در آن جا عکس های زیبایی از خود بگیرید و سپس برای سرو غذا نیز به داخل آلاچیق های رستوران بروید. این رستوران در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام سرویس دهی دارد . برای سرو غذا در این رستوران زیبا باید مقدار بیش تری رانندگی کنید و کمی از شهر دور شوید اما بعد از دیدن رستوران و سرو غذا قطعا با خود می گویید که ارزشش را داشت. این رستوران در منطقه گلدشت_ جاده ی نظامی و در خیابان ساحلی است .

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *