بهترین رژلب با ماندگاری بالا

آرایش لب همیشه یک مرحله مهم در میکاپ صورت است و توجه زیادی را به خود جلب می کند به همین دلیل استفاده از آن اهمیت زیادی دارد. استفاده از رژلب هایی با ماندگاری بالا همیشه دغدغه خانم ها بوده و هست به همین خاطر ما امروز در کی برتره قصد داریم بهترین رژلب با ماندگاری بالا را به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

رژلب مایع میبلین مدل Super stay Matte lnk

رژلب مایع میبلین مدل super stay matt lnk بهترین رژلب با ماندگاری بالا است که طیف اعظیمی از رنگ ها مثل رنگ های نود،  خنثی و تیره را دربر می گیرد. رژهای مدادی این برند نیز ماندگاری بالایی دارند و معمولا نیز با رنگ رژهای مایع همخوانی دارند و شما می توانید برای داشتن لب هایی زیبا خطوط لب را با رژهای مدادی بکشید و سپس با رژ مایع کار را تمام کنید. از آن جایی که کیفیت این رژها بسیار بالا است و شما می توانید از آن برای آرایش عروس استفاده کنید.

رژلب شارلوت تیلبری مدل Matte Revolution Luminous

همان گونه که می دانید عروس برای رفتن به آتلیه و باغ باید خیلی زود آماده شود و معمولا آرایشگرها برای میکاپ عروس از ماندگاری میکاپ از بهترین و ماندگارترین لوازم استفاده می کنند؛ رژلب شارلوت تیبلری  جز آن دسته رژهایی است که در روز عروسی می تواند جذابیت عروس را چندین برابر کند. باید خدمتتان عرض کنیم برخی رژلب ها روی لب احساس سنگینی ایجاد می کنند و همین مسئله موجب آزار فرد می شوند اما خوشبختانه رژلب های مدل Revolution  اصلا  سنگینی روی لب ایجاد نمی کند و ماندگاری فوق العاده ای دارد.

بیشتر بخوانید:   بهترین رژلب در دنیا

بهترین رژلب با ماندگاری بالارژلب سفورا مدل Cream lip stain

رژلب سفورا مدل Cream Lip stain  جز پرفروش ترین و بهترین رژلب با ماندگاری بالا است که روی لب بافت یکدست و مخملی ایجاد می کند و تا پایان میهمانی ذره ای پخش یا جابجا نمی شود. روغن آووکادو موجود در این رژلب موجب مرطوب شدن لب ها می شود.‌ رنگ بندی رژلب سفوا بسیار متنوع است و هر کسی می تواند با توجه به سلیقه خود رنگ‌ رژ خود را انتخاب کند.

رژلب لانکوم مدل L’ Absolu Rouge Drama lnk

این رژلب ماندگار نیمه مات و بسیار سبک است و فرد بعد از استفاده از آن هیچ وزنی روی لب احساس نمی کند. کاور این رژلب بسیار بالا است و به خوبی لب ها را پوشش می دهد. ماندگاری این رژلب بسیار بالا است و افرادی که مایل هستند چندین ساعت آرایش داشته باشند می توانند آن را انتخاب کنند.

رژلب مک مدل Retro matte  بهترین رژلب با ماندگاری بالا

قطعا هیچ رژی جذابیت رژ قرمز را ندارد؛ اگر طرفدار رژهای قرمز هستید ما رژلب مک مدل Ruby woo را پیشنهاد می کنیم. این رژلب برای هر رنگ پوست و چهره ای مناسب است و با ماندگاری بالایی که دارد می تواند یک انتخاب عالی باشد. جالب است بدانید این رژلب رنگ های بسیار جذاب و روشنی دارد و عروس خانم ها می توانند از رنگ آلبالویی آن استفاده کنند و زیبایی خود را چندین برابر کنند.

رژلب شنل مدل Rouge Allure lnk Matte Liquid Lip colour

رژلب شنل نیز به خاطر پیگمنت عالی که دارد به عنوان بهترین رژلب با ماندگاری بالا شناخته می شود؛ رژلب شنل علاوه بر ماندگاری بالا بافت بسیار نرمی دارد و به راحتی روی لب پخش می شود. ابن رژلب مایع به خاطر جلوه ماتی که دارد می تواند یک انتخاب مناسب برای میهمانی و عروسی باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین خط لب قهوه‌ای

بهترین رژلب با ماندگاری بالا

رژلب کالرپاپ مدل Lippie Stix

 رژلب کالرپاپ جلوه بسیار زیبایی به لب ها می بخشد و کاور بالایی دارد. باید خدمتتان عرض کنیم که این رژلب در بسته بندی کوچک تولید می شود اما پیگمنت بالایی دارد. رژلب کالرپاپ حاوی مواد ارگانیکی همچون شی باتر و ویتامین E  است و می تواند به عنوان یک آبرسان عمل کند و جذابیت میکاپ را چند برابر کند.

رژلب Gucci  مدل Sensuous

این محصول نیز خیلی درمیان خانم ها محبوب است و معمولا از آن برای میهمانی ها و استفاده روزمره استفاده می کنند. رنگ بندی متنوع از دیگر ویژگی های این رژلب محسوب می شود. این رژلب اگر با یک برق لب ترکیب شود یک رژ فوق العاده و خاص می شود که قطعا نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

رژلب نیکس مدل soft matte lip cream

این مدل رژلب نیز جز پرفروش ترین رژلب های موجود در بازار است که رنگ بندی بسیار زیادی دارد. این رژلب بافت کرمی دارد و ماندگاری بسیار خوب آن در کنار قیمت مناسبی که دارد موجب شده اند تا این رژ به بهترین رژلب با ماندگاری بالا تبدیل شود. این رژلب سبک جلوه ماتی دارد و قطعا می تواند نظر هر خانمی را به خود جلب کند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *