بهترین رژلب بدون سرب

همانطور که می دانید سرب ماده ای سمی است که استفاده زیاد از آن موجب بروز بیماری خطرناکی همچون سرطان پوست می شود. متاسفانه سرب در خیلی از رژلب ها استفاده می شود و به راحتی هرچه تمام جذب پوست می شود. اگر برای سلامتی خود ارزش قائل هستید بهتر است به دنبال رژهای بدون سرب بروید.

  ما امروز این جا هستیم تا بهترین رژلب بدون سرب را به شما معرفی کنیم اما از آن جایی که برند های مختلف دائم با یکدیگر در حال رقابت هستند تا محصولات بهتری را به بازار عرضه کنند ما تعدادی از بهترین رژلب های موجود در بازار را در کی برتره به شما پیشنهاد می کنیم تا شما با توجه به سلیقه و همچنین بودجه ی خود خرید کنید.

رژلب مایع مای مدل لومینوس

لازم به ذکر است که رژلب مای مدل لومینوس جز اولین های لیست بهترین رژلب بدون سرب است. این رژلب بدون سرب فاقد سرب و یا هرگونه مواد شیمیایی است. این رژ بافت بسیار سبک و نرمی دارد و موجب آبرسانی پوست لب می شود. ماندگاری بالا، چربی پایین، تنوع در رنگ و مقاومت در برابر آب همه از ویژگی های این محصول هستند. چنان چه طرفدار میکاپ های براق هستید این رژلب می تواند انتخاب بسیار خوبی باشد.

رژلب این لی مدل  wild Rose

رژلب این لی مدل wild Rose  بهترین انتخاب برای افرادی است که لب های خشکی دارند؛ این رژلب نه تنها بدون سرب است به پوست لب شما صدمه ای نمی زند بلکه موجب مرطوب شدن پوست لبتان می شود. این رژلب پوشش بسیار خوبی دارد و به خاطر رنگدانه های غنی که دارد با یک بار کشیدن روی لب شما را به نتیجه ی دلخواه می رساند. این محصول ماندگاری فوق العاده بالایی دارد و باعث چسبیدن لب هایتان نمی شود.

بیشتر بخوانید:   بهترین ادکلن و عطرهای مردانه

بهترین رژلب بدون سرب

رژمایع گلدن رز

افراد زیادی نیز رژلب مایع گلدن رز را به عنوان بهترین رژلب بدون سرب می شناسند. باید خدمتتان عرض کنیم که این محصول ویژگی های دیگری نیز دارد که جز بهترین ها اعلام شده است. دقت کنید که این رژلب حاوی ویتامین e و روغن آووکادو است که جذب لب شما می شود خشکی را برطرف می کند.

اگر طرفدار میکاپ نچرال و طبیعی هستید حتما این رژلب را انتخاب کنید زیرا این رژ جلوه ی طبیعی و تقریبا ماتی دارد و باعث می شود جذابیت میکاپ شما چندین برابر شود. علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که شکل این رژلب به گونه ای طراحی شده است که هنگام استفاده از آن تسلط زیادی روی لب هایتان دارید و می توانید با دقت بیشتری رژ بزنید.

رژلب میبلین مدل Vivid Matte

اگر کمی در انتخاب بهترین رژلب بدون سرب سخت گیر هستید و نمی توانید هم رژی را انتخاب کنید که خوش رنگ باشد و هم بدون سرب باشد ما به رژلب های میبلین مدل vivid matte  به شما پیشنهاد می کنیم. این محصول اصلا پوست لبتان را خشک نمی کند و شما بعد از استفاده ی آن لب های نرم و زیباتری خواهید داشت. رژلب میبلین دوام بسیار بالایی دارد و آبرسان بسیار فوق العاده ای است.

رژلب مایع فلورمار

رژلب های فلومار نیز یکی دیگر از بهترین رژلب های محبوب در دنیا است که در آن ویتامین هایی همچون ویتامین E  و C استفاده شده است.  این ویتامین ها به همراه روغن شی باتر و انبه رطوبت پوست را بیشتر می کند و همچون آبرسان برای پوست عمل می کند. جلوه ی این رژلب درخشان و براق است و شما با کمک آن می توانید به صورت خود طراوت و شادابی بدهید.

بیشتر بخوانید:   بهترین اتو مو بازار

بهترین رژلب بدون سرب

رژلب نوت مدل Longwearing

رژلب نوت مدل Long wearing  بهترین رژلب بدون سرب است که در تولید آن ویتامین هایی همچون ویتامین A, D و E استفاده شده است و به همین خاطر استفاده از این رژلب موجب بازسازی سلول های پوست لب می شود. علاوه بر این باید اضافه کنیم که ماده ای به نام اسید پالمیتولیک در این رژ به کار رفته است که این ماده رطوبت لب را تنظیم می کند.  اگر حوصله تجدید رژلب خود را در طول میهمانی ندارید رژلب نوت بهترین انتخاب برای شما است زیرا روغن هایی همچون کره شی باتر و ماکادمیا در آن به کار رفته است.

رژلب ایوروشه

به جرات می توان گفت که رژلب ایوروشه بهترین رژلب بدون سرب است که رنگدانه های طبیعی در آن به کار رفته است؛  این محصول حاوی روغن هایی مثل کاملیا است که خود این روغن دارای اسیدهای چربی مثل امگا ۳، ۶ و ۹ و ویتامین A, B و D  است. رژلب ایوروشه دارای خاصیت ضد باکتری و ضد التهاب است .

چگونه رژلب بدون سرب را تشخیص دهیم؟

قبل از این که به دنبال بهترین رژلب بدون سرب بگردید بهتر است نحوه تشخیص رژلب سرب دار و بدون سرب را بشناسید.  افراد زیادی بر این باورند که پوسته پوسته شدن لب و خشکی آن بعد از زدن رژلب یکی از نشانه های سرب در رژلب مصرفی است اما خب این موضوع هنوز از نظر علمی ثابت نشده است. متأسفانه دقیق ترین راه برای تشخیص سرب در رژ تست های آزمایشگاهی است که همه ی ما امکان انجام آن را نداریم پس بهترین کار این است که رژلب خود را از یک فروشگاه معتبر تهیه کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین عطر های لویی ویتون

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *