بهترین رستوران های ولنجک

بهترین رستوران های ولنجک

پیدا کردن یک محیط دنج برای گذراندن لحظاتی دل نشین کار دشوار و زمان بری است زیرا بهترین مکان از نظر هر فرد با دیگری متفاوت است. برای مثال یک فرد محیطی لاکچری و شیک را مهم ترین ملاک در انتخاب رستوران می داند و دیگر به کیفیت غذا توجه می کند و صد البته افرادی نیز هستند که بیش تر به قیمت غذا ها توجه می کنند.

از آن جایی که ولنجک از لوکس ترین محله های تهران به حساب می آید و افراد زیادی در آن سکونت دارند طبیعی است که تعداد رستوران ها نیز در آن زیاد باشد به همین منظور ما تحقیقاتی انجام داده ایم تا بتوانیم بهترین رستوران های تهران در ولنجک را به شما معرفی کنیم.

رستوران باغ گیلاس
1

معرفی رستوران باغ گیلاس

اگر به دنبال بهترین و لوکس ترین رستوران در ولنجک هستید ما رستوران باغ گیلاس را به شما پیشنهاد می کنیم. این رستوران نه تنها محیطی عالی و لوکس دارد بلکه غذا های خود را با کیفیت عالی سرو می کند.

شما می توانید میهمانی های خانوادگی، جشن تولد ها و حتی قرار های کاری خود را در این محیط شیک و بی نظیر برگزار کنید. اگر مایل هستید میهمانی های خود را در رستوران باغ گیلاس برگزار کنید می توانید با شماره های ۰۲۱۲۲۱۷۱۴۲۰ و یا ۰۲۱۲۲۱۷۱۴۱۴ تماس بگیرید.  آدرس رستوران : ولنجک ، بلوار دانشجو مقداری بالا تر از میدان یاسمن

مزیت‌ها

موسیقی زنده

LIVE MUSIC

پارکینگ اختصاصی

PARKING

اتاق مخصوص کودک

Children’s room

جایگاه VIP

VIP

رستوران باغ گیلاس

رستوران میزبان
2

رستوران میزبان؛ یکی از بهترین رستوران های ولنجک

یکی دیگر از بهترین رستوران های ولنجک رستوان میزبان است؛ این رستوران نیز یک محیط لوکس و جوان پسند دارد چنان چه در انتخاب یک مکان زیبا و دنج سخت گیر هستید قطعا این رستوران می تواند یک گزینه ی عالی باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن پاکسازی پوست تهرانپارس

کیفیت غذای  عالی، محیط زیبا در کنار کارکنان خوش برخورد یک مجموعه ی بی نظیر فراهم می کند و شما با خیال راحت می توانید آن را برای قرار های کاری، دوستانه و خانوادگی انتخاب کنید. ما شماره تماس این رستوران را در این بخش یادداشت می کنیم تا قبل از رفتن به رستوران هماهنگی های لازم را انجام دهید. شماره تماس ۰۲۱۱۲۲۱۸۱۶۰۰ است.

رستوران میزبان

رستوران دریا باز
3

رستوران دریاباز

مدیریت رستوران دریا باز اهمیت زیادی به دکور رستوران داده است و شما می توانید جشن تولد ها و میهمانی های خاص خود را در این رستوران برگزار کنید. این رستوران سه طبقه است و همین امر موجب معروف شدن آن در ولنجک شده است.

فرقی نمی کند که شما طرفدار غذای ایرانی هستید و یا خارجی و این که عاشق غذا های دریایی هستید قطعا می توانید به راحتی غذای مورد علاقه ی خود را در منوی این رستوران پیدا کنید. دیزاین فوق العاده ی غذا ها در کنار کیفیت بالای آن و هم چنین کارکنان عالی از دیگر دلایل معروف شدن این رستوران است.

برای رزرو نوبت و یا سفارش غذا با شماره ی ۰۲۱۲۲۴۲۹۰۳۲ تماس بگیرید و برای رفتن به این رستوران نیز باید به آدرس ولنجک، بلوار دانشجو، خ گلریزان بالاتر از میدان مراجعه کنید.

رستوران دریا باز

رستوران می لاکوی
4

رستوران می لاکوی

اگر جز آن دسته افرادی هستید که به غذای گیلانی علاقه دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما یک بار به رستوران می لاکوی بروید و از چشیدن غذاهای شمالی این رستوران لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه رنگ مو در یوسف آباد

 این رستوران یک محیط کلاسیک و منحصر به فرد دارد که توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب کند و مشتری های ثابت زیادی داشته باشد.  اگر دوستی دارید که عاشق غذا های گیلانی است می توانید او را به این رستوران دعوت کنید و یک روز فوق العاده برای او بسازید .‌

آدرس این رستوران در ولنجک، خ ایران شهر کمی پایین تر از پارک هنرمندان،  خ اراک پلاک ۲۴ است . اگر مایل هستید که میز خود را از قبل رزو کنید می توانید با شماره ی ۰۲۱۱۲۲۱۷۳۹۰۰ تماس بگیرید.

رستوران می لاکوی

رستوران شاندیز گالریا
5

رستوران شاندیز گالریا

اگر به ساندویچ و یا برگر علاقه دارید ما یک رستوران لاکچری که انواع برگر و ساندویچ را با بالا ترین کیفیت داشته باشد به شما پیشنهاد می کنیم.

رستوران شاندیز گالریا جز آن دسته رستوان هایی است که قطعا دوستانتان برای انتخاب آن از شما تشکر می کنند. مطمئن باشید که بعد از رفتن به این رستوران احتمال این که به سراغ رستوران دیگری بگردید خیلی پایین است.

رستوران شاندیز گالریا یکی از بهترین رستوران های ولنجک است پس طبیعی است که به راحتی نتوانید در آن میز خالی پیدا کنید پس بهتر است از قبل برای رزرو میز با شماره ی ۰۲۱۲۲۱۸۰۱۸۰ تماس بگیرید و سپس به آدرس ولنجک، خ سیزدهم پلاک ۵ مرکز خرید گالریا طبقه ششم مراجعه کنید.

رستوران شاندیز گالریا

رستوران هتل بلوط
6

رستوران هتل بلوط

معمولا دیزاین غذا برای خانم ها خیلی مهم است؛ اگر به دنبال یک رستوران عالی با دیزاین بی نظیر هستید رستوران هتل بلوط همان چیزی است که به دنبال آن می گردید. شیوه ی سرو غذا در این رستوران با رستوران های دیگر متفاوت است و قطعا بعد از این رستوران می توانید تا مدت ها از کیفیت بالا و سرویس دهی عالی آن سرشار از حس رضایت باشید.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه کاشت ناخن در سعادت آباد

حتما قبل از مراجعه به این رستوران لاکچری با شماره ی ۰۲۱۲۲۱۷۶۳۶۹ تماس بگیرید. آدرس این رستوران نیز در خ ولنجک ، خ یمن بالا تر از مقدس اردبیلی است. 

رستوران هتل بلوط

رستوران کباب ولنجک
7

رستوران کباب

تصور کنید که بعد از یک روز شلوغ کاری به خانه آمده اید و جمعی از دوستان و یا آشنایان با شما تماس می گیرند و قرار است به خانه ی شما بیایند و شما زمان زیادی برای آماده کردن غذا ندارید در چنین مواقعی یک رستوران عالی می تواند جان شما را نجات دهد .

شما می توانید غذای خود را از بهترین رستوران های ولنجک تهیه کنید؛ رستوران کباب همان رستورانی است که می تواند بیش ترین کمک را به شما کند و در کوتاه ترین زمان ممکن غذا را درب منزل به شما تحویل دهد شما تنها کافی است که با شماره ی ۰۲۱۲۲۴۲۸۰۰۰ تماس بگیرید و یا این که در مسیر بازگشت از کار به آدرس ولنجک، میدان دانشگاه، خ درکه نبش کوچه جلالوند پلاک ۱۹ بروید و غذای خود را تحویل بگیرید.  البته این رستوران محیطی آرام برای سرو غذا دارد و شما می توانید میهمان های خود را به آن جا ببرید.

رستوران کباب

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *