بهترین رستوران های غذای ترکیه ای

ما امروز این جا هستیم تا در این مقاله از کی برتره شما را با بهترین رستوران های غذای ترکیه ای آشنا کنیم.

یکی از بهترین رستوران های غذای ترکیه ای رستوران بورسا کباب است که یکی از شعبه های آن نیز در تهران است.  شما می توانید در منوی هیجان انگیز این رستوران انواع پیش غذای ترکی،  سالاد، کباب، نوشیدنی و هر چیزی که فکرش را می کنید را ببینید‌. چنان چه برای دورهمی های دوستانه و یا خانوادگی خود به دنبال یک رستوران خوب هستید ما رستوران بورسا کباب را به شما پیشنهاد می کنیم.

  • شماره تماس رستوران بورسا کباب: ۲۶۲۵۳۲۰۵
  • آدرس: پاسداران، مقداری پایین تر از چهار راه فرمانیه،  طبقه سوم برج آرتمیس
رستوران دونر گاردن
1

رستوران دونر گاردن

قطعا می دانید که دونر خوش مزه ترین و محبوب ترین غذای ترکیه است که خیلی مورد استقبال ایرانی ها قرار گرفته است که قطعا در اکثر رستوران های ترکیه ای می توانید آن را پیدا کنید اما بدون شک خوش طعم ترین دونر را می توانید در دونر گاردن تست کنید. راز طعم فوق العاده ی این دونر ها گوشت تازه ای است که در کارخانه ی دونر گاردن تهیه می شوند. البته باید به این نکته اشاره کنیم که این رستوران در تهران دو شعبه دارد.

  • آدرس شعبه ۱: سعادت آباد، کمی پایین تر از میدان شهرداری، شماره تماس این شعبه: ۲۲۳۶۷۲۶۰
  • آدرس شعبه ۲:پارک آب و آتش ، مجموعه ی جزیره، شماره تماس: ۸۸۱۹۴۷۲۴
رستوران کاساب
2

رستوران کاساب

این رستوران زنجیره ای دارای چند شعبه در شهر تهران است ؛ محیط تمام رستوران ها بسیار زیبا و شیک است . منوی تمام رستوران ها شامل انواع پیش غذای ترک، سالاد های ترکیه ای و غذا های گوناگون و مختلف ترکیه ای است اما علت محبوبیت این رستوران های چند زنجیره ای استیک های آن است . چنان چه طرفدار استیک هستید حتما به این رستوران بروید.

  • آدرس شعبه ۱ : خیابان فرشته، ساختمان ام اچ هاوس پلاک ۱۰۴
  • آدرس شعبه ۲ : تهران جریش، تقاطع خیابان فنا خسرو و دربند پلاک ۶۷
بیشتر بخوانید:   بهترین کافه های غرب تهران
رستوران آناتولیا
3

رستوران آناتولیا

رستوران آناتولیا یکی از بهترین رستوران های غذای ترکیه ای است ؛ شایان ذکر است که این رستوران یکی از قدیمی ترین رستوران های ترکیه ای است که چندین سال است با شعار غذای سالم، جامعه ی سالم کار می کند و همیشه بهترین و با کیفیت ترین غذا را به مشتری های خود عرضه می کند . این رستوران نیز دارای شعبه های متعددی است.

  • اتوبان ستاری، مرکز خرید کوروش با شماره تماس : ۴۴۹۷۱۶۰۳
  • آجودانیه، مجتمع تجاری عرش آجودانیه با شماره تماس: ۲۶۴۵۵۸۹۳
  • پاسداران، مرکز خرید پریس با شماره تماس : ۹۱۰۰۱۲۰۴
رستوران میت زون
4

رستوران میت زون

چنان چه مایل هستید خوش مزه ترین غذا های ترکیه ای را در یک محیط زیبا و لاکچری میل کنید ما رستوران میت زون را به شما پیشنهاد می کنیم.  این رستوران نه تنها غذا های بسیار لذیذی دارد بلکه یک محیط بسیار دلباز دارد که قطعا عاشق آن می شوید. ‌شما می توانید در صورت تمایل غذای خود را در تراس این رستوران میل کنید.

  • آدرس : زعفرانیه، مقدس اردبیلی پلاک ۲۵
رستوران بی کباب
5

رستوران بی کباب

یکی دیگر از بهترین رستوران های غذای ترکیه ای ، رستوران بی کباب است که در مجاورت دریاچه زیبای چیتگر قرار دارد.  این رستوران یک محیط روشن و بسیار آرام دارد و گلدان های زیبایی در آن می تواند حس فوق العاده ای را به شما منتقل کند.  شما در این رستوران می توانید لذیذ ترین پیش غذا ها، غذا های اصلی، کباب و غیره را سفارش دهید.

  • آدرس : بزرگراه همت، بزرگراه خرازی، ورودی کاشان جنوب، بلوار ۴۵ متری ارغوان،  میدان موج ، دریاچه چیتگر بلوک A2  سرزمین بام لند
بیشتر بخوانید:   آموزشگاه رنگ مو در اقدسیه
رستوران پیده سرا
6

رستوران پیده سرا

شایان به ذکر است که کافه رستوران پیده سرا دارای دو شعبه در تهران است؛ یکی از این شعبه ها در فودکورت مجتمعی زیبا در پارک آب و آتش است و دیگری در سعادت آباد است. اگر علاقه مند به پیده ( پیتزا ترکیه ای) هستید قطعا این کافه رستوران می تواند انتخاب عالی باشد البته باید به این نکته اشاره کنیم که در این رستوران انواع غذا ها و دسر های ترکیه ای نیز سرو می شود.

  • آدرس شعبه ۱ : سعادت آباد، کمی پایین تر از میدان شهرداری؛ شماره تماس: ۲۲۳۶۷۲۶
  • آدرس شعبه ۲ : پارک آب و آتش، فودکورت جزیره ؛ شماره تماس: ۸۸۱۹۴۷۲۴
رستوران ترکی اوا
7

رستوران ترکی اوا

خوشبختانه تعداد رستوران های خوب و با کیفیت واقع در تهران بالا است و شما به راحتی می توانید بهترین رستوران غذای ترکیه ای را پیدا کنید.  رستوران ترکی اوا نیز یکی از بهترین رستوران های تهران است که در آن می توانید بهترین باقلوا های استانبولی ،  انواع کوفته ، کباب و پیش غذا را سفارش دهید و از تست آن ها لذت ببرید ‌.

  • آدرس : سعادت آباد،  خیابان سرو غربی،  کنار بانک پاسارگاد پلاک ۴۸
رستوران لانیا
8

رستوران لانیا

لانیا یک رستوران فوق العاده شیک و معروف در ترکیه است که چندین شعبه دارد و یکی از شعبه های آن در استانبول است. این گونه شما می توانید مطمئن باشید که این رستوران تا چه حد عالی و بی نظیر است. جالب است بدانید که قدیمی ترین شعبه ی این رستوران در شهر تهران در خیابان عباس آباد است و شما با رفتن به این رستوران می توانید تصور کنید که در خود ترکیه هستید. منوی این رستوران شامل بورک، پیده، لاهماجان ، بیتی و غیره است .

بیشتر بخوانید:   بهترین بیمارستان خصوصی تهران برای زایمان

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *