بهترین رستوران های مشهد نزدیک حرم

ما دراین مقاله از کی برتره برخی از بهترین رستوران های مشهد نزدیک حرم را معرفی می کینم. مشهد یکی از بهترین شهر های زیارتی کشور است و دارای مکان های دیدنی بسیار گوناگونی نیز می باشد پس می توان گفت که همین امر نیز سبب شده است تا افراد زیادی تمایل داشته باشند تا به این شهر سفر کنند.

همچنین یکی از موضوعاتی که افراد در هنگام سفر به مشهد به آن توجه می کنند رستوران های این شهر است که در نزدیک حرم قرار دارد افرادی که مشهد سفر می کنند تمایل دارند برای صرف غذا به رستوران هایی بروند که در نزدیک حرم هستند زیرا این موضوع رفت و آمد آن ها را به حرم آسان می کند.

مجتمع گردشگری باباقدرت
1

مجتمع گردشگری باباقدرت

می توان گفت که این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های سنتی مشهد است که در نزدیک حرم قرار دارد. همچنین می توان گفت  که قدمت این رستوران نیز به زمان قاجار می‌رسد و بنای ساختمان که به وسیله هنرمندان و استادان ایرانی به شیوا معماری ایرانی ساخته‌شده، می توان گفت که این رستوران در سال ۱۳۸۰ در گروه آثار ملی قرار گرفت و به ثبت رسیده است.

 

درباره این رستوران سنتی می توان گفت که در این رستوران سنتی، چایخانه و بازارچه نیز وجود دارد و کیفیت غذای این رستوران  به وسیله مردم بومی و مسافران تأیید شده‌است.

 

بهترین غذای این رستوران خوراک گردن نیز می باشد که در میان افراد دارای طرفداران بسیار زیادی است.

رستوران علی
2

رستوران علی

می توان گفت که رستوران علی از دیگر رستوران های نزدیک حرم است که دارای غذا های با کیفیت بسیار خوب نیز می باشد می توان گفت که ظرفیت این رستوران حدود ۲۲۰ نفر است اما این رستوران پارکینگ اختصاصی ندارد.همچنین درباره این رستوران می توان گفت که خدمات و غذاهای گوناگون این رستوران دارای کیفیت بسیار خوب می باشند و همین موضوع سبب شده است تا افراد زیادی تمایل داشته باشند تا در سفر خود به مشهد به این رستوران بروند و غذاهای این رستوران را نیز امتحان کنند.

بیشتر بخوانید:   بهترین مکان های تفریحی مشهد

همچنین این رستوران دارای فضایی بسیار زیبا و دلنشین نیز دارد که سبب رضایت مشتریان این رستوران شده است.

رستوران رضایی
3

رستوران رضایی

رستوران رضایی یکی دیگر از رستوران های مشهد است که در  نزدیکی حرم امام رضا (ع) است که طول عمر بسیار زیادی نیز دارد. این رستوران نیز دارای سابقه زیادی نیز می باشد، این رستوران دارای غذاهای بسیار باکیفیت است و بهترین غذاهای خود را نیز با کیفیت بسیار بالا  در شش شعبه خود که در کل شهر قرار دارد، به مشتریان ارائه می‌کند.

می توان گفت که از بین کل شعبه های این رستوران، شعبه‌ای که در خیابان آخوند خراسانی واقع شده است  به حرم امام رضا (ع) نزدیک است. همچنین می توان گفت که این رستوران علاوه بر نزدیک بودن به حرم امام رضا (ع) به هتل های گوناگونی نزدیک است و این امر برای مسافران بسیار خوب و مفید است.

رستوران هتل بین المللی قصر طلایی
4

رستوران هتل بین المللی قصر طلایی

می توان گفت که هتل بین المللی قصر طلایی یک از بهترین هتل های مشهد ایت همچنین این هتل نیز در نزدیکی حرم واقع شده است همچنین می توان گفت  که این  رستوران از های بسیار خوب و باکیفیت است که دارای غذاهای بسیار خوشمزه  نیز است. رستوران های هتل بین المللی قصر طلایی دارای غذاهایی مختلف  ایرانی، فرنگی و دریایی می باشند که در این میان غذاهای دریایی این رستوران‌ها از محبوبیت بسیار زیادی نیز برخوردار هستند .

این رستوران در نزدیکی حرم امام رضا(ع) نیز قرار دارد.این رستوران چشم اندازی بسیار خوب را برای شما به همراه می آورد. هتل بین المللی قصر طلایی دارای تنوع غذایی بسیار زیادی است که این امر نیز سبب شده است تا افراد با سلیقه های گوناگون از این رستوران رضایت داشته باشند.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های کاشت ناخن مشهد
رستوران ایتالیایی لیو ، از پنه تا پننی
5

رستوران ایتالیایی لیو ، از پنه تا پننی

ابن رستوران یک از بهترین رستوران های مشهد نزدیک حرم  قرار دارد این رستوران دارای سبک ایتتلیایی نیز می باشد می توان گفت که این رستوران می تواند انتخاب خوبی برای کسانی‌ باشد که به دنبال ساعاتی آرام و خلوت هستند رستوران لیو یکی از رستوران های معروف مشهد در زمینه‌ی غذاهای ایتالیایی است و سالادهای بسیار لذیذ و گوناگونی نیز است.

این رستوران ایتالیایی در نزدیک حرم قرار دارد و افراد بعد از زیارت می توانند به این رستوران مراجعه کنند و غذای مورد علاقه خود را نیز میل کنند. پس می توان گفت که این رستوران می تواند انتخاب خوبی برای افرادی باشد که به سبک های غذای ایتالیا علاقه دارند.

رستوران شایان شاندیز
6

رستوران شایان شاندیز

اگر شما فردی هستید که به شیشلیک علاقمند هستید انتخاب این رستوران می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد و بتوانید از غذای آن لذت ببرید رستوران شایان شاندیز نیز یکی از رستوران های معروف مشهد و از بهترین رستوران های مشهد نزدیک حرم است که یکی از بهترین تجربه‌های شیشلیک‌خوری را برای شما به همراه می اورد و شما می توانید با خیال اسوده به این رستوران نراجعه کنید و از غذا های بسیار خوب ان نیز استفاده کنید.

پس می توان گفت که این رستوران نیز یک انتخاب بسیار خوب برای افراد علاقمند به شیشلیک نیز می باشد.

رستوران نسیم لبنان
7

رستوران نسیم لبنان

می توان گفت که درحال حاضر رستوران‌هایی با سبک عربی در مشهد تعداد بسیار زیادی نیز دارند یکی از پر طرفدار ترین آن‌ها، رستوران نسیم لبنان نیز می باشد که می توان گفت که این رستوران دارای غذا هایی بسیار لذیذ نیز می باشد. شاورما خوشمزه‌ترین غذای این رستوران است. که در میان افراد با سلیقه های گوناگون نیز دارای طرفداران بسیار زیادی است.

بیشتر بخوانید:   بهترین آژانس های مسافرتی مشهد

این رستوران در نزدیک حرم نیز قرار دارد که این امر سبب می شود تا افراد پس از زیارت حرم برای صرف غذا به این رستوران مراجعه کنند و از غذا های بسیار با کیفیت آن نیز استفاده کنند.

رستوران الماس
8

رستوران الماس

ه رستوران الماس یکی از بهترین رستوران های مشهد نزدیک حرم قرار دارد. همچنین می توان گفت که دارای انواع گوناگون غذا نیز می باشد پس می توان گفت که این رستوران هر غذایی که به ذهن شما می‌رسد را در منوی خود دارد و افراد مراجعه کنند به این رستوران می ت آنند از این غذا ها استفاده کنند.

شما این امکان را نیز دارید که  بعد از زیارت حرم امام رضا (ع) به آسانی به این رستوران مراجعه کنید و خود را مهمان غذایی لذیذ کنید. رستوران الماس در مجموعه هتل الماس مشهد قرار دارد‌.

رستوران قصر درویش
9

رستوران قصر درویش

می توان گفت که رستوران قصر درویش یکی از بهترین رستوران های مشهد نزدیک حرم است که دارای غذا های باکیفیت نیز می باشد همچنین می توان گفت که  این  رستوران به علت دیزاین مجلل و چشمگیرش خود  در دسته‌‌ رستوران های معروف مشهد قرار دارد. این رستوران با ۴سالن مجزا میزبان شما خواهد بود و خدمات بسیار خوب و باکیفیتی را برای شما انجام می دهد.

درباره کیفیت غذا های این رستوران می توان گفت که غذادهای این رستوران دارای کیفت بسیار بالایی هستند و افراد زیادی طرفدار این غذا ها نیز می باشند و تمایل دارند که از غذا های این رستوران نیز استفاده کنند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *